Gå till innehåll

Omaha4snus

Members
  • Innehåll Antal

    5
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Omaha4snus

  1. Ahh ok, bra att veta, tack. Har du lirat PLO där något?
  2. Håller helt med om det du skriver om downswings. Har spelat PLO under många år och man har såklart fått känna på variansen. Man skulle ju kunna tycka att man borde ha byggt upp någon typ av immunitet mot hur det påverkar en mentalt vid det här laget, men icke. Även om jag hanterar det bättre nu än förr blir jag ändå konstant förvånad över hur mycket det kan påverka mig. Ena veckan tvivlar man på om ens edge finns kvar, andra veckan känner man sig som nästa berri sweet. Trots att man hela tiden är medveten variansen. Kan rekommendera ett verktyg som Galfond nyligen skapade, och hans tillhörande video. Det är som primedope fast bättre. Poker Variance Calculator Tråkigt att GG verkar suga, blev hoppfull där en stund när jag såg att de skaffat svensk licens. Något som vissa kanske missar är att de verkar ta viss rake från potter som inte går till flop. Såg för övrigt på twitter att Isildroon gjort en comeback och har grindat leaderboardsen där och raken är brutal.
  3. Tackar! Har börjar lira en del igen efter ett uppehåll (har haft fullt upp IRL) men är i lite av en downswing atm så en sådan kommentar uppskattas särskilt mycket nu heheh. Sorgligt bara att SVS är i princip dött för PLO nu. Och har tyckt att euroborden främst verkar va tighta regs eller bots, men kanske får ta mig en till titt. Hur känns GGpoker? såg att de har svensk licens nu men samma höga rake och 0 RB för svenskar. Många regs är väl breakeven där innan RB som jag förstått det (även om du nog är undantaget :D). Summa summarum: jag lirar fortfarande men har svårt att hitta en sida med kontinuerlig action som är någorlunda bra, så rätt kass volym. Dina resultat har dock motiverat mig!
  4. Kul med dagbok! Har goda minnen av Gooliat hehe, Mvh Bastidas.
  5. Jag relaterar! SVS är helt dött när det kommer till PLO these days. Att spela på ipoker är man ju också otaggad på när alla andra får rakeback där
×
×
  • Skapa nytt...