Gå till innehåll

Tankar och reflektioner från Soldado9


soldado9

Recommended Posts

14 timmar sedan, säger soldado9 :

Är mr Boman snäll då? Så man slipper kolla sig bakom ryggen på byn. Hur kommer GTO_BÅTEN med på denna lista? Är det nya farliga att vara tanig men tuff framför datorskärmen?

Båten kvalificerar sig på attityd. Upplevde att ilskan från vår juridiska diskussion var genuin. Jag, båten och brusig har varit osams flera gånger men så har vi rest oss tillsammans. Hoppas det blir samma mellan er Solle.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

14 timmar sedan, säger soldado9 :

Är mr Boman snäll då? Så man slipper kolla sig bakom ryggen på byn. Hur kommer GTO_BÅTEN med på denna lista? Är det nya farliga att vara tanig men tuff framför datorskärmen?

 

väldigt snäll, men besitter pappakrafter, säg något om hans familj så kommer han med en kraft av tusen solar och får dig att önska efter tryggheten med tutti frutti fredagskvällarna med familjen på 90-talet 

Redigerad av killerwolf2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Den 2023-06-15 kl 03:49, säger soldado9 :

Hej folket! tänkte kolla om någon har koll hur det ser ut om man skulle vilja börja lira GG? Hörde någon surra om ev rakeback. Är det krypto som gäller isf? 

/Mvh Dinosaurie

Tyvärr ingen aning. Men varför vill du byta från SvS? Har action dött ut över /5? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
6 timmar sedan, säger soldado9 :

Hur ser action ut på svs nu för tiden? /2 - /20 tänker jag på främst 

Nu spelar jag inte prime hours, Men skulle säga att det är bedrövligt  dåligt på /5 och uppåt på dagtid. Med lite flyt får man igång ett vanligt bord, idag var det tex  två halvfulla ano-bord uppe. 

På /2 ser det bättre ut i lobbyn iaf. 

När jag får tillfälle att spela kvällstid verkar det vara bättre iaf :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger f0rtress :

Nu spelar jag inte prime hours, Men skulle säga att det är bedrövligt  dåligt på /5 och uppåt på dagtid. Med lite flyt får man igång ett vanligt bord, idag var det tex  två halvfulla ano-bord uppe. 

På /2 ser det bättre ut i lobbyn iaf. 

När jag får tillfälle att spela kvällstid verkar det vara bättre iaf :)

 

This. Action har gått ned riktigt ordentligt. Mission accomplished av staten att förstöra sidan.

Vilken av GG-sidorna spelar du på soldado och varför? Det finns väl typ 3 stycken? 😮

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...