Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Och hur fan ska det vara bra egentligen?

 

 

Ni är helt jävla otroliga...om man nu kan dölja sig från sökningar när man lirar så ska man väl för fan kunna raila bord utan att spelarna blir uppmärksammade på det.

Riktigt värdelöst när man scoutar motstånd..

 

Det handlar om att försvåra för de icke hoppfulla, inte tvärtom, och båda funktionerna fyller sitt syfte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad kul att se att ni lagt till en funktion som visar vilka som stänger och öppnar ett bord för rail! Är det där ni lagt prioriteringarna de senaste månaderna eller?

 

Måste nog tatt 1000 mantimmar iaf att tillverka den funktionen!

 

GJ! Gäller att prioritera! :)

 

Känner att behovet av funktionen alltid funnits! Måste varit en miljon användare minst som mailat in och bett om den!! Typ lika många som bad om 6-max minst!

 

Vad vet du om det egentligen;) Att du inte vill ha den betyder inte att det inte finns andra som efterfrågat den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur skulle railfunktionen försvåra för de icke hoppfulla i din värld?

Påstår inte att det är ett jättehinder, men man kan inte längre raila bord för tableselect utan att det märks. Och jag tyckte det var en rätt rolig funktion, bra att veta vilka som railar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hela mitt inlägg var ironi. Inte halva.

 

Det enda jag vet är att vad jag sett här så vill folk få buggar som funnits i flera år lösta. Men det ignoreras gång på gång. Istället adderas nya tämligen "tveksamma" funktioner.

 

 

Jag ser ett visst användingsområde för denna nya funktion. Men är den inte lite kränkande också? Får man inte raila anonymt längre?

 

Är anonym railing en rättighet;) Jag förstår din frustration även om jag själv sällan drabbas av buggarna nu för tiden. Men jag hade naturligtvis hellre sett latereg än denna funktionalitet. Men förstår heller inte varför det blev ett ramaskri när den dök upp, så till den milda grad att SvS till och med ska göra en extra uppdatering.

 

Man kan ju spekulera hur det gick till. En annan kund till Boss beställde funktionaliteten och någon felkonfade SvS version?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok jag vill rapportera in en ny bugg. Av nån konstig anledning så hänger sig klienten, man kan inte göra nånting. Väljer man att avsluta processen via task manager så går det inte längre att logga in igen, utan att man startar om datorn. Wtf???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok jag vill rapportera in en ny bugg. Av nån konstig anledning så hänger sig klienten, man kan inte göra nånting. Väljer man att avsluta processen via task manager så går det inte längre att logga in igen, utan att man startar om datorn. Wtf???

 

Det är ingen bugg. Det är BOSS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ramaskriet gäller väl att de väljer att lägga tid på en sån här grej, inte själva funktionen - den är ju totalt ointressant, när det finns andra stora brister med klienten som borde åtgärdas. Tex. latereg.

 

Eller att ens kunna regga fram till turren börjar, och inte 5min innan turren börjar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ramaskriet gäller väl att de väljer att lägga tid på en sån här grej, inte själva funktionen - den är ju totalt ointressant, när det finns andra stora brister med klienten som borde åtgärdas. Tex. latereg.

 

Har svårt att bli exalterad över att de lagt några timmar på den funktionen istället för latereg, low-hanging-fruit gissar jag. Kopplingen mot latereg finns inte i realiteten, bara i de upprördas sinne. Och det tycker jag är roande, sorry.

Man borde bli mer upprörd över att Svs nu backar den funktionaliteten, minst två ggr bortslösad tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ramaskriet gäller väl att de väljer att lägga tid på en sån här grej, inte själva funktionen - den är ju totalt ointressant, när det finns andra stora brister med klienten som borde åtgärdas. Tex. latereg.

 

Påminner lite om när gamla betfair hade klienten nere i flera timmar och den enda updaten som kom var att namnplåtarna "exploderade" i små bitar när man blivit utslagen ur en turre. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer som har problem med svenska spels klient nu på morgonkvisten?

Jag tappade anslutning (ej internet) och sedan försöker klienten starta om sig med jämna mellanrum, men utan att jag få möjlighet att stänga ner det.

 

Känns som aktivitetshanteraren följt av reboot. Att man hade pos på en viss iv**2 som satt 400bb djupt är inte relevant :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer som har problem med svenska spels klient nu på morgonkvisten?

Jag tappade anslutning (ej internet) och sedan försöker klienten starta om sig med jämna mellanrum, men utan att jag få möjlighet att stänga ner det.

samma här. Men antar att det är för att få in någon ny cool finess i klienen så säg den onda som inte för något gott med sig :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur funkar det med live-sm satelliterna? Blir man anmäld direkt eller får man cash göra det själv för? Inte helt 100 jag kommer kunna lira så om man klonkar ett paket går det ge bort det åt en polare?

 

Rätt säker på att du får pengarna kontant och göra vad du vill med dem sen, har för mig att svs inte får anordna satelliter till livespel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer som har problem med svenska spels klient nu på morgonkvisten?

Jag tappade anslutning (ej internet) och sedan försöker klienten starta om sig med jämna mellanrum, men utan att jag få möjlighet att stänga ner det.

 

Jag har detta problem dagligen sen sista uppdateringen.... tiltar ju loss på att starta om datan en extra gång varje gång innan man ska ta ett pass....

 

Vad fan är det för bugg? Värsta jag sett länge....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...