Omaha4snus Postad 20 timmar sedan Rapport Postad 20 timmar sedan Den 2026-05-26 kl 14:36, säger VakuumspelarN : Preflop 3b är nog okej. Gillar att veva mot 100vpip fiskarna så även om den skulle visa sig vara lite minus är det inte hela världen. Det finns ingen större reverse implied odds när vi är i position och djupstackade, då det är vi i position som bestämmer när smeten ska åka in. Lite throwbacks: Trevligt repotläge med premium Loggar in sent en natt och stöter på det här: 40 minuter senare får vi stänga av damsugaren Kul med dagbok! Har goda minnen av Gooliat hehe, Mvh Bastidas. 1 Citera
VakuumspelarN Postad 16 timmar sedan Författare Rapport Postad 16 timmar sedan 3 timmar sedan, säger Omaha4snus : Kul med dagbok! Har goda minnen av Gooliat hehe, Mvh Bastidas. Gooliat är/var en av de få vip spelare som man faktiskt vill ha sittandes till vänster om en mtp på 3bet dynamiken ^^. Imo så var du en av de vassaste bland regsen på plo. Spelar du någonting fortfarande? 2 Citera
soldado9 Postad 12 timmar sedan Rapport Postad 12 timmar sedan 13 timmar sedan, säger VakuumspelarN : Nostalgi! Saknar gamla klienterna där man kunde se sina lifestats med totalt antal timmar spelade och vinster. Den enda roliga man kan questa på nu är är att bygga upp fina grafer och resultat med third party trackers Har inte sett det där stackdjupet ens på omahaborden + bra kukmätning vs den välhängda, så wpwp! Fatta om svs hade infört ett no-rat-hole-bord som de har på ACR. Då hade man fan questat big time för o bygga storstackar Var en ruskigt lång natt med HU när resten av pöbeln gått och lagt sig. Kom ihåg att vi brukade chatta och börja sessionen med 5st all in blind på varje bord för att hitta lite mystilt 1 Citera
Omaha4snus Postad 24 minuter sedan Rapport Postad 24 minuter sedan 16 timmar sedan, säger VakuumspelarN : Gooliat är/var en av de få vip spelare som man faktiskt vill ha sittandes till vänster om en mtp på 3bet dynamiken ^^. Imo så var du en av de vassaste bland regsen på plo. Spelar du någonting fortfarande? Tackar! Har börjar lira en del igen efter ett uppehåll (har haft fullt upp IRL) men är i lite av en downswing atm så en sådan kommentar uppskattas särskilt mycket nu heheh. Sorgligt bara att SVS är i princip dött för PLO nu. Och har tyckt att euroborden främst verkar va tighta regs eller bots, men kanske får ta mig en till titt. Hur känns GGpoker? såg att de har svensk licens nu men samma höga rake och 0 RB för svenskar. Många regs är väl breakeven där innan RB som jag förstått det (även om du nog är undantaget :D). Summa summarum: jag lirar fortfarande men har svårt att hitta en sida med kontinuerlig action som är någorlunda bra, så rätt kass volym. Dina resultat har dock motiverat mig! Citera
Recommended Posts