Gå till innehåll

Hector

Members
  • Innehåll Antal

    368
  • Gick med

  • Besökte senast

Senaste besökare till profilen

Blocket med senaste besökare är inaktiverat och visas inte för andra besökare.

Hector's Achievements

Advanced Member

Advanced Member (3/3)

4

Anseende bland gemenskapen

  1. Du är inte skattepliktig om du flyttar inom EU och spelar och spelar på en sida med EU/EES licens, sen huruvida Maltas GGpoker har en sådan licens vet jag inte. Man ska nog spela på ggpoker.eu för att slippa skatta om man flyttar inom EU om jag förstått det hela rätt.
  2. Vad jag har förstått om du bor i ett annat land och du kan visa tex räkningar när du skapar konto så kan du öppna från det landet, du behöver meddela din gamla support dock att du har flyttat så dem kan radera ditt gamla konto, i våra fall ggpoker.eu. Osäker om det behövs då dem kommer raderas ändå vad jag har förstått men det är ganska enkelt att skicka iväg ett email. Det finns några som hade svensk flagga på midstakes som ändrade till Österrikiska för ett tag sedan.
  3. Filip vad är dina planer nu, jag har sett dig vid borden flera gånger och undrar vad alla midstakes plus spelare ska göra. Själv kommer jag vara tvungen att flytta verkar det som vilket inte kommer vara det minsta lätt.
  4. Hur kan du ens fundera på att spela där utan leaderboards och ocean rewards? Bumhunta lär inte löna sig med den rejken ändå.
  5. Sa rejken ar samma och ingen RB?
  6. Ar utomlands sa kan inte komma at sidan, vad har dem for insattnings och uttags alternativ? Samma pool och samma rake?
  7. Jag har faktiskt skickat till Nordic min historik från dem, satt in 100 000 kronor 2014 och sedan dess tagit ut flera miljoner utan att sätta in en endaste gång, hur kan det inte räcka? För dem sa att dem behöver fler dokument...
  8. Hej alla, jag har stött på problem där varken party, stars eller nordicbet vill öppna mina konton. Dem vill ha bevis på lön eller liknande för att låta mig spela på deras sida, jag kan ju naturligtvis inte ge detta då jag spelat poker i 17 år nu. Jag har sagt till dem att dem kan titta på mina konton och att jag bara gått i vinst. Till Nordic skickade jag min historik på 7 år där jag satt in en endaste gång när jag började spela och tagit ut under 6 år flera miljoner i vinster och sedan slutat spela på deras sida 2019 cirka. Det räckte inte heller. Vad tusan ska jag göra för att kunna livnära mig? Kommer det bli samma sak på Svenska Spel? Jag har ju familj nu och kan inte flytta hursom, är det någon här som vet vad jag kan göra? Hur kan dem begära såna här dokument helt plötsligt?
  9. Måste vi skatta på RB vi får? Vissa sidor erbjuder det fortfarande dock mindre än vad det var förut.
  10. Så microgaming kommer också att sluta med RB?
  11. Nej, om inte något har ändrats senaste månaden. Jag var med i deras Diamond club och innan ny år fick jag veta att det upphör efter 1a januari.
  12. Oavsett om man är vinnande eller inte så är det mycket pengar man går miste om. En grinder som spelar midstakes och spelar ca 60k händer i månaden ca 8k euro varje månad i rake. Det är typ en halv miljon om året man går miste om, spelar ingen roll om man är vinnande då det är jäkligt mycket pengar. Dessutom så har ju faktiskt folk som spelar på micro nivåer alternativ i Sv Spel då raken är låg där från början. I vilket fall som helst så suger det här för alla.
  13. Finns inget val för mig än att spela stars och party ändå då det inte finns några andra siter där man kan hitta nl500+. Bedrövligt att missa flera tusen euro i månaden.
  14. Blev kontaktad av Diamond club på skype, det här är vad dem skrev till mig: Hey, How are you? You may have already heard, but just wanted to briefly let you know that there are some regulatory changes in Sweden that will kick in from January 1st. While you will continue to be able to play in the .com player pools, your software will update to partypoker.se with few minor changes. Any balance you have on that date will be migrated and available to you after you go through verification. One key difference will be the .com weekly cashback scheme, which will not be available for our .se players. Any cashback related payments will be credited to your account by 31st Dec. Sen frågade jag om det betyder att cashback utgår helt och hållet: partypoker, 00:31That is correct there is no cashback after 1st January Så tyvärr inget cashback på party längre.
  15. Token, kan du rekommendera några bra mat ställen i Singapore utan att man behöver boka och kan dyka upp i jeans och mockasin skor. Orchard eller Clark Quay för hotell? Känns mycket mer prisvärt att bo Clark Quay, hittills har jag varit en gång på Pan Pacific i Marina Bay och resten av gånger olika hotell vid Orchard.
×
×
  • Skapa nytt...