Markus8000 Postad 4 timmar sedan Författare Rapport Postad 4 timmar sedan Jag tror inte heller man automatiskt är terrorist för att man vill satsa på en häst, men någonstans kommer ju såna förändringar av en anledning. Ibland är det ju bara lita på de som kan, helt enkelt. Jag tyckte det var förkrossande tråkigt när cc stängdes igen och saknar verkligen att kunna spela livepoker. Hur är det för dig Folke? Åker du utomlands och spelar? Citera
Folke Rosvall Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan 1 timme sedan, säger Markus8000 : Jag tyckte det var förkrossande tråkigt när cc stängdes igen och saknar verkligen att kunna spela livepoker. Hur är det för dig Folke? Åker du utomlands och spelar? Jag saknar också Cosmopol. Nej jag åker sällan utomlands. Kanske någon gång per år. Jag får nöja mej med nätpoker. 1 Citera
Markus8000 Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan 25 minuter sedan, säger Folke Rosvall : Jag saknar också Cosmopol. Nej jag åker sällan utomlands. Kanske någon gång per år. Jag får nöja mej med nätpoker. Vi kämpar på ❤️ Idag är största dagen för trav. Sådana mäktiga hästar som ska springa. Jag kommer heja på svenska hästar och tyckte mycket om Jörgen Westholm i gårdagens intervju. Dream mine har ju visat sig vara något extra och kanske kan den vinna. Citera
Recommended Posts