Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

^that's the life of SvS, man ser inte muckade händer, får bara se när dem callar dig, såvida de inte visar av egen vilja. Således blir all-in grafen väldigt fel också så den behöver du inte glo något på :)

 

exempelvis, du callar en all-in, han hade ett drag som missar. han muckar sin hand...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Nån fler som upplevt buggen att man inte kan se placering/antal bord/bordsinfo/turneringsinfo i en turnering som man spelar?

 

Det här är ett tekniskt problem vi är medvetna om och vi har felrapporterat det till Boss. Förhoppningsvis kommer det att rättas till i de närmaste uppdateringerna men det är tyvärr inget vi kan lova just nu.

 

Varför är raken så hög på turneringar?

 

Avgiften på våra turneringar varierar beroende på inköp och bordsstorlek. På sit&go-turneringar och på flerbordsturneringar varierar avgiften beroende på inköpet. Vi tar aldrig ut mer än tio procent i avgift på någon utav våra turneringar och vissa specialturneringar har vi ingen avgift alls på.

Vi tar dock med din synpunkt till ansvariga som får ta med det i översynen av prissättningen av turneringar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade söndagssteken ikväll;

 

efter några timmar får jag ett marginellt beslut, jag går därför in i lobbyn för att se hur många det är kvar. Det står att det är 60 pers kvar i turneringen, en bra bit kvar till pengarna (topp 30) och POY-poängen (topp 40).

 

Jag går all-in och åker ut.

 

"Tack för att du spelade, du slutade på plats 42"

 

Det visar sig att lobbyn har stannat när det är 60 pers kvar och stämmer inte alls. Hade jag fått rätt info hade jag spelat på ett annat vis och troligtvis fått med mig rankingpoäng.

 

Är det fler som råkade ut för samma problem?

 

Jag anser att jag borde få rankingpoäng motsvarande plats 40 som kompensation av SvS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Händer ganska ofta att man måste "refresha" turrelobbyn tyvärr

 

Jag tryckte "tillbaka" och klickade in mig på söndagssteken flera gånger efteråt men det stod samma sak varje gång, när jag tittade in en halvtimme så stämde det dock.

 

Har inte SvS-reppen något att säga om saken?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade söndagssteken ikväll;

 

efter några timmar får jag ett marginellt beslut, jag går därför in i lobbyn för att se hur många det är kvar. Det står att det är 60 pers kvar i turneringen, en bra bit kvar till pengarna (topp 30) och POY-poängen (topp 40).

 

Jag går all-in och åker ut.

 

"Tack för att du spelade, du slutade på plats 42"

 

Det visar sig att lobbyn har stannat när det är 60 pers kvar och stämmer inte alls. Hade jag fått rätt info hade jag spelat på ett annat vis och troligtvis fått med mig rankingpoäng.

 

Är det fler som råkade ut för samma problem?

 

Jag anser att jag borde få rankingpoäng motsvarande plats 40 som kompensation av SvS.

 

Hej,

 

Det är tyvärr så som du säger,

Turneringslobbyn kan i vissa fall behöva uppdateras genom att man går in och ut igen och i vissa fall kan det ta en stund innan den uppdateras. Det här är felrapporterat och vi hoppas på en lösning inom kort.

 

Angående att du kunnat spela på annorlunda sätt och då kunnat ta dig in i rankingpoäng är inget vi kan kompensera i efterhand, men vi försäkrar dig om att vi försöker få igenom en lösning på uppdateringen av turneringsinformationen så fort som de är möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad kul att se att ni lagt till en funktion som visar vilka som stänger och öppnar ett bord för rail!

 

Och hur fan ska det vara bra egentligen?

 

 

Ni är helt jävla otroliga...om man nu kan dölja sig från sökningar när man lirar så ska man väl för fan kunna raila bord utan att spelarna blir uppmärksammade på det.

Riktigt värdelöst när man scoutar motstånd..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...