Gå till innehåll

ViktorH

Members
  • Innehåll Antal

    2 270
  • Gick med

Allt postat av ViktorH

  1. Har någon ringt dem och bett dem läsa här alt. Starta en buggtråd på svs där folk kan rapportera in buggar?
  2. Tack alla för underhållande läsning, detta gjorde min dag. Plus ett på att folke bör få biobiljett.
  3. Ska höra med dem!
  4. Jag är tyvärr ej ägare, men vän med en av de som startat bryggeriet. Känns som de tar hem priser jämt och ständigt i olika klasser? Var kan jag handla dem?
  5. Wolodarski årets skämt tror jag. Tillsammans med fjolårets (Arnstad), bidragsentreprenören ETC, SVT, UR och rasvisarförmedlingen rättviseförmedlingen utgör de kärnan av naiv hycklaridioti i svensk politik för tillfället.
  6. seconded
  7. Nåt med kärlek.
  8. har samma dilemma då och då. (empiri säger kola+vänner framför vilken tjej som helst) -sa en vän till mig
  9. Jag whinar väl inte fortfarande
  10. Var införskaffas guldrör?
  11. Bygga image på pf!
  12. Plussat sen dess obv men back innan antar det är karma
  13. Jag har suttit i explorern på instagram i 2 dygn och hånat I'm with diaz-bilder. I övrigt back ett antal tusen åjros denna barcaresan. Har haft oförskämt roligt å andra sidan ?
  14. Tack Heltok för ett bra diskussionsforum jag kollat dagligen i åratal. Det är du och Trillske främst som hållt uppe nivån och drivit forumet framåt. Många andra som bidragit på bra sätt med! Sen några vänsterblivna pk-nollor som fyllt ut med spam och värdelösheter. Tack för mig på pf då mer än högst sporadiskt, eller om jag kanske skriver en kort resdagbok från Barca som förra året. Tjo.
  15. Osis på första handen. Är förmodligen bara syn dock. Andra handen totalslaktar du så hårt att du borde banna dig en vecka av skam. Spelar du konsekvent så uselt så kommer du fortsätta förlora. Sluta tilta över resultat. Sluta titta hur sessionerna går. Sluta titta hur de gick. Fokusera på att spela bra istället. Mvh ViktorH
  16. Vet inte vad du snackar om
  17. hoppsan.. deppade nog med ICAP från presalewalleten.. bra koll man har edit: och jag obv ingen aning om vad jag pratar om
  18. typ 3h senare och kraken har inte splittat ett skit eth kom rätt så direkt dock
  19. Tack för man fick vara med på wellboksträffen! Kul att se er alla.
  20. Min gissning är runt 100M
  21. Låter som att du inte har en aning om vad motståndarna sitter på när du skriver så. Ett av de stora "skill"-momenten i poker är ju att förstå precis vilka händer motståndaren kan ha. Är det alltid en chock när du kommer till showdown? (Med full respekt för att downswings suger)
  22. 7e juni va
×
×
  • Skapa nytt...