Gå till innehåll

kukbajs

Members
  • Innehåll Antal

    992
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    35

Allt postat av kukbajs

  1. Jag tror inte heller det kan vara såå stor skillnad. Det handlar väl mest om att ha rulle liksom, i alla fall för mig då. På gamla klienten började det finnas bra regs först på /4-/5 typ, men vet inte om det är så längre såklart. Målet är hur som helst /2, så småningom i alla fall. Har snart lite sommarlov i två veckor. Då jävlar ska jag grinda järnet! Kommer i alla fall köra de 30 timmar i veckan som SVS varit så generösa att ge mig. Kanske att jag kör på någon mer sida då, typ Unibet eller dylikt. Som sagt, tycker jag att det är fett kul atm och har inga problem med att sitta fem timmar i streck. Tiden bara flyger iväg. Kanske att jag kommer få möjlighet att känna lite på /2 under sommarlovet. 🙂 Vad kör du för nivåer?
  2. Kör en mitt i veckan-update. Känner mig bekväm med /1 nu. Är inte överhuvudtaget scared money längre och gillar att sitta deep. Tyckte det var lite småläskigt i början. Jag spelar mot exakt alla och gärna HU. Inte imponerad av särskilt många. Här kommer månadsgiraffer: Jag tycker det är fett kul att spela atm!!! 😃 Längtar varje dag efter att få komma hem och öppna klienten. Detta trots att jag har sprungit sååå jävla anus. 24BIs under ev. Men jag tycker faktiskt att jag har hanterat det ovanligt bra. Nota bene hur lite gnäll jag postat lately! Och det kommer ju att vända. Man kan ju springa över ev också. 😮 Det lär hända någon månad i alla fall och jävlar vad deg jag kommer att få då! Tror faktiskt att jag kan snitta typ 10k/mån när jag spelar /1. Fast nu tänker jag gnälla lite: Det är liksom inte bara under ev heller, utan en jävla massa set ups också. Till exempel när vi satt HU mot herr 17/9/3 MissatDrag. Sån jävla värdelös spelare. Han öppnar också 7-8x BARA mot mig när det är bvb. Jag var glad över run outen, i och med att det inte parade sig. Det går väl inte att folda även om han är århundrandets nit. Han har faktiskt börjat spela tillbaka lite mot mig. Exempelvis: Man bara "fan va cool du är, bra spelat, du får potten, kamrat". Men man printar ändå som fan genom att bara 3b och cb mot honom. Jaja, blir ny update på söndag methinks. Då blir det fler giraffer och en till kass "reg" på /1 som ska hängas ut haha. Vi får la hoppas att den gröna giraffen har gått ifatt den gula, i alla fall litegrand, tills söndag. Puss på stjärten! ❤️
  3. På svs/ipoker också. Men gör det inte alls ofta/mycket. Tycker det är najs ibland. 🙂
  4. Bleh, fan va segt det går. Och så får man ej spela mer. Veckogiraff: Är +700-800 från donkaments också. Jag har i alla fall fått in rätt många händer på /1 nu och kör mest såna bord. Denna månad: Har inte spelat jättebra direkt och inte heller sprungit så bra, men jag tror det går att ha 20BB+/100 där. Kanske inte att jag kan det, men jag kan nog i alla fall ha typ 17-18.
  5. Vilket/vilka språk ska du studera?
  6. En tjackrunk i veckan á 12h kan du väl ändå unna dig? Lite japanese midget porn på 43 flikar? 🙌 Nä, ville bara skriva att det har varit intressant läsning. 🙂
  7. Ready to serve! 🫡
  8. Fy fan va knullad jag blit denna vecka. Venne om jag kommer spela något mer, i såna fall kanske på söndag.
  9. Slut på romanen! Här kommer månadsgiraffen istället! Är plöss några hundralappar till från donkaments. Kommer nog inte spela alla dagar i nästa vecka, då jag ska besöka mor och far. Och ha grabbkväll med brorsan typ på midsommar. Ska försöka spela lite mer än vanligt på vardagarna, men inga garantier.
  10. Kära dagbok! Eftersom jag har varit tyst hela helgen, så blir det en jävla massa text nu. TL;DR Skottet gick bra! +1564,73 kr under helgen. Jag tycker pokerus är sköj igen, ska försöka bygga ordentlig rulle så man överlever ifall det går trögt med jobb. Redlinen har djupdykt. Denna helg gick betydligt bättre än förra! De senaste två(?) veckorna har jag fan tyckt att pokerus har varit fett kul igen! Har fan längtat efter att få komma hem och sätta mig vid borden. Jag är borta typ 10h om dagen, 8h på utbildningen och 2h i kollektivtrafiken, men jag har likväl spelat 25h denna vecka - bra kämpat, kukbajs! Ganska nöjd med liret, men känns som att jag har varit lite för vek/passiv. Fast förra helgen var jag nog motsatsen. När jag väl har ställt in mig rätt och hittat the sweet spot för denna nivå, så kommer jag nog printa. Jag har skrivit anteckningar efter varje session som jag spelade i helgen, så jag tänker att jag kan klistra in dem här. Inte för att jag tror att någon pallar läsa allt, utan det är mest för min egna skull. Najs att skottet fungerade och att jag förmodligen kommer bli kvar här på /1 nu! 😃 Fredag Session #1, 2h, +892,57 kr: Fick en riktigt bra start och vann två bajs in efter 50 händer. Gjorde mycket för psyket att inte behöva kolla PT konstant. Fick liksom lite svängrum för skottet nu. 3BIs-shot blev snabbt 5BIs-shot. Spelade bara sex bord för att försöka hålla full fokus. Blev lite uttråkad ibland, men tror ändå att det var bra att börja med sex bord. Ibland när jag blejsar (ja, jag lirar nästan alltid bäng) och sitter på sweinmånga bord, så kan det hända att jag glömmer bort action eller rentav misclickar. Ville verkligen inte riskera att göra något dylikt nu när jag spelar haj stejks. Efter de två inköpen var det lite upp och ner i någon timme, torskade tillbaka det som jag vann i början, men tyckte att jag hanterade det bra. Jag försökte att tänka positivt och inte dampa. Sista timmen hittade jag sen en riktigt fin rush och tog ett brejk när jag låg på +9BIs. Det var riktigt najs för självförtroendet! Session #2, 3h 1m, -100,34 kr: Nu gick det lite trögare. Droppade 5BIs på en relativt kort period. Blev slarvig/nonchalant. Synade till exempel ned en 3b och trippel barell mot IcePenguin med TT på Qxxxx - han hade AA. Fullständigt onödig stack off. Skärpte till mig lite efter det och lyckades ta tillbaka det mesta. Känns som att det är myyyycket svårare att få folds på /1 än på /0,5. Eventuellt att jag är lite scared money? Min redline är inte direkt positiv, som den brukar vara på /0,5. Tyckte det kändes lite småäckligt att sitta > 300BB djupt på nästan alla bord, men jag ska nog vänja mig. Sammanfattningsvis en jävligt bra dag! Tror det var bra för mig att både få rusha som i session #1 och liksom veta att jag kan krossa och sen också bra att jag kunde hantera motsatsen och ta mig tillbaka efter det. Förra helgen hade jag nog blivit rasande av att tappa så många BIs så fort. Ser fram emot att spela mer /1 imorgon. 😃 Lördag Började dagen med att städa, dammsuga, moppa, gå till barberaren, laga (nyttig) mat och käka dito. Allting runtomkring ska liksom vara tipp topp för att minimera risken för tilt/distraktioner. Är fan enklare att koncentrera sig när det är städat. Session #1, 1h 2m, +59,31 kr: Gick tillbaka till att bara spela sex bord, för att liksom värma upp och ge varje hand full fokus. Hände inte så jävla mycket. Det satt en riktig spewfisk på ett bord, men fick aldrig några bra run outs, fick bara folda hela tiden. Måste kanske bli lite agressivare/våga hero calla lite mer resten av kvällen. Målet är att spela fem timmar idag med. Nu ska jag ta en promenad och sen blir det en längre session, i och med att kl. är 17 nu och helgfisken har nog börjat sätta sig vid borden. Session #2, 1h 2m, -3,90 kr: Kom på att jag hade bokat tvättid, så fick bli ett brejk efter en timme ändå, för att lägga les tvätt i le torktumlare. Seg session. Någon jävla 46/14/4-bög bara jammar över en open från UTG. Jag har KK, snapsynar såklart, han har AA - där rök 180BB. Frustrerande, men jag var fan duktig som inte dampade sönder i alla fall. Känns som jag blöder rätt mycket genom att bara folda hela tiden. Är van vid att ha positiv redline liksom, men folk har fan ingen foldknapp - vettefan om jag har lyckats med en enda bluff. Men jag ska inte övertänka ... får fokusera på att value beta bara ... fast ska redlinen verkligen störtdyka bara för att jag gått upp en nivå? Session #3, 2h 9m, +174,25 kr: Spelade rätt stabilt. Återigen, kanske lite för försiktigt. Rushade lite i början. Sen trampade jag vatten i en timme, inte mycket hände, tills jag 3b mot en reg (tror jag) som jag satt och spelade hu mot. Kändes som att jag äntligen skulle få lite momentum, men icke sade nicke. Jag dampade inte i alla fall, eller jag dampade minimalt, ett "amen för i helvete, klart som fan bögfittan binkar" slapp väl ur mig. Men inte högt! Var fan helt hes i halsen efter förra helgen haha. Sen en till dryg hand: Limpad pott med fyra spelare, jag i BB floppar färg, retard som limpat UTG degar, jag synar med 93s, han har T4s för en högre färg ... Asså, om man bara får ha normalt flyt, så vinner man lätt skitmycket. Stängde ner nu, för börjar känna mig fett frustrerad. Det flyter verkligen inte på idag ... är fortfarande under EV för månaden och sen alla dylika set ups med färg över färg och KK mot AA när fiskarna bara ripar från ingenstans och det går inte att folda ... Okej okej, ska sluta gnälla och tänka positivt! Det blev bara drygt 4h lir. Jag var lite väl seg mellan sessionerna, så kl. hann med att bli 24. Nya tag imorgon! Ser fram emot att krossa då! Söndag Vaknade kl. 04 och kunde inte somna om. Tog en lång morgonpromenad och sen kutade jag 11,05 km. Första gången jag sprang så långt sen jag krossade min knäskål. Verkar som jag är helt återställd nu! Eller känner mig kanske lite klen i benet, men hade inte ont överhuvudtaget. Hjälper med koncentrationen att ha rört på sig innan. 😊 Köpte en födelsedagspresent till polers för en femhunka och handlade käk, så BR är på 2k igen. Vi får la börja om hehe. Men det gör inget! Skiter det sig med ett 3BIs shot hämtar vi lätt igen det på /0,5. Vi ska försöka tänka positivt. :3 Session #1, 1h 1m, +413,74 kr: Vann en KK mot JJ relativt tidigt aipf. Sen spelade man den här jävla handen mot inavel. Är det enkel fold på river eller? Klart inavlet har limpat in med J6s. Detta var nog det mest tiltade jag blivit på hela helgen, oklart varför. Eller kanske för att det är en enkel fold. Vet inte vad fan jag tänkte med ... vad ska jag slå liksom? Blir alltid mer tilt när man torskar på grund av att man själv har spelat dåligt än när man bara blir utdragen. Borden är fan fett döda. Får inte ens upp 6 st /1-bord och de /1-bord jag har uppe är fullständig nitfest bortsett från det anonyma bordet. Ska ta en till promenad och hoppas det ser lite bättre ut efter det. Session #2, 1h 6m, +5,09 kr: Spelade ganska slappt. Är typ för trött. Missade tunna value bets och så vidare. Tror fan att jag ska skita i att spela mer idag och fokusera på att preppa käk för veckan och sova i tid istället. Vet att jag hade bestämt mig för att spela 5h, men jag hade inte direkt tänkt att jag bara skulle sova i 2h. Kommer bara bli tilt om jag försöker pusha mig själv och spelar dåligt. Denna session var tillräckligt illa. Lär ju inte bli piggare heller. Har fan ändå fått lite driv igen. Jag gör allt jag kan för att landa ett jobb såklart, men känner ändå att jag måste ta pokerus lite seriösare och fixa till en rulle nu. Man vet aldrig hur lång tid det kommer ta med kneg, eller om jag ens kommer få något överhuvudtaget. Jag måste se till så att pokerus kan generera tillräckligt mycket deg för att jag i alla fall ska överleva. På /1 blir det ju mer deg. Vore nöten att kunna regga /2 så småningom. 2408,36 kr i br efter jag cashat ut lite. Det blir på't igen imorgon! Satsar på minst tre timmar. Ungefär så mycket jag brukar palla på vardagar. Puss på särten!
  11. Diana och Cleopatra spenderade man mycket tid på! 😊 Vad fan hette 5/10?
  12. Den var fan också fin, indeed! ❤️ Fan vad många timmar man har spenderat i båda de klienterna. Skönt att det inte går att veta hur mycket tid det är totalt. 😅På Steam och på Lichess står det exakt hur många timmar jag lagt ned och det får jag fan existentiell ångest av.
  13. Känner nästan igen alla nicks i bilderna.
  14. Kom i byxan av bilderna! Klart man minns Whistler och REBARINHO! 🙂
  15. Allting var fan bättre förr.
  16. Haha, åhh, FEMRINGAR! Han spelade mig alltid HU i alla fall, till skillnad mot vad rätt många andra "regs" gjorde då. Jag blir fan också nostagisk! Är det någon som har screenshots på klienten? Försökte googla, men hittade fan inget bra. Jag har bara gamla bilder på just mitt saldo. Vill ha hela klienten liksom. Lite som att kolla snuskbilder man fått av något gammalt kk ... eller nåt.
  17. Man tyckte att det sög då, med att bara kunna spela fem bord, beroende av momsronny osv. Man fick i alla fall spela hur länge man ville och motståndet var softare.
  18. Wop wop, vann 844,54 krkrkrk idag. 😃 Spelade en 600bb-pott. Har 2131 i BR, så ska köra 3BIs shot på /1 imorrn och hålla på så länge jag pallar. Och sen 5h på lördag och söndag. Ni får veta hur det gått på söndag kväll. Jag ska faktiskt inte spammas. Ska ha full fokus. Veckogiraffen so far, innan jag sabbar den på /1. Närå, I'm a big big girl osv osv Pöss på stjärten
  19. Synd att inte alla sessioner kan vara sådär! Först får man stacka GalnaAnlag, så att allt liksom är i sin ordning. Sen får man reppa ett missat frush dravvv mot nitbög Pokerherre. För övrigt försöker jag leva ett frugalt, asketiskt liv nu. Har rökt en cigg på hela jävla dagen! Jag ska fan ha 20 bajs in för /1 till helgen och göra ett nytt försök! 🙂
  20. Fast en lärare har sagt typ ”Asså du är jätteduktig och så, men du måste sluta använda ”kuk”, ”fitta”, ”bög”, ”bögfitta”, ”horbög” osv som testord och istället använda ”vanliga ord”. Så nu skriver jag ”vanliga ord” när jag ska testa något lol. Okej, ska vara en duktig skolpojke nu. Ha en fin dag pf! 🙂
  21. Fan vad jag ville ge upp igår. ”Har du varit i de här filerna?” ”Nej, jag [eller ”jag”, han skriver ju ingen kod själv] jobbar på dark mode-temat som du sade!” ”Okej, men jag har inte skrivit den här koden och det ser ut som din AI.” ”Okeeej, jag ska kolla … Jaha, jo, jag gjorde några förbättringar.” ”Ingenting fungerar nu.” ”Kan du inte rulla tillbaka då?” ”Jo.” Jag har fortfarande aldrig använt AI för jag vill lära mig ordentligt, men man är ju fan inte imponerad av de kursdeltagare som gör det …
  22. Jag tror fan inte ens jag har slagit näven i bordet en enda gång och då gör jag grupparbete med en dubbelt så mycket äldre, frikyrklig herre som inte kan hålla styr på sin AI som joxar runt i main och fuckar upp allting hela tiden.
  23. Ah, ja, så säger alla … än så länge. Självklart presenterar jag mig inte som kukbajs, skriver upp mitt brottsregister på CV:t eller drug of choice i mitt personliga brev. Jag kan faktiskt lajva normal. Har inte försagt mig en enda gång på utbildningen. Du får gärna PM:a om du kommer på något företag som jag kan skriva till efter sommaren eller så? Fattar det är rätt dött nu, men jag försöker i alla fall.
  24. Jag har hur många tips som helst! Jamen, det är bra - läs lite klassiker och bli allmänbildad! Läser inte så mycket prosa, men Houellebecqs Elementarpartiklarna var riktigt grym! 🙂 Herman Hess Stäppvargen är bra. Lolita av Nabokov är nog bland de bästa romaner som jag har läst. Fattar känslan, mitt liv var också sjukt mycket bättre för typ 4-5 år sen. Hjälper föga att deppa dock. Börja jogga? Det tycker jag hjälper mitt psyke jättemycket.
  25. Spelat 10h i helgen och förlorat 180 kr lol fml. Månadsgiraffen so far: Asså fan om jag bara skulle kunna spela /1 på samma sätt som /0,5, typ i sömnen och vinna, då skulle jag fan få rättså mycket deg ändå. Ny grej att bli tiltad över: när det går anus på /1-borden, men bra på /0,5-borden lol. Imorrn äre vardag igen, så kommer bara bli ett par timmar på kvällen som jag spelar då. Nu får pf vila lite från spammandet. 🙂
×
×
  • Skapa nytt...