Gå till innehåll

Tankar och reflektioner från Soldado9


soldado9

Recommended Posts

Den 2023-03-26 kl 15:54, säger GTOBåten :

Den här grudgen existerar tyvärr bara i Soldados fantasi. Var han fått all aggression från är omöjligt att säga men jag är garanterat illa ute i rond 1 om ilskan på PF är något att döma av. 

Off topic men började era ledsenhet gentemot varandra den gången då du inge illa ment körde en stttNN-referens, som soldado9 inte alls förstod, utan tyckte du bara var dryg? Jag menar inget illa och ursäkta om löjlig. Intresserad av olika sorters dynamiker

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, säger bomanlol :

Off topic men började era ledsenhet gentemot varandra den gången då du inge illa ment körde en stttNN-referens, som soldado9 inte alls förstod, utan tyckte du bara var dryg? Jag menar inget illa och ursäkta om löjlig. Intresserad av olika sorters dynamiker

Soldado = TGrinder, du har hängt tillräckligt mycket på PF för att veta vad det är för individ. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, säger GTOBåten :

Soldado = TGrinder, du har hängt tillräckligt mycket på PF för att veta vad det är för individ. 

Det här stämmer ju inte. Vem fan är ens det? Vad gör du i mitt forum och sprider falsk dynga? vet ej vad som triggat dig, måste hittat av en känslig punkt. 
 

 

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2023-03-26 kl 09:54, säger GTOBåten :

Den här grudgen existerar tyvärr bara i Soldados fantasi. Var han fått all aggression från är omöjligt att säga men jag är garanterat illa ute i rond 1 om ilskan på PF är något att döma av. 

 

Den 2023-03-26 kl 11:46, säger GTOBåten :

image.png.f4334d5099b1c03b18d4da376e56c5f5.png

@killerwolf2you're welcome! Du är garanterat inte ensam om att inte förstå något 

Redigerad av brusig1
  • Thanks 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2023-01-19 kl 21:14, säger GTOBåten :

Har inga explo grapher att bjuda på och absolut din graph är imponerade och jag var chockad när jag såg den och du ska vara stolt över den. Däremot står jag för vad tycker om ditt spel och hur du är att ha på borden och när du skriver om andra regs tolkar jag det nästan som att du anser dig själv vara någon form av endboss på svs. Jag tycker du är en av dom softaste regsen (tror inte jag är själv om det) och man hamnar aldrig i riktigt jobbiga situationer mot dig jämfört med hur det är att spela mot andra imo.
 

Och om du nu vinner så himla fint mot mig som du visar på så kan jag glädja dig med att jag mer än gärna spelar dig 25-50k händer HU i en challenge. räcker med 1h-2h 6 dagar i veckan innan prime time på cash borden. Ist för att du i vanliga fall kommer in vid 21-22 så kommer du en timme tidigare? Tror många här skulle uppskatta en liten Dnegs vs Polk grej fast mellan dig och mig. Vi kan spela /20 och neråt och vi kan köra någon liten spännande sido bet efter avslutad challange till vinnaren. 

jag skulle kunna slänga upp stream på twitch om folk här på forumet vill heja fram soldado9 till en klar seger och sätta herr Båt på plats.

Det var väl här allt började?

soldado hängde väl inte med i referensen, sen var det igång.

  • Like 1
  • Thanks 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vilka är storfavoriterna av aktiva forumdeltagare här i cagefights to the death? Jag sätter en ganska stor slant på boman och hoppas på att de inte lurar nå bjj-ninjor i skuggorna eller helt enkelt större killar.

drack en öl med killen en gång, och man såg inte ölburken när den var i näven, reslig karl :)

Redigerad av killerwolf2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger killerwolf2 :

vilka är storfavoriterna av aktiva forumdeltagare här i cagefights to the death? Jag sätter en ganska stor slant på boman och hoppas på att de inte lurar nå bjj-ninjor i skuggorna eller helt enkelt större killar.

drack en öl med killen en gång, och man såg inte ölburken när den var i näven, reslig karl :)

Min ranking

 

1. Brusig. Vi har gått genom eld och vatten för att nu tycka om varandra. Skriver sällan nåt ovettigt förutom när nån propp åker. Extremt underhållande även då och en skribent vi alla ska vara rädda om.

2. Stoffe. Riktigt hård kamp om förstaplatsen. Ilskan kombinerat med finess är helt suverän. Lätt argast på PF. Faller på att det skrivs för sällan.

3. Bomanlol. Engagerad och någon jag har mycket kemi med. Vi är väldigt lika förutom att Boman då är en biff.

4. Macke800. Smal och benig men börjar bli grym på BJJ.

5. GTO-båten. Automatiskt kvalificerad pga nivån på PLO.

 

Några som inte skulle vara bra i fight:

 

Olabrandborn

Folke

Lobo

Soldado

 

  • Sad 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

39 minuter sedan, säger Markus8000 :

Tror nog inte du tror jag skulle provocera dig. Varit tydlig med att jag tycker om det du skriver. Trodde bara du är en nörd, men vad vet man?

Jag vet att du inte provocerar Markus, därav smiliesen. Jag har alltid gillat dina ärliga inlägg. Det är därför jag också saknar dina dagböcker. 

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 timmar sedan, säger Markus8000 :

Min ranking

 

1. Brusig. Vi har gått genom eld och vatten för att nu tycka om varandra. Skriver sällan nåt ovettigt förutom när nån propp åker. Extremt underhållande även då och en skribent vi alla ska vara rädda om.

2. Stoffe. Riktigt hård kamp om förstaplatsen. Ilskan kombinerat med finess är helt suverän. Lätt argast på PF. Faller på att det skrivs för sällan.

3. Bomanlol. Engagerad och någon jag har mycket kemi med. Vi är väldigt lika förutom att Boman då är en biff.

4. Macke800. Smal och benig men börjar bli grym på BJJ.

5. GTO-båten. Automatiskt kvalificerad pga nivån på PLO.

 

Några som inte skulle vara bra i fight:

 

Olabrandborn

Folke

Lobo

Soldado

 

Är mr Boman snäll då? Så man slipper kolla sig bakom ryggen på byn. Hur kommer GTO_BÅTEN med på denna lista? Är det nya farliga att vara tanig men tuff framför datorskärmen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, säger Lobo :

Jag vet att du inte provocerar Markus, därav smiliesen. Jag har alltid gillat dina ärliga inlägg. Det är därför jag också saknar dina dagböcker. 

Vill bara göra ett förtydligande. Även om man inte känner sig provocerad så kan inlägget vara provocerande i sig själv, men det får stå för Markus. Jag skulle personligen aldrig skriva ett sådant inlägg. Det finns ingen som vill hamna i nedre listan. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...