GTOBåten Postad 1 Augusti , 2022 Författare Rapport Share Postad 1 Augusti , 2022 Den 2022-07-29 kl 17:54, säger StoffeRemy : Opinions på Andrew Tate som man ser överallt nuförtiden? Känns som en blandning av Zyzz och Jordan Peterson. Cuphead f.ö roligt spel om man gillar den sortens svårighetsgrad. Som fan av både Zyzz och Jordan Peterson tar jag offense nu. 2 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snake911 Postad 2 Augusti , 2022 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2022 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
afghan_balla Postad 2 Augusti , 2022 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2022 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 6 Augusti , 2022 Författare Rapport Share Postad 6 Augusti , 2022 Det här är nu zyzzboken 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 11 Augusti , 2022 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2022 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf2 Postad 11 Augusti , 2022 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2022 (redigerade) jag är forever bear ett tag till iaf Redigerad 11 Augusti , 2022 av killerwolf2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ölkaka Postad 12 Augusti , 2022 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2022 (redigerade) Den 2022-07-29 kl 17:54, säger StoffeRemy : Opinions på Andrew Tate som man ser överallt nuförtiden? Känns som en blandning av Zyzz och Jordan Peterson. Cuphead f.ö roligt spel om man gillar den sortens svårighetsgrad. Skulle aldrig ha googlat "Andrew Tate" , han är överallt nu... Redigerad 12 Augusti , 2022 av ölkaka 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StoffeRemy Postad 13 Augusti , 2022 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2022 (redigerade) 2 timmar sedan, säger ölkaka : Skulle aldrig ha googlat "Andrew Tate" , han är överallt nu... Nästa steg är Frank Yangs BBC squatvideos. Redigerad 13 Augusti , 2022 av StoffeRemy 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 14 Augusti , 2022 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2022 Den 2022-08-13 kl 00:22, säger ölkaka : Skulle aldrig ha googlat "Andrew Tate" , han är överallt nu... Kan stoltsera med att jag undvikit den här personen och inte sett en sekund. På ämnet gym och bro content dock så måste detta vara den bästa videon som finns. Så jävla kunglig frulle 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 14 Augusti , 2022 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2022 1 timme sedan, säger brusig1 : Kan stoltsera med att jag undvikit den här personen och inte sett en sekund. På ämnet gym och bro content dock så måste detta vara den bästa videon som finns. Så jävla kunglig frulle 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 14 Augusti , 2022 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2022 Den 2022-08-12 kl 21:43, säger StoffeRemy : Nästa steg är Frank Yangs BBC squatvideos. Legend, inte hört det namnet på 10 år typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 19 Augusti , 2022 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2022 Hemma från årets semester. 100% grind året ut nu, målet är miljon och max antal dagar off ska kunnas räknas på en hand. So far i år: Bra spring, dålig arbetsinsats Det saknas lite binks från MTTs / GG-runkformat men jag håller de som trapcard ifall jag inte når målet på cash. 19 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 24 Augusti , 2022 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2022 7 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 24 Augusti , 2022 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2022 Analys: me make big hand me raise me bet all in 7 1 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 25 Augusti , 2022 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2022 Den 2022-08-24 kl 03:45, säger GTOBåten : the art of running hot without running hot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 6 September , 2022 Rapport Share Postad 6 September , 2022 Jag gillar inte crypto-vintern. Det finns för lite fisk, endbossarna går ned och spelar lägre än vanligt, sämre regs från lägre nivåer skottar mindre, det bluffas inget och det foldas inget pray 4 crypto 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SantaFish-_- Postad 6 September , 2022 Rapport Share Postad 6 September , 2022 Gillar denna dagbok Hittade ingen passande tråd att posta denna i, så hoppas ni inte har något emot att jag postar den här. Tyckte iaf den var intressant/roande. Standard... 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 7 September , 2022 Rapport Share Postad 7 September , 2022 (redigerade) Dagbokschallenge! Inspirerad av @UnitOperationssom startade någon slags målsättning, inledde med ett smygwhine och började springa över ev direkt så ryggar jag detta koncept. Har under de tre senaste månaderna sprungit $140k under ev och vunnit $7k (flex) trots en ganska gedigen winrate (well 3.5evbb under semestern när actionen stank pyton känns inte förjävligt, även om jag ligger dryga 5 i år över 320k händer ish (#rungoodmenocksåspicymoves) ). Målen lyder: - 3 slowrolls per dag (Lurigt men lukrativt mål, då majoriteten av regsen jag ogillar också är kassa så det uppmuntrar till bättre tableselection för att kunna slowrolla mer) .. Kanske man är så skön och drar en need2klonk (aka slowrollar fisken) - Springa över ev - Vinna mycket nog att jag känner mig för skön för att spela EPT nästa månad, alternativt inte backa så mycket så jag är helt less på poker. - Inte spela en hand över $50/100 - Jobba på the basics off table, starka fundamentals är det mest underskattade i poker. Edit: Glömde slänga in något irl-mål, min bättre hälft vill servera vegan-mat på vårt bröllop till de som är veganer. Så delmålen lyder 1) Inga veganer på bröllopet 2) Om veganerna dyker upp så ska de inte få någon specialkost. gl mig, min challenge slutar om ca en månad exakt. Redigerad 7 September , 2022 av brusig1 12 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf2 Postad 7 September , 2022 Rapport Share Postad 7 September , 2022 grattis till det kommande bröllopet! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 7 September , 2022 Rapport Share Postad 7 September , 2022 37 minuter sedan, säger killerwolf2 : grattis till det kommande bröllopet! Tack även om man inte ska ta ut segern i förskott, får se hur vegan-gate går! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf2 Postad 7 September , 2022 Rapport Share Postad 7 September , 2022 haha, ge veganjävlarna lite käk för fan. Gör det bara JÄVLIGT TYDLIGT hur oönskade dem är genom att servera riktigt låg kvalitet jämfört med det som ställs fram till normalt funtade. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 7 September , 2022 Rapport Share Postad 7 September , 2022 45 minuter sedan, säger killerwolf2 : haha, ge veganjävlarna lite käk för fan. Gör det bara JÄVLIGT TYDLIGT hur oönskade dem är genom att servera riktigt låg kvalitet jämfört med det som ställs fram till normalt funtade. Tyvärr, bröllopstårtan är inte vegansk, men här finns lite Mariekex. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiburtius Postad 7 September , 2022 Rapport Share Postad 7 September , 2022 Du kan väl säga till de att kossan var vegan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 7 September , 2022 Rapport Share Postad 7 September , 2022 4 timmar sedan, säger brusig1 : Inga veganer på bröllopet När jag gifte mej var veganer välkomna. Varför tycker du inte om veganer? 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fritjof Postad 7 September , 2022 Rapport Share Postad 7 September , 2022 Bästa veganmaten måste ju va pommes? Ja kan skicka över ett gäng ? 4 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts