Gå till innehåll

PokerStars förslagslåda


PokerStars_Martin

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej!

 

Ni måste verkligen fixa chatfunktionen. När man väl börjat skriva i en av chatterna på ett av borden och ett annat fönster eller bord ploppar upp så avbryts det man skrev i ursprungs chatten och man måste klicka på det bordet igen och fortsätta där det avböts.

 

Det ska kunna gå att skriva klart även om nya fönster ploppar upp och man inte ser själva texten man skriver i rutan.

 

herregud detta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vara gött med heads-up cash games på lite längre nivåer typ 0,5/0,10 och ner, seriöst varför finns inte detta?:cry: :cry:

 

edit; snackar om nl hm

 

Skulle vara "göttigare" om alla HU-bord togs bort helt och hållet, men eftersom siterna inte verkar så sugna på det så får vi väl bara be en bön att dem inte börjar lägga in HU även på micronivåer.

 

Mitt förslag: Ta bort HU-borden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Ni måste verkligen fixa chatfunktionen. När man väl börjat skriva i en av chatterna på ett av borden och ett annat fönster eller bord ploppar upp så avbryts det man skrev i ursprungs chatten och man måste klicka på det bordet igen och fortsätta där det avböts.

 

Det ska kunna gå att skriva klart även om nya fönster ploppar upp och man inte ser själva texten man skriver i rutan.

 

Ja, det verkar ju som att "Don't steal focus from chat and notes" inte funkar när man har avklickat "popup table whenever user action is required". Borde fixas. Nu är ju visserligen min chatt långttidsavstängd men störigt när man skiver notes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan man på något sätt klicka så att när man ändrar storlek på ett fönster så blir alla andra lika stora som det man ändrar?

 

CTRL + 0 alt CTRL + 9 skulle nog fungera.

 

Min egna fråga.Är det någon mer än jag som vill lägga notes och labels direkt i SnG lobbyn?

 

Edit någon var snabbare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

;1636422']CTRL + 0 alt CTRL + 9 skulle nog fungera.

 

Min egna fråga.Är det någon mer än jag som vill lägga notes och labels direkt i SnG lobbyn?

 

Edit någon var snabbare...

 

Ja detta saknar jag från full tilt.

Högerklickat massor av gånger i lobbyn utan att lyckas få färgmarkeringen att komma på som på tilt...

 

Sen tycker jag det är idiotiskt att när jag ska söka någon från lobbyn, så markerar jag honom och trycker CTRL C och sen när jag söker på honom och trycker CTRL V så kommer båda hans namn och land upp.

ex. 'Aeis SWEDEN' och jag måste varje gång börja sudda.

Enklare vore om man bara högerklickade och tröck search, som på full tilt...

 

Sen gillar jag inte hide from search alls heller för den delen. Ingen större mening att söka på spelare du är nyfiken på. 4 av 5 gånger så finner man dem ändå inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vid SnG turneringarna skulle ni inte bara kunna ha en liten knapp vid sidan av namnet där man kan anmäla sig så slipper man dubbelklicka på turneringen och sedan anmäla sig.

 

Ville gärna passa på att använda bonuserbjudandet när jag nu för första gången tänkte regga mig på Pokerstars.

Då får jag informationen att den (stars600) inte längre är giltig.

Hoppas på en uppdaterad kod snarast, så jag kan komma igång.

 

 

Tack allihopa för era förslag!

 

Jag ska se till att skicka dem alla till vår ledning för övervägande.

 

Till Svenz00r: Anledningen till varför vi har en 2-stegs verifiering för registrering av turneringar är för att minska eventuella felregistreringar. Till exempel, om en spelare råkade registrera sig till fel turnering och den redan har börjat eller just börjar så kan denne inte ångra sig eller ta sig ut ur turneringen.

 

Till Larry: Vi har inte fått några rapporterade problem med vår bonuskod. Koden STARS600 är fortfarande giltig och kom i håg att den måste skrivas med stora bokstäver. Om du har fortsatt problem med bonuskoden, var vänlig och skriv till oss på support@pokerstars.com så hjälper vi dig gärna.

 

Med vänliga hälsningar,

 

PokerStars kundtjänst

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack allihopa för era förslag!

 

Till Larry: Vi har inte fått några rapporterade problem med vår bonuskod. Koden STARS600 är fortfarande giltig och kom i håg att den måste skrivas med stora bokstäver. Om du har fortsatt problem med bonuskoden, var vänlig och skriv till oss på support@pokerstars.com så hjälper vi dig gärna.

 

Med vänliga hälsningar,

 

PokerStars kundtjänst

 

Då har du nog dålig koll tyvärr. När jag använde STARS600 fick jag följande svar:

"The marketing codeis incorrect or expired."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Larry,

 

Var vänlig och observera att 'STARS600' är en insättningbonuskod och inte en marketingkod. Koden 'STARS600' används i samband med att du gör din första insättning och den är fortfarande aktiv och fungerar.

 

När du skapar ditt konto behöver du inte uppge någon särskild kod eller liknande för att du senare skall kunna aktivera insättningsbonusen.

 

Har du fler frågor om detta hjälper vi gärna till.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Som ni kanske har sett så har vi uppdaterat PokerStarsklienten. Följande funktioner har lagts till eller förbättrats.

 

Easy Seat (Beta) - Val och funktion för att automatisk hitta bord enligt inställningar man gör. För att hitta och testa välj i lobbymenyn "Alternativ" -> "Visningsalternativ för lobbyn..." och välj "Show Easy Seat (Beta). Funktionen kommer då att dyka upp nere till höger under listan med bord i lobbyn där man ställer in den. Kombineras med fördel med "Automatisk inköp" om man vet vad man håller på med.

 

Timed Tournaments - Turneringar som slutar efter en viss fördefinierad tid. När tiden har gått ut så betalas prispengar ut för de kvarvarande spelarna baserat på chips osv. Se resp. turneringslobby för detaljer.

 

New “PokerStars Nova” Table Themes - Nytt bordstema med bland annat North/South stolar, större fonter, kort som är lättare att se osv. Man väljer nytt tema genom att välja i lobbymenyn "Layout" -> "Bordsteman...".

 

4-Max Final Table - 4bordsturneringar går nu till finalbord när 5 spelare återstår för att undvika det något obalanserade uppdelningen om 2 bord med 2 resp 3 spelare.

 

Visa hela hålkorten - Visar hela korten istället för halva, endast holdem.

 

Visa motståndarnas kort stora - I lobbymenyn "Alternativ" -> "Visningsalternativ för bord" kan man ställa in storleken på motståndarens kort. Man kan välja att de skall vara stora, vilket då gör det lättare att se vem som är kvar i handen.

 

Fold and Show/Show One Card - Man kan nu välja Fold and Show (istället för att bara lägga sig) när man är sist att agera. Man kan altså välja vilka kort man vill visa istället för att visa alla/inga. (Fold and Show funkar inte i "draw") .

 

Ring Game Lobby - En ny kolumn med hastighet och buy-in struktur och ikoner för borden.

 

Animationer - Gradvis skall animationerna förbättras och bli mer jämna. (vi är medvetna om att det för somliga i nuläget inte blev någon förbättring).

 

Har ni frågor om detta eller andra förslag tar vi tacksamt emot dem.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

När man är med i en turnering så finns det en egen lobby/eget fönster för den turneringen.

 

Men jag saknar att det inte står vilken placering man själv har. (Den finns ju på borde, men då måste man ju klicka på "Info" vilket är alldeles för jobbigt :-) )

 

Det står antal deltagare, antal startande. summan på den som har mest repsktive minst.

 

Men som sagt, lägg gärna till vilken placering man ligger på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man är med i en turnering så finns det en egen lobby/eget fönster för den turneringen.

 

Men jag saknar att det inte står vilken placering man själv har. (Den finns ju på borde, men då måste man ju klicka på "Info" vilket är alldeles för jobbigt :-) )

 

Det står antal deltagare, antal startande. summan på den som har mest repsktive minst.

 

Men som sagt, lägg gärna till vilken placering man ligger på.

 

Är det verkligen inte skönare att ha all den informationen under "info" istället för i en stor lobbyruta? Jag förstår dig annars, det borde ju stå i lobbyn då all annan information finns där. Men ändå, klickar hellre på "info" än öppnar en hel lobby.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...