Gå till innehåll

PokerStars förslagslåda


PokerStars_Martin

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fixa så att addon är i samband med första pausen i rebuyturrar istället för att ha 2 pauser inom 10 min om turren börjar på hel timme.

 

Skälet att det blir så har att göra med våra synkroniserade pauser.

 

Om man ser det från en bra turneringsstruktur så måste add-on vara efter ett visst antal nivåer, så att alla vet när rebuy-tiden tar slut etc.

 

Om man dessutom vill ha det så att folk som spelar flera turneringar samtidigt ska kunna ha en synkroniserad paus blir det ett problem då vissa rebuy-turneringar får ett konstigt förhållande mellan paus och add-on.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fredrik, skulle gärna vilja ha en kommentar på mitt inlägg också.

Jag förstår inte anledningen till att ni har ett 2-minuterslagg i blindsklockorna.

 

Låt mig först och främst försäkra om att även om jag inte svarar på varje post här i förslagslådan så läser jag dem alla och följer upp dem. Så också i detta fallet.

 

Problemet är uppenbarligen någon form av uppdateringsfel, och jag skall kolla med programmerarna och se om vi inte kan fixa det.

 

Ha det!

 

/Fredrik S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låt mig först och främst försäkra om att även om jag inte svarar på varje post här i förslagslådan så läser jag dem alla och följer upp dem. Så också i detta fallet.

 

Problemet är uppenbarligen någon form av uppdateringsfel, och jag skall kolla med programmerarna och se om vi inte kan fixa det.

 

Ha det!

 

/Fredrik S

 

Jo, jag vet. Tänkte mest att detta är så konstigt att jag skulle vilja veta hur de har tänkt.

Det har ju alltid varit på detta viset, så det verkar ju vara något medvetet val.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Har varit fruktansvärt dålig trafik på sngs senaste månaden. Vad har hänt?

Ni borde göra nåt åt det i alla fall. Ni brukar ju alltid köra nån go sommarpromotion för att hålla spelet vid liv

 

Du kanske har missat att ett par hundratusen fransmän har stängts av från pokerstars.com.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena en fråga , är det Ok att spela på pokerstars.fr sett de har en grymt välstrukturerad 100k varje söndag ? eller är det bara för fransmänn?

 

Ja men du måste skicka in en hel drös med dokument som visar att du och din bank är verksamma inom EU. Jag håller på att göra det i skrivande stund.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena en fråga , är det Ok att spela på pokerstars.fr sett de har en grymt välstrukturerad 100k varje söndag ? eller är det bara för fransmänn?

 

Det går bra att spela som svensk på vår franska site. Det finns dock några saker man måste veta:

 

1. Du måste öppna ett nytt konto specifikt för PokerStars.fr

2. Du måste ha ett bankkonto inom EU.

3. Om du vill casha ut måste skicka oss ID och verifikation av ditt bankkonto.

4. Du ska vara medveten om att du måste betala fransk skatt.

 

Detta sagt, det finns mycket värde på .fr just nu och det är många fransmän som klagar på alla "shark étranger" eftersom de ser sig själva som "requin" ... :lol:

 

Fredrik S

Poker Room Management Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt förslag är ganska bra tror jag, ta bort alla bot:ar på erat nätverk. Åtminstonde ett uttalande i ärendet? Tack för mig.

 

Pokerstars har ju konstaterat att man är säker på att de utpekade spelarna i two+two forumen inte är botar.

 

rikigt eller inte men man har undersökt saken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerstars har ju konstaterat att man är säker på att de utpekade spelarna i two+two forumen inte är botar.

 

rikigt eller inte men man har undersökt saken.

 

Jaha :) Har bara följt nyheten från pokerforum.nu och tyckte det var tråkigt att en sån stor sida som pokerstars inte motverkar bot:ar hårdare. Tack för svaret och blir väll ingen bojkott då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha :) Har bara följt nyheten från pokerforum.nu och tyckte det var tråkigt att en sån stor sida som pokerstars inte motverkar bot:ar hårdare. Tack för svaret och blir väll ingen bojkott då.

 

Nu hade jag väll inte följt ämnet de senaste dagarna. Tydligen har pokerstars hittat och stängt av ett antal botar.

 

http://www.recentpoker.com/news/poke...bots-8174.html (verkar vara nere för tillfället

 

Utdrag från statement av Pokerstars:

“Finally, to address why these players played for a relatively extended period without detection, we can say that upon conclusion of this review that the bots were fairly sophisticated in certain aspects, including their human behaviour modeling and their stealth capabilities.

 

“Our tools for bot detection are sophisticated, but they are not perfect. No site can guarantee you that they are completely free of bots. What PokerStars can and does pledge is that we use our extensive tools behind the scenes to detect bots as best we can... and they are very effective. We detect and remove most bots well before they even leave the development stage, and well before they could play long enough to come to the attention of players or third Party Poker databases the way these players did.

 

“PokerStars takes its commitment to bot detection and removal extremely seriously, and will continue to do so, both behind the scenes with our tools (which are under constant review and improvement), and in response to player-generated suspicions. Most player reports of bot suspicions are false alarms, but we still investigate each one thoroughly, and when they actually do locate a previously undetected bot, appropriate action will always be taken.”

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Hej,

 

Som en del kanske har sett har vi nyligen släppt en uppdatering där en par av ovannämnda förslag är implementerade:

 

* Förbättrat notsystem - Större notikoner och spelarcirklar i samma färg som noterna. Man kan ställa in detta under 'Alternativ' -> ' Spelarnoteringar...'. Det är med andra ord lättare att se vilka spelare man har gjort noteringar på då de nu är mer synliga.

 

* Tidsbank - Växande tidsbank kommer att appliceras i turneringar.

 

* VPIP kolumn - Kolumnen 'Spl/flopp' kan nu ersättas med 'VPIP' genom 'Alternativ' -> 'Visningsalternativ för lobbyn' -> 'Visa VPIP' om man nu föredrar detta dvs.

 

* Nya turneringar i fokus - En ny funktion i 'Alternativ' -> 'Avancerade flerbordsalternativ'

 

* Triple Stud - En rotation av Stud Hi, Razz och Stud Hi/Lo. Finns nu tillgänglia under flikarna 'Andra spel' -> 'Mixade spel' -> 'Triple Stud'. För den som gillar stud spel. Det kommer rullas ut fler och fler bord så småningom.

 

 

Har ni fler förslag och ideer om vad vi kan förbättra och förändra tar vi tacksamt emot dem här.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...