Gå till innehåll

Kukbajs ska sluta med heroin och vinna krkrkrkr


kukbajs

Recommended Posts

Postad (redigerade)

God eftermiddag, kamrater! Detta är kukbajs. Vilka är ni? Hur mår ni?

Jag hade det skapligt ställt med pengar för ett tag sen, men sen började jag jonka och blev av med dem ... samt arbete (folk är såna jävla torrbollar). Spelade mycket poker för typ 4-5 år sedan och det lägsta jag spelade då var /2. Man kunde i alla fall plocka ut typ 10k i månaden och det är fan vad jag skulle behöva (minst), för att kunna leva någorlunda drägligt. Har fått för mig att helt random byta stad, eller lite för att komma bort från alla skumma människor man känner, och typ försöka fixa till min ekonomi.

Målet är att kunna regga /2 efter sommaren. Tror denna dagbok kommer vara rätt tråkig i början, kommer mest bara använda det som någon sorts logg. Har försökt en vända att spela poker igen, men jag vet inte om jag levlade mig själv, eller vad som var fel, men jag hade fan problem med /1. Kändes mycket mer annorlunda än vad jag minns det som. Har mycket hänt på 5 år eller? Aja, det ska nog gå att lösa. Just nu kör jag /0.5. Ska försöka spela tre sessioner per dag och söka fem jobb om dagen.

Lördag den 25 maj

Session #1: -97,00 kr; spelade lite väl spewigt, men torskade fan en miljon potter preflop, AKo vs AKs, AKo vs AJs, AKo vs Q9s - ja, ni fattar.

Session #2: +244,10 kr; Very wp imo! 😃

Session #3: +677,24 kr; Fuck jag är ett geni. :D

BR: 2230,32 kr

image.png.6e37f0468d2f96ace7d2ccffea9ea0d7.pngimage.png.dbd7494a0d963352cdb07cccabdabcfb.png

På återseende

Redigerad av kukbajs
  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Söndag den 26 maj

Session #1: +140,25 kr; Wp imo.

Session #2: -23,91 kr; Ganska händeselös session, spelade väl ok.

Session #3: -307,44 kr Tror jag blev lite tilt och spelade väl halvdant. Fick in det 70/30 minst 4ggr, utdragen varje gång. :( Kanske försökte bluffa lite för mycket, det är ju helt omöjligt.

-400 kr; Köpte braj.

BR: 1749,77 kr

Är för pank för att köpa knark för mina IRL-pengar, så måste nalla från rullen. :S Detta är i alla fall billigare än jonk. Nu ska det sökas jobb. Borde egentligen göra tvärtom, och söka jobb på förmiddagarna och lira på eftermiddagarna/kvällarna, aja, får bli så imorgon.

Synd klienten är så muppig ... eller finns det något lätt sätt att posta HH:s på som jag inte känner till?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 timmar sedan, säger Rhetoric :

lycka till kukbajs!! jag ser fram emot att bevittna din framgång. håll dig från jonket nu, det är väl det viktigaste!

när du ska vinna i poker underlättar det att du är ett geni.

glgl

Tack, vad snäll du är! Återstår att se om det blir någon framgångssaga. :P Hoppas du haft en fin helg, kamrat kompis. 😃

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Spelade två bra sessioner och sen en katastrofal. Hade nog med alkoholintaget att göra, men typ alla jag känner på distans tyckte detta var en bra dag att telefonera mig och uppdatera mig om deras liv, menar inget illa, älskar dem alla, men typ 4h telefontid, nä då måste jag supa för att palla. Aja.

Måndag den 27 maj
Session #1: +142,04 kr; Typ 3/5. Rushade som faen i början, men tappade lite koncentrationen sista 10-20 min och gav tillbaka liiite mer än vad jag hade behövt gjort. Tror typ 60 min egentligen är för länge för mig att spela, typ 40-50 min känns som min sweet spot, men kommer inte palla öppna klienten mer än 3ggr/dag, får bara försöka vara mer uppmärksam de sista minuterna.
Session #2: +180,60 kr; Samma som ovan. Gjorde en onödig stack off mot någon fisk med Q9s på Qxxfd, c-bet han syn, A med färg, han 1.3x pott jag syn, han jam på Qx, han hade 84s i sb lol. Jag spelade ändå handen dåligt. Aja, inte hela världen, men det var onödigt.
Session #3: -197,72; Jag är fan sämst. Nämen, började med att första handen torska TT på KJxfd 3-4-way och UTG med jävla bögstats på 19/14/2 rejsa mig på turn T, klart som fan han har KK och sen spelade jag fan spewigt hela sessionen, jävla bög spade<ngtngt><ngn siffra här> som kör typ 30/15 öppnade och fick syn och jag 3-bet i SB med AKo, alla syn, alla alltid synar, på JTx och sen turn K jag bet bög deg, jag syn. Obv jag ska folda här och han ska inte syna en 3B med Q9o wtf. Men han har massa 2p, jag ska bet-folda.

Okej, mena ej att pluswhinea. Älskar er alla. Ska dra till havet och röka fet och bada.

Kyss och smek

Redigerad av kukbajs
  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Tisdag den 28 maj

Session #1: -65,15 kr; Minns fan inte sessionen lol.
Session #2: -67,51 kr; Spelade okej, men blev ägd av fiksarna hela tiden. Ett set över set och sen den där AK-handen. Ska vara glad att jag inte torskade mer. Jag kanske ska folda AK-handen också, men anade att han hade runk för hade kört över bordet ... fiskar tror ju liksom inte att man kan ha en bra hand två händer på rad.
Session #3: +329,24; Fan, äntligen! Tycker ändå detta var den sämre sessionen, för gjorde en sådan jävla onödig stack off med KK i 3b pott på T7xrb, blir rejsad och synar ner, upp mot T7s. :(Rent allmänt spelade jag nog lite för löst när jag var 200bb djupt idag. Kostar ju mycket att torska sådana potter.

-130; Handlade. Kommer behöva nalla rätt mycket från rullen denna månad. :/ Precis kommit igång med A-kassa, så fick inte fullt belopp denna gång.

BR: 1966,30 kr

Ska försöka att inte gnälla för mkt. :P Blir alltid så jävla gnällig av att spela poker. Spelar man bra blir man utdragen oftare än fiskarna, för man får oftare in det bra. Och poker är ju skit 75% av tiden. 🙂 Jag var ändå duktig som inte tiltade särskilt mycket.

Vad är det värsta ni har gjort när ni tiltat? På CV:et kan jag bland annat skriva upp misshandel av en gipsvägg (en miljon hål i den efter jag var färdig) och för något halvår sedan dampade jag så mycket, så att en granne ringde ambulans, de trodde jag hade psykos. :P Var helt nykter och backade inte ens i den sessionen haha. Blev lite pinsamt att förklara för ambulanspersonalen. Jag sade att jag förlorade på dataspel lol.

Tycker i alla fall, till min förvåning, att det är relativt kul att spela. 😮 😃 Även om /0.5 knappt är poker.

Puss puss

Redigerad av kukbajs
  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Onsdag den 29 maj
Session #1: +277,34 kr
; Wp imo. Sen sprang jag också bra, höll varje gång jag fick in det. :)
Session #2: +107,52; Ganska wp också. Bluffade nog bort en stack i onödan, men utom det kommer jag inte på några större misstag.

Session #3: +3,25; Hände fan inte ett skit, kanske därför jag gick för någon bluff för mycket ehe, som vanligt. 😇

-310; Köpte sprit.

BR: 2068,53 kr

Fick besök mitt i natten och sen sov jag till kl. 15 som någon jävla tonåring. Ska försöka köra fyra timmar per dag framöver. Jobbsökandet tar ju typ ingen tid, nu när jag fixat personligt brev för de (typ tre olika sorters) jobb som skulle fungera. Lär inte spendera lika mycket på skit när jag väl flyttat (nästa vecka), för då kommer jag inte känna en jävel (och det är lite poängen, gillar inte att vara på samma ställe för länge), så då är planen att bara kötta jobbsök och poker och inte lägga deg på onödigt skit. Känner ju mig själv (i alla fall vad gäller poker lol, i övrigt hade ju varit najs dock) och jag behöver rätt lång tid på samma nivå, innan jag blir bekväm. Så hade varit guld om jag kunde köra /1 hela nästa månad. Såg alfakassan hade någon utbetalning på ingång, så jag kanske får mer deg än jag trodde, och då kommer jag ersätta all skit jag tagit ut.

Pöss på stjärten

Redigerad av kukbajs
  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Torsdag den 30 maj
Session #1: -65,66 kr; 3/5.
Session #2: +241,62 kr; Samma som ovan, men sprang i god-mode, vann bland annat AK vs KK och typ varje gång jag fick in det mot något starkt drag.
Session #3: +202,27 kr; Dito.
Session #4: +14,38 kr; Same same.

+200; Fick lite mer deg, så ersatte i alla fall det jag nallade, för att köpa gin.

BR: 2676,08 kr

Tycker jag lirat okej idag. Och kommer nog försöka köra 4h/dag framöver. Men tar kaaanske paus fre/lör, har så mkt fölk jag måste säga hejdå till och sånt. Kör /1 nästa session i alla fall.

Kjam kjam

Redigerad av kukbajs
  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

God eftermiddag, kamrater! Här kommer det lilla jag har spelat och kommer att spela över helgen.

Fredag den 31 maj
Session #1: +35,87 kr
; Mediokert.
Session #2: -263,71 kr; Bläh, spelade helt sämst, hade inget tålamod och tiltade och skit.

Lördag den 1 juni
Session #1: -53,26 kr; Spelade fan inte bra. Var småtiltad hela tiden och bluffade för mycket. Man kan inte bluffa och stjuta sista kulan är fan alltid onödigt på denna nivå.
Session #2: +353,81 kr; Sådärja! Detta var betydligt bättre. Sprang också bra som faen.
Session #3: +43,22 kr; Wp imo.

BR: 2052,01 kr

Bidde inget /1 ändå. Tog ut rätt mycket deg igår och vet inte ens vad jag la det på (blev bjuden på benso lol). Aja, nu ska jag på kalas. Har tagit på mig min bästa partyhatt. Så fort flytten är över och jag är i en främmande stad och inte känner någon ska jag försöka chilla både med att träffa fölk och knark, så då blir det ordentligt BR-byggande. Borde kanske ha startat DB:n då egentligen, oh well.

Puss och kram

image.jpeg.2c8cb00d334a3a1cb5f80e4d4573dddb.jpeg

Redigerad av kukbajs
  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Eller jag kör en veckosummering också. Har gått +1851,39 kr under första veckan. 😃Har nog snittat typ 3,1-3,5h/dag.

+ Inget jonk! :D Var två veckor sedan nu.

Redigerad av kukbajs
  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Hej shovepile,

Jag tänkte bara berätta för dig att du är värdelös. Du tror att du är bra, men du kan för fan inte tänka. Du spelar typ 20/18/10 som någon jävla pluggis.

Jag flatta en 6x open med KQs, bögshovepile, aka geniet, flatar också och fisken. Fisk donkar typ 20%, jag rejsar till pott, alla syn, alla alltid synar, jag degar in i tre personer på turn, bögshovepile han ska syna med A-högt med en fisk med i handen bakom.

Hur kan du syna där? Hur många gånger blev du tappad när du var liten?

image.png

Redigerad av kukbajs
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Aja, skiter i detta nu för resten av veckan. Måste leva på rullen tills jag får utbetalning från A-kassan den 10:e.

Har inte gått så dåligt som det låter, men jag har fan inte spelat bra. Måste komma in i rätt headset igen. Blir så tilt när man fan knappt har råd med käk och sen blir utdragen och skit också, i synnerhet när rullen är så jävla liten.

Måndag den 2 juni
Session #1: +1,57 kr; Gjorde en onödig stack off och någon bluff för mycket.
Session #2: +128,47 kr; Var för synfiskig.

Session #3: -21,05 kr; Spelade bra, men blev flush over flushad för 200bb mot geniet rexsilly9556 som rockar statsen 47/4/0 och overbetdonkade all-in 2x pott på AT9ssh 6s Qx och ägde min 87ss med sin 92ss, för den brukar man ju spela i BB vs UTG. Jag kanske ska folda bara, men han lär väl ha 65/43/53/32 etcetc skit i spader, om han nu har 92ss, men där blev jag ägd.
Session #4: -458,21 kr; Spelade helt värdelöst och blev ûbertiltad och sabbade datorskärmen.

Tisdag den 4 juni
Session #1: +260,90 kr; Very wp imo, fortsätt så!
Session #2: +110,95 kr; Same.

Session #3: -48,59 kr; Inte nöjd med denna. Var för synfiskig, floatade för mycket och försökte få folk att folda.

Onsdag den 5 juni
Session #1: -120,10; Spelade så jävla dåligt. Gjorde till och med en min 5-bet mot en jävla bögfisk som tror det är bra att 3b och sen check-clickbacka AKJ jag klicka tbk med min 55 och så höll vi på sådär tills han degade lol, ägd blev jag. Det är såklart okej att staba flopp, men sen ska jag givetvis ge upp hah.
Session #2: -49,71 kr; Är nöjd med hur jag spelade denna session, men torskade varenda gång jag fick in det, typ någon AK vs JJ och sen 88 vs A9o (mot någon fisk som ripade in det hela tiden), jävla kuk KQs-handen etcetc, var bara ingenting som funkade. Glad över att jag behöll lugnet och spelade rimligt, annars hade detta lätt varit -6BIs.

Session #3: +64,4 kr; Denna var liite mer wp, men var fan fortfarande tiltad, spelade mediokert i alla fall.
Session #4: +231,84 kr; Fucking äntligen vinner jag lite pengar och kände igen mig själv som spelare.

Session #5: -82,41 kr; Helt värdelöst spelat.

Så detta är ju egentligen b/e, men har varit tvungen att casha ut hela tiden, så BR: 931,87 kr. Får komma tillbaka när pengarna inte betyder exakt liv och död (även om det blir tajt med A-kassa-skiten med). 😃

giphy.gif

Redigerad av kukbajs
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låg och bängkollade massa youtube-dokumentärer om typ durrr och isildur1 igårnatt, sen kunde jag inte låta bli att spela idag ändå. :P Jag har ju fan några nudelpaket i skafferiet, så skitsamma om jag skulle gula helt, lär knappast svälta ihjäl tills degen kommer den 10:e liksom. Men det är väl inte optimalt för mitt redan svaga mental game. Känns som jag blivit lite skadad av att ha haft så mycket pengar (mycket för mig i alla fall) som jag blivit av med. Hade säkert en bra bit över 300k för två år sedan ... minns att jag hade en +50k dag på coinpoker som jag inte ens minns (hade varit vaken i några dygn) ... jag bara vaknade upp och hade 50k extra lol ... från det till den här jävla skiten, där man sitter och spelar om ören haha.

Oh well, det är väl sånt här som pokerspelare ska vara bra på, att bygga upp rulle igen och anpassa sig. Inte för jag tror jag är en bra pokerspelare, men ah. Jag får i alla fall skärpa till mig lite, om jag nu ska kunna etablera mig på /2 igen. Slösar alldeles för mycket pengar på sprit och röka. Visst, det är bättre och billigare än jonk, men det är fan ändå dyrt. Jag borde typ käka nudlar och grinda 5h+. Var så jag gjort alla gånger förr jag varit pank, känns bara inte som jag har samma driv längre typ ... men jag får bara se till att hitta det igen på något sätt ... kan typ inte se en verklighet då jag tar mig ur skulder och kan leva bekvämt utan poker. Ett jobb hade ju dock underlättat en del, men va fan, helt oanställbar kan jag väl inte vara?! :S Men kommer ändå behöva spela på fritiden. Oj, vad jag babblar.

Torsdag den 6 juni
Session #1: +335 kr
; Detta var okej, fick några riktiga donationer.
Session #2: -114,34 kr; Spelade helt okej, fick bara inte något flyt.
Session #3: +89,92 kr; Mkt wp imo, detta kunde lätt ha varit +10BIs, men jag kan ju för fan aldrig hålla. Ett jävla bord torskade jag 300 kr på, alla bara synar och vinner, sen bögpottar de alltid river och det är alltid en dålig jävla run out. Liksom jag öppnar J9s utg, hela bordet synar, jag floppar stege, betar pott, två syn, brick, betar pot, får in det mot bottom two, klart som fan det ska kåka sig på river, rip. Eller tre limpar, isolerar i sb m KJo, flopp J87fd, betar pott, två syn, turn brick, betar pott, en syn, river färg, checkar och bögen degar - förlorade säkert tio såna händer. Ska man c-beta typ 2-3x pott eller? Det är annars ett strategitips för att slå mig, limp-syna och sen bara syna ner och/eller potta om jag någonsin checkar.
Session #4: +207,15 kr; Wp imo och fick äntligen lite flyt. 😃
-60 kr; Köpte mat.

BR: 1468,45 kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Go eftermiddag, go eftermiddag

Fredag den 7 juni
-250 kr; Köpte sprit och cigg. Ja, jag vet vad jag skrev, men okej, jag får dricka fredag och lördag, som en vanlig svensson, inte varje dag bara. Så jävla kul är det inte att solodricka heller. Måste fan träffa fölk i denna stad ... eller jag flyttade ju hit för att vara för mig själv och komma bort från pundare och freaks etc. Men nu känns det typ ensamt. Och jag tänker att jag kanske hör hemma bland sånt fölk jag hängde med i förra staden, egentligen ... :/ Jag kan ju liksom inte vara bland vanligt fölk och jag älskar egentligen alla cpmongos jag träffat, utom de som är skyldiga mig deg ... Ni är mina enda vänner nu, kamrat pfare!
Session #1; +195,22 kr; Mkt nöjd med denna, sen hade jag nog flyt och hade rätt för det mesta.
Session #2; +86,29 kr; Spelade som ett mongo. Tror jag gjorde minst två onödiga stack off, en var med KTo i co och btn clickar, jag synar, flopp Txx, btn degar lol, jag synade som en idiot, han hade JJ. Han bajsade säkert på sig när han såg ett A på turn, lär dig spela för fan. Detsamma gäller väl mig. :P
Session #3; +222,42 kr; Denna var som #1, så nöjd.

BR: 1669,37 kr

Tänkte ta det lite lugnt idag och typ dra ut och jogga och sen sätta mig i någon park (inte för jag vet var sådana finns i denna stad) och läsa och dricka upp mitt wein. Här kommer några händer där jag är en synfisk, samt den största jag spelade.

 

Redigerad av kukbajs
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...