Gå till innehåll
  • Medlemsstatistik

    74 548
    Medlemmar totalt
    2 345
    Flest online
    Rohan
    Nyaste medlem
    Rohan
    Gick med
  • Skattefritt
    ♥️ Poker
    📝 Betting
    🎰 Casino

Pokerforum

  1. Om poker

    1. 454,6k
      inlägg
    2. 193,5k
      inlägg
    3. Poker Magazine

      Läs och diskutera tidningen Poker Magazine (2005-2014).

      37
      inlägg
  2. Pokersajter

    1. 33,9k
      inlägg
    2. Övriga diskussioner om pokersajter

      Diskussioner om pokersajter, klienter och nätverk i allmänhet. För de svensklicensierade rummen, vänligen använd deras respektive underforum - även om det inte specifikt rör .se-produkten.

      92,3k
      inlägg
  3. Pokerdagböcker

    1. Dagböcker

      Här publiceras och diskuteras pokerdagböcker.

      778,8k
      inlägg
    2. 93
      inlägg
  4. Aktuellt på Pokerforum

    1. The Festival

      Diskussioner om pokerserien The Festival.

      8
      inlägg
    2. Liverapporteringar

      Allt om de olika rapporteringar vi gör från EPT, CC, WSOP med mera.

      4,9k
      inlägg
    3. Medlemsturneringar

      Om forumets pokerturneringar, endast för medlemmar!

      6,4k
      inlägg
    4. Aktuellt på Pokerforum.nu

      Här informerar vi om nyheter på forumet, och saker som händer för tillfället som inte är rena tävlingar och promotions.

      92
      inlägg
  5. Övrigt

    1. Sports betting och skicklighetsspel

      Skicklighetsspel som inte är poker, t ex betting, blackjack, backgammon.

      19,2k
      inlägg
    2. 131,4k
      inlägg
    3. Aktier och annat börsrelaterat

      Aktier, optioner, derivat och annat finanssnack

      3,2k
      inlägg
    4. Casinospel

      Diskussioner om turspel. Casinospel, slots, bingo och lotto.

      592
      inlägg
    5. Om Poker.se och Pokerforum.nu

      Kommentarer, idéer och annat rörande Poker.se och Pokerforum.nu

      11,1k
      inlägg
  6. Arkivet

    1. Arkiverat om poker

      Trådar och underforum som inte längre är aktiva eller aktuella.

      4,9k
      inlägg
  • Senaste inläggen

    • Kör en mitt i veckan-update. Känner mig bekväm med /1 nu. Är inte överhuvudtaget scared money längre och gillar att sitta deep. Tyckte det var lite småläskigt i början. Jag spelar mot exakt alla och gärna HU. Inte imponerad av särskilt många. Här kommer månadsgiraffer: Jag tycker det är fett kul att spela atm!!! 😃 Längtar varje dag efter att få komma hem och öppna klienten. Detta trots att jag har sprungit sååå jävla anus. 24BIs under ev. Men jag tycker faktiskt att jag har hanterat det ovanligt bra. Nota bene hur lite gnäll jag postat lately!  Och det kommer ju att vända. Man kan ju springa över ev också. 😮 Det lär hända någon månad i alla fall och jävlar vad deg jag kommer att få då! Tror faktiskt att jag kan snitta typ 10k/mån när jag spelar /1.       Fast nu tänker jag gnälla lite: Det är liksom inte bara under ev heller, utan en jävla massa set ups också. Till exempel när vi satt HU mot herr 17/9/3 MissatDrag. Sån jävla värdelös spelare. Han öppnar också 7-8x BARA mot mig när det är bvb. Jag var glad över run outen, i och med att det inte parade sig. Det går väl inte att folda även om han är århundrandets nit. Han har faktiskt börjat spela tillbaka lite mot mig. Exempelvis: Man bara "fan va cool du är, bra spelat, du får potten, kamrat". Men man printar ändå som fan genom att bara 3b och cb mot honom. Jaja, blir ny update på söndag methinks. Då blir det fler giraffer och en till kass "reg" på /1 som ska hängas ut haha. Vi får la hoppas att den gröna giraffen har gått ifatt den gula, i alla fall litegrand, tills söndag. Puss på stjärten! ❤️  
    • Efter senaste matchen vette det väl katten om man är så sugen på Brasilien eller Marocko i alla fall. Bara scannat rubriker i veckan och det verkar som det varit bra resultat hittills om man tänker sig för Sverige att spela vidare. Hoppas Potter har modet att testa nåt galet till Japan. Man blir ju lite lätt ombytlig i tv-soffan så med en bragd mot Japan sitter man i guld-båten igen.
    • Reka ”lamm racks” är nästan värre än att byta position på borden
    • 2/3 timmar avklarade. Tar fan emot mer mentalt än de där sessionerna där man torskar varenda hand o blir non stop bad beatad.  Är nog en vanesak det här, + att jag kör på tom mage vilket magnifierar det. Poängen med det hela var dock att göra någonting som är mentalt jobbigt, och att kunna acceptera de stunder i livet som suger, utan att försöka rymma ifrån dem. Så nu kör vi sista timmen språk och sen försöker vi pressa 1 timma mnemonics efteråt. Imorgon blir det tillbaks till träning och plo 
  • Forumstatistik

    • Ämnen Totalt
      64k
    • Inlägg Totalt
      1,8m
×
×
  • Skapa nytt...