killerwolf2 Postad igår kl 07:46 Rapport Postad igår kl 07:46 (redigerade) Jag tänker inte att man ska ställa in sig, men på första dejten eller första dejterna skadar det nog inte att försöka vara den man aspirerar att vara, alltså inte något orealistiskt utan typ.. med lite mer självdisciplin skulle jag ha bättre ölsinne? -> ge dig fan på att inte bli drängfull på dejten liksom. Alla vet vi ju hur det är att vara kring folk som är toxic överlag - att då vara i partnerskap med en sån som tar första läge hen får att trycka ned en för att få en gnutta bättre över sig själv.. fy fan. Är rätt pissigt leva med en sån partner kan jag tänka mig så gå för den raka motsatsen! Borde göra det lättare må bra och vara en bra version av sig själv. tldr: hitta nån som ger dig bra energi och matcha det Redigerad igår kl 07:49 av killerwolf2 1 Citera
brusig1 Postad 14 timmar sedan Rapport Postad 14 timmar sedan Haha vilken sjuk kommentar av psykologen. Citera
kukbajs Postad 12 timmar sedan Författare Rapport Postad 12 timmar sedan Asså just den grejen hade hon kanske lite rätt i ändå? Jag var på minst 20-30 st första dejter med samma resultat inom en rätt kort tidsspan. Men nu ville den jag träffade i onsdags(?) ses igen. 😮 Och det känns liksom jobbigt att bita sig i tungan hela tiden och inte röka cigg. I och för sig vet jag inte ens om jag gillade henne. Hur vet man ens om man gillar någon förresten? Jag blir rätt lätt fäst vid människor, men jag har fan svårt för att veta om jag typ bara vill hänga med dem eller ligga med dem eller både och. Jobbigt att va själv och jobbigt att va med folk haha 😝 Citera
kukbajs Postad 12 timmar sedan Författare Rapport Postad 12 timmar sedan Och om hon skrev att hon ska vara i en annan stad i en vecka typ, men kommer tillbaka [då och då], betyder det liksom att jag inte ska skriva något förrän hon har kommit tillbaka? Asså jag fattar ju själv att jag kanske inte ska skriva 13 sms på rad som jag lätt kan göra med folk jag känner, men jag gillar ju att skriva med människor … Okej, nu är det slut på mitt fråga kp! Eller fråga pf. 1 Citera
killerwolf2 Postad 10 timmar sedan Rapport Postad 10 timmar sedan (redigerade) 2 timmar sedan, säger kukbajs : Och om hon skrev att hon ska vara i en annan stad i en vecka typ, men kommer tillbaka [då och då], betyder det liksom att jag inte ska skriva något förrän hon har kommit tillbaka? nä hör av dig innan, annars tar hon det som att du tappade intresset, och damen i fråga kommer tappa intresset om du inte visar intresse, men du skriver ju inte haranger och monologer, du låter henne svara först innan du skriver mer osv. Redigerad 9 timmar sedan av killerwolf2 1 Citera
killerwolf2 Postad 10 timmar sedan Rapport Postad 10 timmar sedan min egna upplevelse på den tiden jag dejtade och pusslade vv pappa var att tjejerna uppskattade om jag hörde av mig även på barnveckan även om vi inte kunde ses. Dom märkte ju en TYDLIG skillnad på mitt engagemang på veckorna, och hör jag inte av mig alls för att det är barnvecka så kunde de tas om att jag bara var ute efter att ligga. En del var ok med det, andra inte och det baserar ju sig förstås i vad dom är ute efter. 1 Citera
kukbajs Postad 9 timmar sedan Författare Rapport Postad 9 timmar sedan Amen, det låter rimligt! Tack, kamrat, @killerwolf2! Så du hittade din brutta på detta vis eller? 🙂 Citera
brusig1 Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 10 timmar sedan, säger kukbajs : Asså just den grejen hade hon kanske lite rätt i ändå? Jag var på minst 20-30 st första dejter med samma resultat inom en rätt kort tidsspan. Men nu ville den jag träffade i onsdags(?) ses igen. 😮 Och det känns liksom jobbigt att bita sig i tungan hela tiden och inte röka cigg. I och för sig vet jag inte ens om jag gillade henne. Hur vet man ens om man gillar någon förresten? Jag blir rätt lätt fäst vid människor, men jag har fan svårt för att veta om jag typ bara vill hänga med dem eller ligga med dem eller både och. Jobbigt att va själv och jobbigt att va med folk haha 😝 Vad innebär resultatet ens, i första meningen ens. Låter inte så sjukt, antar man ofta går på dejt för att en eller bägge personer bara vill ligga. Vet inte heller hur många tjejer du i snitt upplever dig vara kompatibel med / intresserad av en relation och sen lite varians på det. Låter verkligen inte konstigt. Ska det bära eller brista pga du röker vet jag inte riktigt om det är någon kvinna en är kompatibel med. Av att dömma från din dagbok verkar det som du gärna over sharear om saker och ting, testa att skita i det. Du är ju uppenbarligen väldigt rolig och har bra zingers. Typ allt du behöver säga, sen bara fråga saker. Finner hela senaste sidan otroligt rolig, när du säger att du måste ljuga frågar de vad du hänger på för forum och vad du nickar, eller din erfarenhet med heroin? Du framstår som jävligt snygg lol som går på 20-30 st första dejten på kort tidsspann iaf (vad nu kort tidsspann innebär). Citera
StoffeRemy Postad 47 minuter sedan Rapport Postad 47 minuter sedan Lol 30 på kort tid, fan mer än man gjort lifetime ju. Det där med oversharea får man imo vänta lite med. Oavsett hur bra man kommer överens så finns det osagda regler i första stadiet, som någon fejkdans man får värma upp med som två främmande människor. Lite som när man är ny på jobbet i en grupp med 18-20åriga grabbar. Man vet de kommer grisas i samtalen i lunchrummet men man drar inte någon sjuk bajs och spy historia från någon fyllefest första dagen, utan man sitter bara och lyssnar en vecka först. Är själv en som oversharear och gillar när tjejen oxå gör. Men träffade en tjej som kryssade alla rutor så att säga men så sa hon sjuka saker dag 1 som man bara inte säger till främmande människor öht. Vilket gjorde att man nästan omedvetet tar avstånd och blir ointresserad, som något inbyggt försvar man har för att sålla konstiga människor, även fast man själv är lika skev egentligen. Hade hon sagt det längre in när man fått lite mer känsla för varandra hade det inte varit något anmärkningsvärt öht. Citera
kukbajs Postad 47 minuter sedan Författare Rapport Postad 47 minuter sedan Haha, fan fick världens flashback! Första gången jag frågade ut en qvinna life time frågade jag också hur jag skulle göra på ett pokerforum (rätt säker 2+2). Deras råd funkade! Kinda! Det är en lång historia ... Citera
kukbajs Postad 34 minuter sedan Författare Rapport Postad 34 minuter sedan Asså jag överdrev lite med kort tid. Vi snackar kanske 1-2 år här haha. Men jag har en jävligt snygg röv, om jag får säga det själv! Citera
Recommended Posts