Jag är tyvärr ej ägare, men vän med en av de som startat bryggeriet. Känns som de tar hem priser jämt och ständigt i olika klasser?
Var kan jag handla dem?
Wolodarski årets skämt tror jag. Tillsammans med fjolårets (Arnstad), bidragsentreprenören ETC, SVT, UR och rasvisarförmedlingen rättviseförmedlingen utgör de kärnan av naiv hycklaridioti i svensk politik för tillfället.