Gå till innehåll

PokerStars förslagslåda


PokerStars_Martin

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Server restart?:roll:

 

Gillar de nya hyper-turbosarna btw :)

 

Gah! Skulle vara fint om de kunde varna nästa gång.

Den här gången står det ju inte ens uppe i hörnet i lobbyn som det brukar, så jag var tvungen att maila supporten och fråga.

 

Dessutom, att 3 timmar före stänga ner 9-manna turbos, som aldrig har tagit över en timme att spela, känns lite överdrivet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är tanken bakom att en som är sit out och all-in foldas när någon höjer, men att dess kort är live om någon synar in i dem?

Kan verkligen inte fatta det.

 

Känns lite som james bond-poker, att man höjer mer än den andra har så att den tvingas lägga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni kan fixa bra vaktstyrkor kring era tuneringar belägna utanför LV. Kanske ett och annat kassavalv oxå :-)

 

Så du vill att det ska bli skottlossning på EPT turneringarna istället?, bättre de tar pengarna och ingen kommer till skada. Sen får polisen göra sitt och leta upp dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har skrivit det förr men jag skriver det igen.

Kan ni skaffa heads up bord i PLO H/L, tycker det är väldigt konstigt att ni som är så stora inte har det, till och med svenskaspel har det!

Nu är jag tvungen att lira på full tilt fast jag föredrar pokerstars!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Alla förslag tas tacksamt emot och har framförts till respektive avdelnings/utvecklingsavdelningen. Obs alla förslag har framförts även om jag inte har kommenterat just ditt förslag i denna posten.

 

il_re - Vi skall se vad vi kan göra åt saken.

affe2000 - Det är just nu inte aktuellt med hypers hela tiden men förslaget är framfört.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ni inte införa någon sorts varning vid anmälan till de turneringar som har enorma starfält?

 

Är du verkligen säker på att du ska anmäla dig till den här turneringen?

Normalt är det över 2000 pers som spelar den och du vet väl att även om du spelar fantastiskt kommmer du ändå bara komma 22a och bli utdragen med AA vs Ak?

Du kommer spendera massor av timmar framför en skärm och få väldigt lite betalt för det + bonus blir möjligtvis en sur sambo. Är det värt det?

Vi har även turbo sng, de hittar du i sng fliken.

Är det ditt slutgiltiga svar att din anmälan till denna turnering som bara kommer ge dig magsår står fast?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ni inte införa någon sorts varning vid anmälan till de turneringar som har enorma starfält?

 

Är du verkligen säker på att du ska anmäla dig till den här turneringen?

Normalt är det över 2000 pers som spelar den och du vet väl att även om du spelar fantastiskt kommmer du ändå bara komma 22a och bli utdragen med AA vs Ak?

Du kommer spendera massor av timmar framför en skärm och få väldigt lite betalt för det + bonus blir möjligtvis en sur sambo. Är det värt det?

Vi har även turbo sng, de hittar du i sng fliken.

Är det ditt slutgiltiga svar att din anmälan till denna turnering som bara kommer ge dig magsår står fast?

 

 

Kan även tillägga som ett mer seriöst förslag:

 

De cappade turneringarna funkar väl bra?

Vill ha en $109 180 cap och 3000 startmarker (ev big ante).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Nej endast en gång. Men tydligen om man rejkar tillräckligt så får man byta igen..

 

Det har inget att göra med hur mycket man spelar att göra. De som har bytat flera gånger har skrivit in till support@pokerstars.com och frågat. Gör det du också så kan du också byta bild.

 

MJ - $109 180 cap och 3000 startmarker, skall framföras. Den lär bli full men det borde öppna för flera stycken med olika buy-ins/struktur, vid olika tider osv.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

 

 

Det har inget att göra med hur mycket man spelar att göra. De som har bytat flera gånger har skrivit in till support@pokerstars.com och frågat. Gör det du också så kan du också byta bild.

 

MJ - $109 180 cap och 3000 startmarker, skall framföras. Den lär bli full men det borde öppna för flera stycken med olika buy-ins/struktur, vid olika tider osv.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

Hej Karl. Visste inte att du var en fellow skåning ;-)

 

Apropå hyperturbos så vill jag bara påpeka att alla inte vill ha dem hela tiden.... jag till exempel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...