oduschad Postad 28 April , 2023 Rapport Share Postad 28 April , 2023 1 minut sedan, säger StoffeRemy : Enligt supporten när jag frågade förs det över automatiskt och det kommer se likadant ut med insättning/uttagsalternativen. tack:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StoffeRemy Postad 28 April , 2023 Rapport Share Postad 28 April , 2023 (redigerade) 3 minuter sedan, säger oduschad : tack:) Men mtp det är svs vi pratar om råder jag er att ta printscreen på erat saldo och ta ut överflödigt med pengar där. Skulle bli förvånad om det INTE strular lol. Redigerad 28 April , 2023 av StoffeRemy 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
en_stor_keps Postad 28 April , 2023 Rapport Share Postad 28 April , 2023 2 timmar sedan, säger HwardShore : Bra summerat och det är precis som du säger att spelare nu kommer bli tvingade att titta på andra alternativ utanför licenssystemet. Håller med. The Gambling Cabin hoppas jag alla går in och avföljer, för att hålla en total radioskugga 48h efter att nyheterna kom är självklart ett medvetet val från deras sida. +1 TGC har blivit ett riktigt sliskigt gäng 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HwardShore Postad 28 April , 2023 Rapport Share Postad 28 April , 2023 39 minuter sedan, säger StoffeRemy : Enligt supporten när jag frågade förs det över automatiskt och det kommer se likadant ut med insättning/uttagsalternativen. Men nu vet vi ju vem som sitter i supporten också. Inga namn nämnda F*** A*** Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VakuumspelarN Postad 28 April , 2023 Rapport Share Postad 28 April , 2023 2 timmar sedan, säger StoffeRemy : Men mtp det är svs vi pratar om råder jag er att ta printscreen på erat saldo och ta ut överflödigt med pengar där. Skulle bli förvånad om det INTE strular lol. Lika bra det. Det skulle inte vara första eller sista gången Svenska Spel gör en ''Oopsie''. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VakuumspelarN Postad 28 April , 2023 Rapport Share Postad 28 April , 2023 svs 2023.-guh.mp4 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerspelarn1 Postad 29 April , 2023 Rapport Share Postad 29 April , 2023 Svenska pokerförbundet har ingenting att säga i sak? Man ville ju ena Online och Offline, vilket läge... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 29 April , 2023 Rapport Share Postad 29 April , 2023 27 minuter sedan, säger pokerspelarn1 : Svenska pokerförbundet har ingenting att säga i sak? Man ville ju ena Online och Offline, vilket läge... Exakt vad tycker du de ska säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UnitOperations Postad 29 April , 2023 Rapport Share Postad 29 April , 2023 Vad får man för odds på att klienten är up and running och funkar vid måndag 13.00? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HwardShore Postad 30 April , 2023 Rapport Share Postad 30 April , 2023 TGC "gänget på höga hästar" Håller sig fortfarande till den skottsäkra bunkern, Där kritiska röster inte når. Ville bara uppdatera att det har skrivits i deras Discord kanal från flera olika användare och jag har även försökt få kontakt med Bengan och Bobby för att höra om de någonsin kommer att yttra ett ord kring detta, noll respons so far på tre dagar i alla kanaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasery Postad 30 April , 2023 Rapport Share Postad 30 April , 2023 tyckte ändå det var uppfriskande att se att Perrrymejten på stream höll med om att det ser illa ut för cashgame-spelarna , men eventuellt lika/bättre för turre-grinders. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
muren Postad 30 April , 2023 Rapport Share Postad 30 April , 2023 2 timmar sedan, säger Lasery : tyckte ändå det var uppfriskande att se att Perrrymejten på stream höll med om att det ser illa ut för cashgame-spelarna , men eventuellt lika/bättre för turre-grinders. Vad blir bättre för turneringsspelare? Min spontana reaktion är att de SVS exklusiva turneringarna får lägre antal deltagare. Vill man spela ipoker signar man väl för ett ipoker skin? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasery Postad 30 April , 2023 Rapport Share Postad 30 April , 2023 32 minuter sedan, säger muren : Vad blir bättre för turneringsspelare? Min spontana reaktion är att de SVS exklusiva turneringarna får lägre antal deltagare. Vill man spela ipoker signar man väl för ett ipoker skin? Antar att han syftade på det större utbudet samt att raken håller sig runt där den varit för mtt´s Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HwardShore Postad 30 April , 2023 Rapport Share Postad 30 April , 2023 3 timmar sedan, säger Lasery : tyckte ändå det var uppfriskande att se att Perrrymejten på stream höll med om att det ser illa ut för cashgame-spelarna , men eventuellt lika/bättre för turre-grinders. Jerry har inte sitt levebröd genom TGC, tror mer han gör det som en kul grej och säkert för att de ger massor med motivation, så han kan mer fritt tala ur skägget. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerspelarn1 Postad 30 April , 2023 Rapport Share Postad 30 April , 2023 (redigerade) GG edit: allt är inte TGC's fel btw, men visst bör etablissemanget få stå till svars för tystnaden, vi har väl inte hört ett ord någonstans? (förutom TGC ovan) Redigerad 30 April , 2023 av pokerspelarn1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ola.josefsson93@gmail.com Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 Allt är bakvänt. Nya investeringar och uppgraderingar för en dyrare omkostnad och högre rake för spelarna. När klienten istället borde bantas ned till sitt skal för att kuna sänka raken för det är i slutendan det enda regs bryr sig om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf2 Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 väntar ivrigt på review frå de första som har fått sparka lite på däcken och testköra nya Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bryggkaffe Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 Känns iallafall bra att gå in i antivirusprogrammet och ta bort undantagen som krävdes för att köra ryssconvertern. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlonkSteve Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 Nu har Shekarabi dubbel anledning att fira 1:a maj iaf. Alltid något. 1 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lamern Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 3 timmar sedan, säger ola.josefsson93@gmail.com : Allt är bakvänt. Nya investeringar och uppgraderingar för en dyrare omkostnad och högre rake för spelarna. När klienten istället borde bantas ned till sitt skal för att kuna sänka raken för det är i slutendan det enda regs bryr sig om. du har ett användarnamn helt i min smak 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Färgadstege Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 (redigerade) Ny poker innan 13.00? Nehepp Redigerad 1 Maj , 2023 av Färgadstege 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 De har förvisso inte sagt vilket år Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UnitOperations Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 Nya pokern verkar uppe. Av vad jag kunde se var det fortfarande 5-max och även 200bb. Vet inte om rake% och cap var confirmed? Men består samma trafik som tidigare så kanske det inte blir så illa som befarat? Tyvärr såg det ut som /50+ bara var 6-max?? Det var konstigt och synd i så fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerspelarn1 Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 15 händer in och jag är livstiltad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WesleyWyndamPryce Postad 1 Maj , 2023 Rapport Share Postad 1 Maj , 2023 Auto topup på stacken trodde jag inte var tillåtet gott iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts