Markus8000 Postad 16 timmar sedan Rapport Postad 16 timmar sedan 33 minuter sedan, säger brusig1 : Asgarvade svinhögt though, bilden av att någon pokerspelare frågar en 80-åring om han betalar för sex. När hans främsta intressen är romrussin och v75. Känns extra roligt när man känner folk som känner folke irl. Men ja samtidigt, hur jävla många människor har förmågan att fråga en 80-åring det oavsett vänskap/relation. Dock så är det ändå ett forum där folk hade som årsmål vilka länder de skulle besöka bordeller i. Man blir nostalgisk Haha ja romrussinen i kombo med att köpa en hora är onekligen roligt. Jag tänkte själv mest på ett av försvinnande få minnesvärda inlägg av Folke kring frun och som berörde mig. Det skulle kunna vara nåt jag rör ihop men brukar vara duktig på sånt. Att då antyda människohandel blev lite magstarkt men vi hjälps ju åt som sagt. Citera
Markus8000 Postad 12 timmar sedan Rapport Postad 12 timmar sedan 33 minuter sedan, säger Lobo : Rätt låg nivå i tråden nu. Tur du styr upp Citera
Johan_Beta Postad 10 timmar sedan Rapport Postad 10 timmar sedan 6 timmar sedan, säger Markus8000 : Haha ja romrussinen i kombo med att köpa en hora är onekligen roligt. Jag tänkte själv mest på ett av försvinnande få minnesvärda inlägg av Folke kring frun och som berörde mig. Det skulle kunna vara nåt jag rör ihop men brukar vara duktig på sånt. Att då antyda människohandel blev lite magstarkt men vi hjälps ju åt som sagt. Jo men för mig är Folke ett anonymt Macke800-nick, jag har inte hela hans backstory. Nej hade jag vetat att gossen var 80 och pratat i svärmande ordalag om sin fru hade jag såklart låtit köpedamerna vara kvar på avbytarbänken, även i "KUKBAJS" dagbok. 2 Citera
Lobo Postad 9 timmar sedan Rapport Postad 9 timmar sedan All form av outning är sjukt osmakligt! Är det inte dags att lägga ner? Citera
brusig1 Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 7 timmar sedan, säger Lobo : All form av outning är sjukt osmakligt! Är det inte dags att lägga ner? Antagligen missar du eller jag något (mest troligt du). Har ingen aning vad du syftar på om outning? Folke nickar sitt irlnamn och du kan googla till dig att han är 80-år gammal. Ang romrussin var det en tråd där aladin-asken diskuterades, det om frun har jag ingen aning om men verkar refereras till ett / flera inlägg på forumet? Citera
Recommended Posts