Folke Rosvall Postad Fredag kl 09:03 Rapport Postad Fredag kl 09:03 27 minuter sedan, säger Lobo : Jag räknade ut det: 1 / (1/1,85 + 1/1,85)= 92,5% ATG köper som bekant oddsen av Kambi, men det finns inga regler som säger att de måsta ha samma marginal som andra Kambi-böcker på sina h2h-dueller. Ok, du hade oddsen för ett aktuellt spel. Jag förstår. Citera
Folke Rosvall Postad Fredag kl 17:43 Rapport Postad Fredag kl 17:43 I dag erbjuder ATG två H2H-spel och ett H3H-spel. Jag har räknat ut återbetalningen och funnit att H2H-spelen har 92.5% medan H3H-spelet har 90%. Man har tydligen lägre återbetalning när det gäller tre hästar. Citera
Folke Rosvall Postad Fredag kl 17:54 Rapport Postad Fredag kl 17:54 När detta skrivs tror 55% av spelarna att Pachino Ali ska vinna. Det motsvarar ett odds på 1/0.55 = 1.82. Men ATG erbjuder 1.90. Överodds? Positivt spelvärde? Citera
Lobo Postad Fredag kl 22:55 Rapport Postad Fredag kl 22:55 4 timmar sedan, säger Folke Rosvall : När detta skrivs tror 55% av spelarna att Pachino Ali ska vinna. Det motsvarar ett odds på 1/0.55 = 1.82. Men ATG erbjuder 1.90. Överodds? Positivt spelvärde? Är detta hur insatserna är fördelade på H2H-duellen? I så fall är det intressant. Citera
Folke Rosvall Postad Lördag kl 07:27 Rapport Postad Lördag kl 07:27 8 timmar sedan, säger Lobo : Är detta hur insatserna är fördelade på H2H-duellen? I så fall är det intressant. Det var H3H om jag minns rätt. Citera
Recommended Posts