Lobo Postad Söndag kl 14:49 Rapport Postad Söndag kl 14:49 (redigerade) 1 timme sedan, säger Folke Rosvall : Det hjälpte inte. Men jag kanske borde tillägga att när jag klickar på hänglåset och går vidare med "Cookies and site data" så kommer det upp två ATG. Det ena heter www.atg.se och det andra heter atg.se. Men oavsett vilket jag väljer blir resultatet detsamma. Ta bort bägge på samma gång. Testa gärna det med ChatGPT, annars Redigerad Söndag kl 14:49 av Lobo Citera
Folke Rosvall Postad Söndag kl 15:57 Rapport Postad Söndag kl 15:57 1 timme sedan, säger Lobo : Ta bort bägge på samma gång. Det går inte. Man kan bara klicka på en i taget. Jag har provat båda, en i taget, men det blir ingen skillnad. Citera
Folke Rosvall Postad Söndag kl 16:02 Rapport Postad Söndag kl 16:02 3 timmar sedan, säger Lobo : Jag såg matchen mellan Sveriges potentiella motståndare Brasilien mot Marocko. Blir Sverige etta eller tvåa är det nog stor risk att dom får möta något av dessa lag. Det är väl ingen omöjlig uppgift, men tävlingen svår, så man funderar på om det kan vara bättre med en tredjeplats och lite Fru Fortuna. I morgon klockan 4 är det dags. Eftersom jag har varit tidningsbud i hela mitt liv är jag van vid att vara uppe tidigt. Men jag misstänker att det blir nog jobbigt för en del. 🥱 Citera
Folke Rosvall Postad Måndag kl 01:51 Rapport Postad Måndag kl 01:51 En fråga till Lobo: När man går in på en web site så får man ofta tre alternativ. Godkänn alla cookies, endast nödvändiga, anpassa. Jag brukar klicka på godkänn alla cookies utan att närmare fundera på det. Hur gör du? Bör man välja något av dom andra alternativen för att undvika eventuella problem? Citera
Lobo Postad Måndag kl 09:24 Rapport Postad Måndag kl 09:24 7 timmar sedan, säger Folke Rosvall : En fråga till Lobo: När man går in på en web site så får man ofta tre alternativ. Godkänn alla cookies, endast nödvändiga, anpassa. Jag brukar klicka på godkänn alla cookies utan att närmare fundera på det. Hur gör du? Bör man välja något av dom andra alternativen för att undvika eventuella problem? Jag godkänner också alltid alla cookies, vilket innebär att webbplatsen kan samla in data automatiskt (ex sidvisningar), mer riktad reklam osv. Vill du ha mindre av sådant kan du välja endast nödvändiga. Sidan bör fungera normalt ändå. Citera
Folke Rosvall Postad Måndag kl 10:41 Rapport Postad Måndag kl 10:41 Den 2026-06-12 kl 09:11, säger Folke Rosvall : Då är du optimist. Det troliga är nog att Sverige får åka hem redan efter gruppspelet. Men vi får väl hoppas att jag har fel. Den 2026-06-12 kl 09:49, säger Lobo : Angående Sverige är jag väl mer realist än optimist. Enligt oddsen är det minst 65% chans att dom går vidare. Efter Sveriges 5-1 mot Tunisien måste jag erkänna att jag var alltför pessimistisk. Det är stor chans att Sverige går vidare. På SvT1 klockan 6 sa man "Det blev 5-1 till Tunisien." Efter en stund ändrade man till "mot Tunisien". Ja det är en viss skillnad. Citera
Lobo Postad igår kl 10:48 Rapport Postad igår kl 10:48 Smaskig dag för bolagen igår. fyra kryss (ofta jackpott-utfall) i sådana här matcher. Det firas nog både med kaviar och champagne på frukosten. Tar vi en sådan match från i söndags där Brasilien kryssade mot fräna Marocko kan man bara undra hur snedriven boken var. Alla nöjesspelare spelar på Brassarna. Citera
Ola Brandborn Postad 6 timmar sedan Rapport Postad 6 timmar sedan 19 timmar sedan, säger Lobo : Smaskig dag för bolagen igår. fyra kryss (ofta jackpott-utfall) i sådana här matcher. Det firas nog både med kaviar och champagne på frukosten. Tar vi en sådan match från i söndags där Brasilien kryssade mot fräna Marocko kan man bara undra hur snedriven boken var. Alla nöjesspelare spelar på Brassarna. Spanien - Cap Verde var nog ännu bättre för spelbolsgen, den rensade bort alla nöjesspelares kombinationsspel. Citera
Lobo Postad 4 timmar sedan Rapport Postad 4 timmar sedan 2 timmar sedan, säger Ola Brandborn : Spanien - Cap Verde var nog ännu bättre för spelbolsgen, den rensade bort alla nöjesspelares kombinationsspel. Kan nog stämma till en del, men vet inte hur många den slog ut, både Belgien och Uruguay kryssade som nästkommande matcher. Bra dag för spelarna igår/natt då både tripplar och fyrlingar satt. Tre mål av snart 39-årige Messi, det trodde man aldrig. Ikväll är det dags för 41-årige Ronaldo som enligt sig själv fortfarande är den stora stjärnan i laget. Enligt experter skulle det kunna vara ett problem för Portugal. Citera
Recommended Posts