Gå till innehåll
  • Medlemsstatistik

    74 549
    Medlemmar totalt
    2 345
    Flest online
    Rohan
    Nyaste medlem
    Rohan
    Gick med
  • Skattefritt
    ♥️ Poker
    📝 Betting
    🎰 Casino

Pokerforum

  1. Om poker

    1. 454,6k
      inlägg
    2. 193,5k
      inlägg
    3. Poker Magazine

      Läs och diskutera tidningen Poker Magazine (2005-2014).

      37
      inlägg
  2. Pokersajter

    1. 33,9k
      inlägg
    2. Övriga diskussioner om pokersajter

      Diskussioner om pokersajter, klienter och nätverk i allmänhet. För de svensklicensierade rummen, vänligen använd deras respektive underforum - även om det inte specifikt rör .se-produkten.

      92,3k
      inlägg
  3. Pokerdagböcker

    1. Dagböcker

      Här publiceras och diskuteras pokerdagböcker.

      778,8k
      inlägg
    2. 93
      inlägg
  4. Aktuellt på Pokerforum

    1. The Festival

      Diskussioner om pokerserien The Festival.

      8
      inlägg
    2. Liverapporteringar

      Allt om de olika rapporteringar vi gör från EPT, CC, WSOP med mera.

      4,9k
      inlägg
    3. Medlemsturneringar

      Om forumets pokerturneringar, endast för medlemmar!

      6,4k
      inlägg
    4. Aktuellt på Pokerforum.nu

      Här informerar vi om nyheter på forumet, och saker som händer för tillfället som inte är rena tävlingar och promotions.

      92
      inlägg
  5. Övrigt

    1. Sports betting och skicklighetsspel

      Skicklighetsspel som inte är poker, t ex betting, blackjack, backgammon.

      19,2k
      inlägg
    2. 131,4k
      inlägg
    3. Aktier och annat börsrelaterat

      Aktier, optioner, derivat och annat finanssnack

      3,2k
      inlägg
    4. Casinospel

      Diskussioner om turspel. Casinospel, slots, bingo och lotto.

      592
      inlägg
    5. Om Poker.se och Pokerforum.nu

      Kommentarer, idéer och annat rörande Poker.se och Pokerforum.nu

      11,1k
      inlägg
  6. Arkivet

    1. Arkiverat om poker

      Trådar och underforum som inte längre är aktiva eller aktuella.

      4,9k
      inlägg
  • Senaste inläggen

    • Då är det dags igen! Japan kommer aldrig vika ner sig, men det är lite snack om att de ska vila någon spelare. Vinner Sverige blir det Brasilien, då Holland ganska troligen slår Tunisien, så ett oavgjort resultat hade varit mer lämpligt, men då flyger jag på topptipset, så Sverige ska vinna, punkt.⚽
    • Jag tror inte heller det kan vara såå stor skillnad. Det handlar väl mest om att ha rulle liksom, i alla fall för mig då. På gamla klienten började det finnas bra regs först på /4-/5 typ, men vet inte om det är så längre såklart. Målet är hur som helst /2, så småningom i alla fall. Har snart lite sommarlov i två veckor. Då jävlar ska jag grinda järnet! Kommer i alla fall köra de 30 timmar i veckan som SVS varit så generösa att ge mig. Kanske att jag kör på någon mer sida då, typ Unibet eller dylikt. Som sagt, tycker jag att det är fett kul atm och har inga problem med att sitta fem timmar i streck. Tiden bara flyger iväg.  Kanske att jag kommer få möjlighet att känna lite på /2 under sommarlovet. 🙂 Vad kör du för nivåer?
    • Har svårt se att skillnaden mellan /1 och /2 skulle vara stor. Är kanske på nivån högre regs börjar bli tuffare 
    • När en match ska börja kommer det in fem domare på planen. Dessutom finns det tre i VAR-rummet, alltså totalt åtta domare. Av dom fem på planen är en huvuddomare, två linjemän och en assisterande domare. Men vad gör den femte? Någon som vet?
    • Kör en mitt i veckan-update. Känner mig bekväm med /1 nu. Är inte överhuvudtaget scared money längre och gillar att sitta deep. Tyckte det var lite småläskigt i början. Jag spelar mot exakt alla och gärna HU. Inte imponerad av särskilt många. Här kommer månadsgiraffer: Jag tycker det är fett kul att spela atm!!! 😃 Längtar varje dag efter att få komma hem och öppna klienten. Detta trots att jag har sprungit sååå jävla anus. 24BIs under ev. Men jag tycker faktiskt att jag har hanterat det ovanligt bra. Nota bene hur lite gnäll jag postat lately!  Och det kommer ju att vända. Man kan ju springa över ev också. 😮 Det lär hända någon månad i alla fall och jävlar vad deg jag kommer att få då! Tror faktiskt att jag kan snitta typ 10k/mån när jag spelar /1.       Fast nu tänker jag gnälla lite: Det är liksom inte bara under ev heller, utan en jävla massa set ups också. Till exempel när vi satt HU mot herr 17/9/3 MissatDrag. Sån jävla värdelös spelare. Han öppnar också 7-8x BARA mot mig när det är bvb. Jag var glad över run outen, i och med att det inte parade sig. Det går väl inte att folda även om han är århundrandets nit. Han har faktiskt börjat spela tillbaka lite mot mig. Exempelvis: Man bara "fan va cool du är, bra spelat, du får potten, kamrat". Men man printar ändå som fan genom att bara 3b och cb mot honom. Jaja, blir ny update på söndag methinks. Då blir det fler giraffer och en till kass "reg" på /1 som ska hängas ut haha. Vi får la hoppas att den gröna giraffen har gått ifatt den gula, i alla fall litegrand, tills söndag. Puss på stjärten! ❤️  
  • Forumstatistik

    • Ämnen Totalt
      64k
    • Inlägg Totalt
      1,8m
×
×
  • Skapa nytt...