Gå till innehåll

PokerStars förslagslåda


PokerStars_Martin

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ett lite mer seriöst förslag kommer här...

 

11 September 2011 fyller PokerStars 10 år.

Jag föreslår att spelare som spelar minst 10 timmar den dagen får 10$

 

Det borde vara relativt ekonomiskt hållbart eftersom det bör generera bra rake om folk spelar så mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Jag hade tyckt det var roligt med shootout-turneringar, gärna med bountys :-)

Det kan finnas olika strukturer & inköp, och även som sit&go.

Veckans höjdpunkt hade självklart blivit $215 BountyShootout på söndagkvällen!

 

Ju mer jag funderar desto konstigare tycker jag det är att det inte finns ett större utbud av denna roliga spelform!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag tycker ni borde göra så att man kan registrera sig för flera av samma sort flerbords SnG.

 

Just nu måste man vänta tills t ex 1 180manna sng har startat innan man kan registrera sig för en ny.

 

Om man kunde registrera sig för flera samtidigt skulle allt gå mycket smidigare och de skulle även fylla upp snabbare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej Ignatius,

 

Ursäkta att svaret har dröjt men PokerStars erbjuder tyvärr inte någon rakeback till våra spelare. Därför har man samma möjligheter som alla andra spelare, om man tidigare spelat på någon annan sida, vilket då innefattar cash backs och PokerStars VIP Club.

 

Man får gärna läsa mer på PokerStars VIP Club hemsida:

 

http://www.pokerstars.se/vip/supernova/

 

Varmt välkommen till PokerStars!

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Tack för alla förslag. De skall framföras och beaktas. Vi tar tacksamt emot alla typer av konstruktiva idéer och feedback om hur vi kan förbättra PokerStars.

 

JackVegas - Insättningsgränsen höjs stegvis. Skicka ett mail till support@pokerstars.com så hjälper vi dig gärna med att höja den ytterligare, om det är möjilgt.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sak som jag tycker är riktigt krångligt och tidskrävande när man söker CG bord.

 

Kan ni inte göra så att find seat knappen fungerar ihop med filtret? Har man t.e.x min player 9 på full ring på filtret hamnar man i kö på borden.

 

Alternativt, lägga till funktionen på options om man vill att det ska fungera så

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Ignatius,

 

Ursäkta att svaret har dröjt men PokerStars erbjuder tyvärr inte någon rakeback till våra spelare. Därför har man samma möjligheter som alla andra spelare, om man tidigare spelat på någon annan sida, vilket då innefattar cash backs och PokerStars VIP Club.

 

Man får gärna läsa mer på PokerStars VIP Club hemsida:

 

http://www.pokerstars.se/vip/supernova/

 

Varmt välkommen till PokerStars!

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

Tack för svar. PokerStars står sig rätt bra i konkurrensen för närvarande, och det känns ju till exempel bra att få svar på en sån här fråga jämfört med Full Tilt som knappt har svarat på kontofrågor sedan några år tillbaka ...

 

För egen del uppfattar jag tyvärr inte er VIP Club som särskilt attraktiv - då jag spelar small stakes NL med varierande och begränsad volym. Jag får se om resten av erbjudandet överväger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...