-
Innehåll Antal
5 807 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
110
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Ola Brandborn
-
Vi har lite vasst anfall, skapade ju en hel del hyggliga lägen. Men försvaret läcker som ett såll. Nu blir det "japaner, japaner, överallt japaner" i en match vi behöver kryssa (minst).
- 996 svar
-
- 1
-
-
Avgå alla!
-
Ett kryss innebär (väl att vi går vidare) med den fina målskillnad vi har.
-
Om det stämmer så är det uppseendeväckande hur SvS missat denns straffspark i så fall. Men de larvade ju sig med en "egen" sportsbook av någon amerikansk leverantör ett tag, som de fick överge. Där tappade de säkert kunder en masse.
-
Är det "störst utbud" så har exempelvis Bet365 frågor...
-
Jag reagerade också på det, med samma fråga.
-
Spanien - Cap Verde var nog ännu bättre för spelbolsgen, den rensade bort alla nöjesspelares kombinationsspel.
-
Och när du måste åka till Sverige, så flyg inte till Sverige. Flyg till Köpenhamn och ta tåget över...
-
Hur tänker du nu? Är det skattepliktigt att som svensk bo på Malta och spela på GG? Kan för övrigt rekommendera Irland i så fall. Att GG-poker nu är skattefritt i Sverige är däremot klart pga den svenska licensen (och i förlängningen skulle jag hävda, om jag var Skatteverket, att det var skattepliktigt tidigare).
-
Det enda du ska använda Edge till är att ladda ner någon annan webläsare, typ Chrome, Brave, Firefox, Opera.
-
Jag har märkt att ett gammeldags brev med frimärke och bilagda fotografier gör underverk när man ska felanmäla något liknande. Det verkar inte gå att ignorera det.
- 23 svar
-
- 1
-
-
Ja och ja
-
Blanda in ett mörkpokerbord också i cocktailen för fullständigt degen.
- 126 svar
-
- 1
-
-
Snyggt hittat: Han har försökt göra en spamlänk för sökmotorändamål. Men som tur är så är länkar från forumet no-follow och inte do-follow, så det ger inte någon kräm hos Google.
- 16 svar
-
- 1
-
-
Jag vet inte mycket om dig, men det lilla jag förstått så tror jag att du nog kan uppskata Gödel, Escher, Bach av Douglas Hofstadter.
-
Riktigha män masstablar - hälften PLO och hälften PLO hi/lo. Det brukar bli "kreativt" spel då.
- 126 svar
-
- 1
-
-
Ja, att göra felaktiga affärsbeslut är lite av ATGs paradgren. Vilka andra företag som helst hade sett blackjackborden i sina egna lokaler som en reklamkostnad för att ragga nya kunder till sitt onlinecasino.
-
Yes, vilket är min poäng: För att skicka ut reklam så måste man kolla av mot spelpausregisret. Här samlar de in telefonnummer via Swish, och skickar ut reklam. Kollar de då mot Spelpaus? Godkände man detta när man Swishade? GDPR har också frågor. Hade man haft en rättshaveristisk ådra så hade man haft hösten räddad här.
-
De kollar inte mot Spelpaus om man spelar krog-black eller hur? Om jag vore spelavstängd och kände för att sänka Cherry så skulle man då kunn agöra en riktigt "rolig" anmälan till Spelinspektionen. Kreativt, men jag kan inte tänka mig att det är lagligt. Också humor deluxe att ATG lejer ut "livecasinot" till en direkt konkurrent online.
-
Sicken utklassning!
- 996 svar
-
- 1
-
-
Lol, nära en femhunka i avgift för att få nöjet att spela bort sina pengar. Tack men nej tack. Det var länge sedan jag var på Elitloppet. Eller på trav över huvud taget. Här var det verkligen bättre förr.
-
Jag ska dit och bubbla mörkpokern.
- 3 svar
-
- 1
-
-
Bra poäng. Nog sjutton skadar det ATGs ekonomi om de betalt ut 20 miljoner för mycket. Det finns en aspekt till: Svenska spelregleringen gör att man dels inte får erbjuda spel på kredit (såklart), dels inte får ge bort värden. Om ATG inte jagade in pengarna så skulle spelbolagen kunna ha en slot "som det är fel på" som folk fick spela på gratis som någon sorts kampanjverktyg. Ja, långsökt, men ATG bör jaga in pengarna även av detta skäl.
-
Intressant som fan. Här tycker man ju som lekman att om man spelat utan att ha en enda krona insatt på kontot, så borde det vara bedrägeri. Men juridiken kan ju mycket väl säga annat. Det där kan nog traska hela vägen upp till Högsta Domstolen? Om man däremot haft en 100-lapp insatt så skulle man väl kunna hända god tro bara, svårare bevisa då att man varit medveten om buggen.
