Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

23 timmar sedan, säger killerwolf2 :

Givetvis straffar det dåliga "proffs-regulars", och om det är någon som skall straffas så är det dem. Att vinna pengar är ingen rättighet. Att vinna stora pengar är DEFINITIVT ingen rättighet. Det är något man måste jobba för.

Om man vill döda svenskaspel, ja..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12 timmar sedan, säger StoffeRemy :

Haha say what. I min klient har jag inte tillgång till någon sådan knapp :(

Skönt att vi alla verkar ha en egen personlig version av klienten. Svs kundvård 10/10.

 

12 timmar sedan, säger Hyfsad :

Då är vi 2 iaf!

 

11 timmar sedan, säger Bernhard1 :

Då är vi 3. 

I klassisk SvS maner!

Testa installera om, fick helt nya grejer när jag gjorde det.

 

akassa.png

  • Haha 8
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har de börjat med turneringsbiljetter så man kan regga satelliter även till turneringar man redan kvalat in till. Jag bör rimligen vara den första på svs som lyckades knipa en. Kvalade in till Fighten torsdag kväll och vann ytterligare ett kval sen på fredagen. Men jag fick ingen biljett, för jag antar att det är det jag ska få? En biljett som kan användas till en annan FF-turnering framöver eller är det jag som fått allt om bakfoten? Är ju trots allt svs och något nytt på klienten, så kan ju alltid va nån bugg såklart. Får ringa in till support imorgon och kolla. 

Liten förvarning bara åt er andra som spelar idag och kör steken-satelliter. Har ni kvalat in 1 gång är mitt tips att inte regga flera därefter. 

Redigerad av maxmoefoe
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Har varit ute på äventyr senaste veckorna så inte hängt med riktigt, förstår jag det rätt att förändringen på heads up borden är att det totala antalet bord är förutbestämt?

Kollade nu och hade filter på 5/10+, då fanns 1st 5/10, 2st 10/20 och 6st 25/50 osv.

Så om man vill spela 5/10 heads up nu har man alltså 1 motståndare att välja på, en spelare som jag tror spelar 50/100 normalt sett.

Ni andra som brukar vänta på heads up borden får gärna slänga iväg ett pm till mig, kanske kan vi gemensamt kontaka svs och försöka få till en förbättring eller något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...