Markus8000 Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan Ikväll drar det igång med VM. Verkligen tudelat med extra många deltagare. Å ena sidan är Sverige med, å andra sidan är det många svaga nationer. Håller tummarna för mirakel och roliga matcher. Vinnarna lär nog mest vara de som balanserar på variansens rangliga tråd så ur spelperspektiv suger VM rätt hårt. Jag kommer satsa på poolspel men inget annat. Vad tror ni rent allmänt? 1 Citera
Lobo Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 2 timmar sedan, säger Folke Rosvall : Det vanliga är väl att man deppar om oddset sjunker, inte stiger? Eller tolkar ni det så att det stigande oddset är ett tecken på att han kommer att förlora? När man väl har spelat, då vill man att oddset ska sjunka. Man kan även se det som trading. Citera
Markus8000 Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan (redigerade) Bedrövlig första timme av tv4. Alla möjligheter att vårda ansvaret som kommer av VM-premiär och ge skön, peppig känsla men det är politik och protester + John Guidetti med spice boys-tatueringar + Olof Lundh med en smaklös kätting runt armen. Hoppas de höjer sig. Redigerad 1 timme sedan av Markus8000 Citera
Lobo Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 2 timmar sedan, säger Markus8000 : Ikväll drar det igång med VM. Verkligen tudelat med extra många deltagare. Å ena sidan är Sverige med, å andra sidan är det många svaga nationer. Håller tummarna för mirakel och roliga matcher. Vinnarna lär nog mest vara de som balanserar på variansens rangliga tråd så ur spelperspektiv suger VM rätt hårt. Jag kommer satsa på poolspel men inget annat. Vad tror ni rent allmänt? Jag har lite svårt för det nya upplägget. 32 lag av 48 går vidare istället för 16 av 32 som det var tidigare. Det krävs vinst i ytterligare en match i slutspelet för att vinna VM. Att det är lättare att gå vidare från gruppen kompenserar inte tillräckligt. Jag tror att Sverige tar sig minst till åttondelen. Kul att det är igång. Citera
Recommended Posts