Markus80000 Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan Ser inte att jag missade skriva frågan riktad till alla. Det jag önskar alla läsare ska skriva alltså vilka tre man vill käka med. Att du gör dig lustig och inte svarar på min viktiga fråga får du stå för. Enligt min tolkning så har inte heller du nån aning men väljer ändå uttrycka dig i absoluta termer. Citera
Markus80000 Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan Svante Bååth har idag vit kavaj och rosa skjorta. Undrar om det beror på att han är lika rolig och korrekt som en gråsten. Jag är tacksam för att Emma är där. Hon är väldigt charmig. Citera
Markus80000 Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan Som jag svor när Danne gled iväg. Blev väldigt arg på mig själv. Citera
Markus80000 Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan Och som jag svor när Mats gled i väg. Undrar om det går att vara så sjukt fel ute igen och nu är det en vecka bort. Citera
Markus80000 Postad 52 minuter sedan Rapport Postad 52 minuter sedan Och igen en miss. Helt sjukt hur man kan missbedöma en omgång så stort. Är typ 400 spänn det handlar om så det är inte direkt slutet på livet. I torsdags när jag skulle sova så var det ändå spännande. Citera
Recommended Posts