kukbajs Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan (redigerade) Fan asså, jag vaknar alltid till vid fyra oavsett när jag går och lägger mig lol. Men ah, jag var alldeles för nonchalant före intervjun. Jag och en kursare satt med ett problem som vi hade hållit på med ett tag och jag blev liksom direkt ivägskickad från det. Så jag var fortfarande i programmerings-mode och aningen irriterad för att jag inte hade löst det ännu. Jag borde ha tagit en promenad 30 min innan och tänkt igenom eventuella svar till de vanligaste frågorna en gång extra. Så man hade kommit in i lite mer intervju-mode. Jag tyckte redan att jag hade tänkt igenom det tidigare, men jag blev ju likväl helt ställd när jag fick helt normala frågor. Kanske att jag till och med ska skriva upp svar och utifall jag börjar svamla helt kan jag kolla på ett papper lite fort för att hamna på banan igen. Tack för era svar, @Markus8000 och @degenstein ❤️ Redigerad 2 timmar sedan av kukbajs Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.