Gå till innehåll

Svenska Spel

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    448
  • Gick med

  • Besökte senast

Senaste besökare till profilen

Blocket med senaste besökare är inaktiverat och visas inte för andra besökare.

Svenska Spel's Achievements

Advanced Member

Advanced Member (3/3)

10

Anseende bland gemenskapen

  1. Hej, Som vi meddelat tidigare så kommer vi från och med 30/6-2014 avveckla vår närvaro på pokerforum.nu och därmed inte ha en representant på plats. Detta blir alltså vårat och mitt sista inlägg i tråden. Ni kan komma i kontakt med oss via våra egna kanaler i bl a sociala medier eller via telefon och mail dygnet runt. Hoppas ni får en härlig sommar och tveka inte att höra av er till oss när ni har synpunkter, önskemål eller hjälp så ska vi som vanligt försöka hjälpa till på bästa sätt. Mvh/ Niklas - Poker aka Bertil (Alfons pappa)
  2. Hej alla, Från och med 30/6-2014 kommer vi att avveckla vår närvaro på pokerforum.nu och därmed inte ha en representant på plats. Detta väljer vi att göra då det numera lätt går att komma i kontakt med oss via våra egna kanaler i bl a sociala medier. Jag vill passa på att tack för alla intressanta diskussioner och de engagemang som finns här - och tveka inte att ge er in i nya diskussioner via de kanaler vi fortfarande finns på. Ni vet ju att ni kommer att få svar från oss, även om vi inte alltid kan ge just de svar ni skulle vilja höra. Mvh/ Niklas - Poker
  3. Lägger till detta i felrapporteringen för vidare utredning. Som du säger så är inte svenskaspel.se en mobilanpassad hemsida och därför kommer du till m.svenskaspel.se via mobilen där inte pokerdelen finns. Ser att du fått flera tips på hur du kan ta dig förbi detta tills vi får en uppdaterad hemsida som fungerar lika för mobil och desktop. Angående Avatarerna så får du gärna komma med förslag på vilka Avatarer du saknar så ska jag lägga till de i önskelistan. Mvh/ Niklas - Poker
  4. Att browserhost.exe för vissa kan påverka CPU har vi tyvärr inget bra svar men ser över detta fortfarande för att om möjligt hitta någon gemensam nämnare. Det är som sagt inte alla som upplever detta vilket tyder på att det kan vara någon inställning, programvara eller liknande som inte riktigt synkar tillsammans med browserhos.exe. SKillnaden som vi ser de är att med funktionen auto-reload så kan de gå väldigt snabbt och det kan "enkelt" bli att tappar bort sig i hur många inköp man faktiskt gjort. Detta är anledningen till varför vi idag inte inför auto-reload. Från vårat håll så finns inga spärrar mer än att du ska inneha ett spelkonto. Om sedan landet, i detta fall Shanhai, du spelar i har andra regler eller spärrar för att komma in på svenskaspel.se vet vi tyvärr inte. Du får helt enkelt testa samt kontrollera hur reglementena ser ut i de land du försöker spela poker ifrån. Ja nu är jag på banan igen efter din förklaring, detta tekniska fel finns rapporterat men inte hittats någon lösning på ännu. Jag uppdaterar det återigen med dina uppgifter och kan bara hoppas att vi kan reda ut detta i framtida uppdateringar. Tills dess får du kryssa ner bordet pånytt så ska bordet försvinna. mvh/ Niklas - Poker
  5. Beklagar om just din favoritturnering blivit borttagen, vi har gjort detta av den anledningen som beskrivits ovan men jag tar självklart med kritiken till utvärderingen av utbudet. Chatten stängs av vid all-in då vi inte vill att det ska avslöjas några kort eller förstöra spänningen på annat sätt, det är helt enkelt för att de ska bli en bättre upplevelse för de inblandade. Att stänga ner browserhoast.exe är inget vi kan rekommendera då detta kan till exempel påverka visningen av handhistoriken när man använder denna. Auto-reload har vi inga planer på att införa då vi inte anser att de passar in i vårat tänk kring spelansvar. Att automatiskt köpa in sig på bordet kommer vi alltså inte använda oss av så som de ser ut idag. Spelstatussumman som du ser i klienten ska vara de resultat du har sedan start. Mvh/ Niklas - Poker
  6. Denna överlappning finns även i vanliga nedladdningbara klienten och vi har framfört önskemål om att förflytta denna för att undvika att man missar vems tur de är och av misstag klickar på fel knapp. Det har ännu inte blivit någon förändring av detta men vi uppdaterar önskemålet med dina synpunkter. Som det kommenterats redan angående detta meddelande så är även jag inne på linjen att om man skulle göra en funktion som du vill ha kommer vi få mer samtal, förfrågningar om varför man inte kan ta upp fler bord trots att man själv valt att dölja meddelandet.Men vi tar självfallet med din synpunkt för att se om det finns någon bra lösning som kan komma i framtiden. Det är korrekt, vi har valt att ta bort Ambassadören för tillfället då vi redan har en 5-manna turnering med namnet "Kvintetten" som spelas på lördagar kl 20:00 med liknande inköp och struktur. På måndagar kommer vi även lägga till Kvintetten då den har visat sig vara populärare än vad Ambassadören är. Vad gäller Startstacken så har vi gjort förändringar på denna turnering för en tid sedan som vi håller koll på och anser vi att denna inte gör sitt syfte i klienten så kommer även den förändras. Jag framför dina synpunkter till ansvarig som får ta detta i beaktande när utbudet bestäms. När det gäller "avsluta efter denna runda", att den slutat fungera får jag be dig precisera dig för att jag ska förstå. När man klickar på att avsluta så stängs bordet ner efter 1 hand. Angående "Nyhets"-fliken i klienten så är jag benägen att hålla med, den är ganska onödig då den inte nyttjas idag. Det är dock en flik som inte är valbar utan hänger med klienten och jag ska framföra detta till ansvariga att se över användandet av denna så den inte gapar tom. Mvh/ Niklas - Poker
  7. Tack, jag skickar detta vidare till säkerhetsavdelningen som får utreda detta vidare. Mvh/ Niklas - Poker
  8. Att komma på besök och få gå en rundtur brukar gå att ordna, ring till vår reception så kan de berätta mer, 0498-263500. Önskemålet om HU sng tar vi med oss till utformningen av utbudet, vad gäller en re-match funktion på HU så har vi teknisk möjlighet att göra detta men valt att avstå pga spelansvarsskäl. Beklagar om informationen varit bristande, vi har i regel stängt alla nätter mellan tisdag till onsdag mellan 03:00- ca 06:00, skulle detta förändras eller förlängas så går vi ut med denna information. Mvh/ Niklas - Poker
  9. Idagsläget finns det inga planer på att ha ett gemensamt konto för CC och SvS men som med alla önskemål så ska vi framföra detta och se om det i framtiden skulle kunna komma fram någon bra lösning i allt från säkerhetsaspekter till enkelhet för er. Uppdateringen under natten till måndag berodde på en större uppdatering i bakomliggande system på svenskaspel.se som påverkade även inloggning och överföringar på Poker. Det är aldrig en bra tid för att stänga ner klienten men detta var tvunget att göras och vi beklagar att det påverkade Steken och övriga spel. Att vi inte infört bättre filtrering än vad vi har idag har inget att göra med att vi skulle tro att de var missunnsamt eller liknande, anledningen är helt enkelt att detta inte prioriterats mot andra initiativ och tyvärr får jag säga så är den inte högst upp på listan den närmaste tiden heller. Så nu får jag säga att vi tar med ditt önskemål och hoppas att den i framtiden kan prioriteras högre för att bli verklighet. Jag hoppas att ni har lika fint väder hos er som de är hos oss och önskar er en fantastisk helg! Mvh/ Niklas - Poker
  10. Som jag sagt tidigare så är jag och vi medvetna om att de finns ett arbete att göra med att snabba på utvecklingen, snabba på processen från tanke/önskemål till att det kommer ut till er kunder. Hur utvecklingsprocessen kommer att förändras i framtiden har jag inte svar på just nu men hoppas givetvis att den blir till de bättre och att vi kan tydligare informera om vad som står på tur för utveckling och när detta kan komma. Det man får komma ihåg när det gäller just Svenska Spel är att vi kommer som våra reglementen ser ut idag aldrig att vara först ut med något nytt inom Poker, då detta inte ligger i linje med vårat uppdrag. Men att förbättra nuvarande funktioner och spel är givetvis något vi behöver arbeta på för att ge er en bättre upplevelse. Detta är tillagt sedan tidigare och vi lägger till dina synpunkter. Jag antar att det är denna puck du tycker jag undvikit att besvara. Det var inte meningen, tyckte jag var hyfsat klar i vad man kunde göra om man hade fler funderingar och det är just att kontakta vår inköpsavdelning som ansvarar för alla våra upphandlingar. Du kan kontakta dom genom att ringa till kontoret på 0498-263500 och be att få prata med inköpsavdelningen gällande Pokerupphandlingen. Är det inte denna fråga som du hänvisar till så får jag be dig skriva den igen så ska jag besvara den på bästa sätt. Mvh/ Niklas - Poker
  11. Eftersom pokern ligger på egen plattform så har den egen plånbok. Du får komma ihåg lottot innan du för över pengar till klienten, alternativt lämna kvar en slant. Enligt gällande regelverk får vi inte marknadsföra pokern på tv. Inga dumma frågor. I dagsläget finns ingen av de tre saker du efterfrågar till ipaden. Men de finns med i framtida utvecklingsplaner. När det blir verklighet har jag inget svar på idag. Fortsatt trevlig dag! Mvh/ Niklas - poker
  12. Hej, Får först och främst tacka för de fina orden. För att försöka klargöra vad jag menar så är det så här. Att se över vilket pris/avgift som tas ut på Svenska Spels Poker är något vi gör i princip dagligen, om man ska se till de dagliga turneringsutbud som finns. Sedan finns det en större översyn om man ska se till den grundläggande procentuella avgiften som finns på cash respektive turneringar samt se vilken cap-nivå man skall ha. Detta är ett mycket större arbete där många aspekter behöver tas hänsyn till. Ett sånt här arbete görs inte dagligen eller veckovis men möjligen varje år i mer eller mindre form, för att se hur vi ligger till avgiftsmässigt. Hittills har vi inte gjort någon förändring på den procentuella raken för turneringar och Cash och i de närmaste har vi inga planer på att förändra denna grundprissättning heller. Skulle dessa planer förändras så kommer vi informera om detta och med vägen tar vi självklart med alla era synpunkter och önskemål på hur ni vill ha det för att ta med det i kommande översyner. Mvh/ Niklas - Poker
  13. Svaret blir inte så mycket klarare här då även detta är beroende utav vad utredningen kommer fram till. Att se över rake-strukturer på turneringar och cash är något som vi ser över med jämna mellanrum. Idag har vi inte några bestämda planer på att ändra nuvarande struktur och om detta skulle ändras så kommer vi definitivt att meddela om detta. Att utveckling av funktioner kan ta tid beror på olika anledningar, dels för att det finns flera utvecklingsspår att gå på och önskemål om förändringar måste prioriteras gentemot andra förändringar från både oss och sedan vår leverantör av poker. Vi är dock helt med på att det finns ett arbete att göra med att snabba på denna process men även med att vara tydligare mot er vad som finns i planerna. Att placeringen utav bord ska bli mer kundvänlig har vi sedan tidigare tagit upp som ett önskemål men som det ser ut så är denna inte prioriterad, men kommer absolut uppdateras med din kritik. Vi tar med detta som ett önskemål men inget vi direkt kommer lägga upp då vi tidigare tagit bort nivåer för att de inte spelats på dessa. Mvh/ Niklas - Poker
  14. Hej, Då vi under upphandlingen lägger upp uppgifter i de publika databaserna så är det där man har tillfälle att se informationen om upphandlingen under en viss tid. Vill man efter detta ha mer information angående upphandlingar så kan man kontakta vår inköpsavdelning som ansvarar för alla våra upphandlingar. Mvh/ Niklas - Poker
  15. Hej, Vi har sedan 1 vecka tillbaks lagt upp OMH hi/lo för inköpen 300 kr samt 500 kr. Vi kommer utvärdera detta innan vi tar beslut om att även lägga till 1000 kr. Mvh/ Niklas - Poker
×
×
  • Skapa nytt...