Markus8000 Postad 5 timmar sedan Författare Rapport Postad 5 timmar sedan 1 timme sedan, säger Folke Rosvall : Det är bara 4 år till nästa VM. Det spelas i Spanien, Portugal och Marocko. Minimal tidsskillnad för oss i Sverige. 🙂 Hyfsat vidrigt dagen efter. Sluta skriv i denna tråd, tack. 1 Citera
Folke Rosvall Postad 4 timmar sedan Rapport Postad 4 timmar sedan 40 minuter sedan, säger Markus8000 : Hyfsat vidrigt dagen efter. Sluta skriv i denna tråd, tack. Det var inte min avsikt att såra dej. Jag ber om ursäkt. Jag tar tillbaka det jag skrev. 1 Citera
Markus8000 Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan 1 timme sedan, säger Folke Rosvall : Det var inte min avsikt att såra dej. Jag ber om ursäkt. Jag tar tillbaka det jag skrev. Du skrev igen Citera
Markus8000 Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan Fy farao vilket mörker. Undrar om Potter bara går för degen. Sämst när det gäller. Citera
Recommended Posts