Gå till innehåll
  • Medlemsstatistik

    74 550
    Medlemmar totalt
    2 824
    Flest online
    Rohan
    Nyaste medlem
    Rohan
    Gick med
  • Skattefritt
    ♥️ Poker
    📝 Betting
    🎰 Casino

Pokerforum

  1. Om poker

    1. 454,6k
      inlägg
    2. 193,5k
      inlägg
    3. Poker Magazine

      Läs och diskutera tidningen Poker Magazine (2005-2014).

      37
      inlägg
  2. Pokersajter

    1. 33,9k
      inlägg
    2. Övriga diskussioner om pokersajter

      Diskussioner om pokersajter, klienter och nätverk i allmänhet. För de svensklicensierade rummen, vänligen använd deras respektive underforum - även om det inte specifikt rör .se-produkten.

      92,3k
      inlägg
  3. Pokerdagböcker

    1. Dagböcker

      Här publiceras och diskuteras pokerdagböcker.

      778,8k
      inlägg
    2. 93
      inlägg
  4. Aktuellt på Pokerforum

    1. The Festival

      Diskussioner om pokerserien The Festival.

      8
      inlägg
    2. Liverapporteringar

      Allt om de olika rapporteringar vi gör från EPT, CC, WSOP med mera.

      4,9k
      inlägg
    3. Medlemsturneringar

      Om forumets pokerturneringar, endast för medlemmar!

      6,4k
      inlägg
    4. Aktuellt på Pokerforum.nu

      Här informerar vi om nyheter på forumet, och saker som händer för tillfället som inte är rena tävlingar och promotions.

      92
      inlägg
  5. Övrigt

    1. Sports betting och skicklighetsspel

      Skicklighetsspel som inte är poker, t ex betting, blackjack, backgammon.

      19,2k
      inlägg
    2. 131,4k
      inlägg
    3. Aktier och annat börsrelaterat

      Aktier, optioner, derivat och annat finanssnack

      3,2k
      inlägg
    4. Casinospel

      Diskussioner om turspel. Casinospel, slots, bingo och lotto.

      592
      inlägg
    5. Om Poker.se och Pokerforum.nu

      Kommentarer, idéer och annat rörande Poker.se och Pokerforum.nu

      11,1k
      inlägg
  6. Arkivet

    1. Arkiverat om poker

      Trådar och underforum som inte längre är aktiva eller aktuella.

      4,9k
      inlägg
  • Senaste inläggen

    • Du har helt rätt i att det var ett dåligt svar.    Några generella tips som andra säkert kan komplettera: - Förbered dig noga. Läs annonsen en extra gång och nämn samma ord under intervjun med förklaringar om hur du kan bidra. - Förklara varför du vill ha jobbet. Bara i positiva termer, dvs att du vill dit, inte från något. - Berätta varför du är unik i någon form av adekvat kontext. Att du valde ditt PF-nick som du valde hade jag själv skippat, bara som exempel.   Sen kan du nog avdramatisera sociala färdigheter en del för praktikplats som programmerare. Det spelar mindre roll så länge du bara kan uppföra dig. Du kan med andra ord fortfarande fått jobbet om du bara framförde dina färdigheter ok.
    • Jag måste nog typ öva på vad jag ska säga innan.
    • Kan bli åka av mot Le Bleu men mirakel inträffar lite då och då i sportvärlden. Jag ska försöka se matchen på storskärm i huvudstaden. Alltid tänkt det skulle vara kul.
    • Bah, asså PF, jag ska måste skriva av mig lite. Hade intervju för praktikplats med ett företag som utbildningen hade bjudit dit. Det gick sååå jävla dåligt. Fy fan, jag rodnar typ nu när jag tanker på det bara. Han frågade mig hur det kom sig att jag gick denna utbildning. Jag sade typ "Något måste man ju göra." Och jag sade att programmering hade varit en hobby i yngre tonåren och att jag sen lade undan det i 15 år. Jag skulle ju såklart säga att jag går utbildningen för att jag tycker detta är svinkul och intressant och att jag har testat lite olika jobb och branscher, men att det nu känns som att jag äntligen hittat rätt. Något sånt. Istället för den där jävla pannkakan som hoppade ur min käft ... Sen frågade jag om deras app (jag vet att det är en webapp) är avsedd för PC bara. Vem fan säger PC?! Jag tänkte fråga om appen ska vara/är mobilanpassad, men det blev fel där ... ord är svåra. Jag sade också att jag tycker backend-saker är roligast (han frågade) och tillade att jag är "Helt värdelös på design och har ingen känsla för färger eller nåt sånt". Vidare, frågade jag om det är mycket kundkontakt i den rollen och sade att jag inte är bra på muntlig kommunikation. Herregud, vilket jävla magplask. 😭 Jag är så jävla usel på intervjuer och på att sälja in mig själv. Jag är bäst i klassen, men det vet ju inte den där killen. Såvida de inte har visat våra testresultat eller alla committs vi har gjort till grupparbetena (jag har dragit det tyngsta lasset and it's not even close). Det kändes fett stelt och vi hade nog inte bra kemi heller. Det har jag fan aldrig. Det brukar brudarna på Hinge säga. Att vi inte har kemi. Jag är så jävla dålig på sånt där. Om jag bara hade kunna tagit bort le 'tism, så hade jag nog både haft brud och kneg ... Alla tycker typ att jag är konstig och det tar väldigt lång tid för mig innan folk får en positiv uppfattning om mig, om de nu får det överhuvudtaget. Många polare har typ sagt saker som  "Asså, jag tyckte du var fett konstig de första två åren, men nu tycker jag att du är rimlig. Tips på hur jag ska tänka/förbereda mig inför nästa försök? Nästan 100% säker på att jag inte kommer få detta, när jag förminskade mina skills så mycket och typ satte mina svagheter i fokus. Och lät så negativ ... "något måste man ju göra" ... vad fan är det för svar?! Pokerus går i alla fall fett bra än så länge. 🙂 En riktig uppdatering kommer som sagt på söndag.
    • Då är det dags igen! Japan kommer aldrig vika ner sig, men det är lite snack om att de ska vila någon spelare. Vinner Sverige blir det Brasilien, då Holland ganska troligen slår Tunisien, så ett oavgjort resultat hade varit mer lämpligt, men då flyger jag på topptipset, så Sverige ska vinna, punkt.⚽
  • Forumstatistik

    • Ämnen Totalt
      64k
    • Inlägg Totalt
      1,8m
×
×
  • Skapa nytt...