Pokergod1 Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan 6 minuter sedan, säger kukbajs : Jo, tycker också han spelar den dåligt. Eftersom jag nyss hade kommit till bordet visste jag inte om GalnaAnlag var i tiltmode eller ej. Är han i tiltmode kan han ha vad som helst. Men har också märkt att han bara degar ofta med sina AA/KK, i och för sig gör han ju samma när han tiltar med any two. Det är väl bara UL. Ska kötta på idag i alla fall och se om det vänder. Jag ville inte att fienden skulle folda QJs-handen, jag ville ha in mycket pengar i potten. Jag hade nog foldat pushen från honom, eftersom du inte visste om han var tiltat eller ej, är han inte tiltat pushar han inte sämre än QQ/AK Citera
kukbajs Postad 36 minuter sedan Författare Rapport Postad 36 minuter sedan Nu är GalnaAnlag i den zone man vill ha honom! Han blev tilt efter 96o-handen. Sen hände detta lololol Detta var också easy money! Fan najs med en liten rush äntligen! 🙂 Citera
kukbajs Postad 10 minuter sedan Författare Rapport Postad 10 minuter sedan Fuck, har tydligen skola imorgon ändå. Upp 06 imorgon ... Då får det fan räcka med två timmar spelade. Blev nog i alla fall +350. En joggingtur och sen sängen! 😃 Citera
Recommended Posts