papiPope Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2010 Orkar inte leta efter wcoop-tråden. Har reggat mig till en extremsatellit, för 16$. Efter den kommer man till en 320$. Vilket är nästa steg efter den? Får inte fram det. http://www.pokerstars.com/wcoop/extreme-satellites/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Hej, Orrarah - Vinner du $16 extremsatelliten så får du en biljett som du kan använda i valfritt WCOOP-event. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 31 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2010 Har ni slutat med reloadbonusar? Brukar ju komma en i samband med WCOOP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Fredrik Postad 1 September , 2010 Rapport Share Postad 1 September , 2010 Har ni slutat med reloadbonusar?Brukar ju komma en i samband med WCOOP. Nej vi har inte slutat med reload-bonusar. Dock har vi aldrig gått ut i förväg med hur bonusen kommer att se ut eller när den släpps. Allt jag därför jag kan säga är: håll ögonen öppna! /Fredrik Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Fredrik Postad 1 September , 2010 Rapport Share Postad 1 September , 2010 Hej, Vi har just infört "incremental time bank" i några av våra turneringar. Bl.a. Daily $40k, Daily $90k, Super Tuesday och Wednesday 1/4 Million. De fungerar så att man får mindre initial betänketid och sedan får man extra betänketid pö om pö under turneringen, samt slutligen lite extratid när man nått finalbordet. Ni kan se exakt information om tidsbanken i en turnering i "Turneringsinformationen". Eftersom vi just infört det håller vi fortfarande på att diskutera och fundera på vad som är de bästa kriterierna att använda. Därför får ni får gärna komma med feedback om vad ni tycker om hur vi strukturerat tidsbanken i dessa turneringar. /Fredrik Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 http://www.pokerstars.se/poker/promotions/bonus/wcoop/ Bara 20 dagar, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 5 September , 2010 Rapport Share Postad 5 September , 2010 Fixa gärna så att man kan aktivera både en $- och en €-bonus. Annat alternativ: fixa så att man spelar mot samma bonus oavsett i vilka valutor man tjänar sina VPP's. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 5 September , 2010 Rapport Share Postad 5 September , 2010 Annat alternativ: fixa så att man spelar mot samma bonus oavsett i vilka valutor man tjänar sina VPP's. Så är det väl redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 5 September , 2010 Rapport Share Postad 5 September , 2010 Så är det väl redan? Jaha, ty, låter bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slipknot345 Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Skulle vilja se DoN satelliter till Sunday 1/4 Million! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
apekatt Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 Bara jag som har haft problem med "förhandsvalen" idag? Trycker jag i check preflop så checkar den rakt igenom hela handen. Hände mig minst två gånger det här passet... Kanske högtid att skräpa sig stars? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Fredrik Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 Ny release idag med flera intressanta funktioner för multibordsspelare: 1) Seat me Om du klickar på ett bord med öppna säten i lobbyn, räcker det att klicka på "Seat me" för att bli placerad på ett bord med öppna säten på samma nivå. 2) Auto-buy in Du kan nu göra förhandsval för hur mycket du normalt köper in för. Du behöver alltså inte längre clicka "Ok" på den gamla "buy-in" funktionen utan sätts direkt vid bordet med en stack enligt dina förhandsval. I kombination med seat me betyder det att du sätter dig vid ett bord med inköp med endast ett mus-klick! Om du vill köpa in för en annan summa än dina preferenser behöver du bara högerklicka (snarare än vänsterklicka) på "Seat Open" och fönstret med inköp öppnas. 3) Session Options Du kan nu på ett enkelt sätt bestämma om du ska sitta in eller ut vid alla bord du spelar samtidigt. Ikonen är nere till vänster på dealerlådan. Alternativen är (i) sitta ut vid alla bord, (ii) sit ut vid nästa BB på alla bord, (iii) sitt tillbaks, och (iv) avsluta session genom att sitta ut när nästa BB kommer. Ikonen för Session Options visar dig dessutom tydligt din status under sessionen. Den är grön när du spelar samtliga bord, ändras till gul när du sitter ute på några och spelar några andra bord, samt är röd när du sitter ute. Dessutom finns det nu möjlighet att "stacka" bordet med ett enkelt klick, samt att lämna alla väntelistor med ett klick. Hoppas det smakar! Ha kul med multibordsspelandet! /Fredrik S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BornToRunQQ Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 Finns säkert 100 trådar om detta, men jag frågar endå Varför finns de inga 1/2 eller 2/3 potsize betknappar ??? mvh! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 14 September , 2010 Rapport Share Postad 14 September , 2010 Varför har ni en 15-minuterspaus efter 6h i varje turnering? Det känns väldigt onödigt, så ta bort den, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredde Postad 14 September , 2010 Rapport Share Postad 14 September , 2010 MINSKA betänketiden före timebank. Fattar inte varför Poker Stars har så bedrövlig lång betänketid. Än mer komiskt blir det i hyperturbo turnering när man har lika mycket betänketid som i vanliga turneringar. Finns ingen som helst logik i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 13 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 Varför har ni ändrat nivå 8 i turbo sng:s från 200/400, 50 ante till 200/400, 25 ante? På franska sidan har ni kvar det gamla. Känns så slumpmässigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blaabar Postad 13 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 MINSKA betänketiden före timebank. Fattar inte varför Poker Stars har så bedrövlig lång betänketid. Än mer komiskt blir det i hyperturbo turnering när man har lika mycket betänketid som i vanliga turneringar. Finns ingen som helst logik i det. fast så är det väll inte alls? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kingfour Postad 13 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 Finns säkert 100 trådar om detta, men jag frågar endå Varför finns de inga 1/2 eller 2/3 potsize betknappar ??? mvh! Det undrar jag med... Vore guld värt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 13 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 Det undrar jag med... Vore guld värt! Nej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slipknot345 Postad 13 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 Det undrar jag med... Vore guld värt! Som fan! då vore Pokerstars fulländat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Woarda Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 Finns säkert 100 trådar om detta, men jag frågar endå Varför finns de inga 1/2 eller 2/3 potsize betknappar ??? mvh! Det kan jag svara på. PokerStars menar att det tar ifrån skickligheten från spelare att matematiskt kunna räkna ut potstorleken själva. Bra, så borde det vara på alla sidor. Mvh Woarda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mackan996 Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 Jag skulle vilja kunna lägga olika färger på mina player notes alternativ olika symboler så det blir överskådligt när man multi tablar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lllllll Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 Jag skulle vilja kunna lägga olika färger på mina player notes alternativ olika symboler så det blir överskådligt när man multi tablar. Det finns. Dubbelklicka på en spelares avatar så du får fram rutan för editering av playernotes vid chatten. Då kommer spelarnamnet upp vid chatten, och till höger om spelarnamnet finns en liten vit ruta. Tryck på den, och du kommer kunna välja färg samt editera exakt vad vadera färg betyder. Spelaren får då en ring runt sin avatar i den färg du valt. Det kan jag svara på. PokerStars menar att det tar ifrån skickligheten från spelare att matematiskt kunna räkna ut potstorleken själva. Bra, så borde det vara på alla sidor. Det bästa vore om dom införde enbart en "Bet-pot knapp" Mvh Woarda Nej. Förprogrammerade betknappar är guld värt. Bra spelare vet på ett ungefär hur och när man ska satsa, medans fisk ofta trycker dessa knappar okontrollerat & vilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Fredrik Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 Tack lllllll för att du tog upp notes, eftersom det verkar vara något som många inte känner till. Alltså, det är inte bara så att du har åtta färger att välja mellan, du kan dessutom genom att klicka på "edit player note labels" definiera vad varje färgkod betyder för dig. Mer spännande saker är på väg förresten ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 En ren buggrapport: sit n go-filtret i franska stars är fel. Sätter man minimum till t.ex. 50 så tar den bara med sit n goes med inköp över 50 och inte på exakt 50. Detta slipper man i vanliga stars eftersom de ändå inte har inköp på de exakta filter-gränserna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts