Lobo Postad 7 timmar sedan Rapport Postad 7 timmar sedan (redigerade) 1 timme sedan, säger Folke Rosvall : Det hjälpte inte. Men jag kanske borde tillägga att när jag klickar på hänglåset och går vidare med "Cookies and site data" så kommer det upp två ATG. Det ena heter www.atg.se och det andra heter atg.se. Men oavsett vilket jag väljer blir resultatet detsamma. Ta bort bägge på samma gång. Testa gärna det med ChatGPT, annars Redigerad 7 timmar sedan av Lobo Citera
Folke Rosvall Postad 6 timmar sedan Rapport Postad 6 timmar sedan 1 timme sedan, säger Lobo : Ta bort bägge på samma gång. Det går inte. Man kan bara klicka på en i taget. Jag har provat båda, en i taget, men det blir ingen skillnad. Citera
Folke Rosvall Postad 6 timmar sedan Rapport Postad 6 timmar sedan 3 timmar sedan, säger Lobo : Jag såg matchen mellan Sveriges potentiella motståndare Brasilien mot Marocko. Blir Sverige etta eller tvåa är det nog stor risk att dom får möta något av dessa lag. Det är väl ingen omöjlig uppgift, men tävlingen svår, så man funderar på om det kan vara bättre med en tredjeplats och lite Fru Fortuna. I morgon klockan 4 är det dags. Eftersom jag har varit tidningsbud i hela mitt liv är jag van vid att vara uppe tidigt. Men jag misstänker att det blir nog jobbigt för en del. 🥱 Citera
Recommended Posts