Markus8000 Postad 8 timmar sedan Författare Rapport Postad 8 timmar sedan Detta är Malla på bröllop. En riktig diva men när hon väl sjöng så stod tiden stilla för mig. Dra upp volymen och lyssna på tonerna. Hon har de ljusare när hon skäller på mig. Mod kan gärna plocka bort efter typ 4 h. Citera
Folke Rosvall Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan Jag satte just på TVn och kom rätt in i V85-2. En 186-oddsare med 0.14 streckprocent vann. Så kallat korsdrag i kuponghögen. Nu är det nog många som stänger av TVn. Lördagen är förstörd. Värdet steg från 24 kronor till asterisk. Motsvarar det 200 000 kronor eller har dom höjt det ytterligare? Citera
Folke Rosvall Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan (redigerade) På TV4 sa dom att värdet är 6 000 kronor, men asterisken finns kvar på atg.se. Hm. Tillägg: Nu försvann asterisken. Redigerad 2 timmar sedan av Folke Rosvall Citera
Markus8000 Postad 59 minuter sedan Författare Rapport Postad 59 minuter sedan Ser att det inte gick ladda upp filmen. Den kanske var för lång. Jag tror astrisken motsvarar en miljon numera Folke Citera
Folke Rosvall Postad 52 minuter sedan Rapport Postad 52 minuter sedan 5 minuter sedan, säger Markus8000 : Jag tror astrisken motsvarar en miljon numera Folke Ok. Jag blev för övrigt misstänksam när den kom. Värdet kan väl rimligen inte växa så snabbt. Citera
Folke Rosvall Postad 49 minuter sedan Rapport Postad 49 minuter sedan Nu kom asterisken tillbaka. Värdet är alltså över 1 000 000 kronor. Citera
Markus8000 Postad 10 minuter sedan Författare Rapport Postad 10 minuter sedan Ja det är osannolikt men ändå inte omöjligt. Lagen springer ofta på samma bollar och det innebär att värdet skjuter fort när någon häst utanför vinner. Citera
Recommended Posts