Hammar98 Postad Söndag kl 18:03 Författare Rapport Postad Söndag kl 18:03 Stats för veckan Gym sessioner 4 Studietid 1h 40 min Grind timmar 31h 5 minuter Profit 4475 dollar. Inte riktigt nöjd med veckan överlag, det ända jag är nöjd över är fokuset under grinden. Tar måndagen off och kör tisdag-söndag nästa vecka så sätter veckomålen och postar några HH på tisdag. 4 Citera
Hammar98 Postad 5 timmar sedan Författare Rapport Postad 5 timmar sedan Fixade alla irl ärenden jag har fram till semestern igår (förutom ett bröllop jag ska på), så tanken är att lägga 100% fokus på att spela poker och träning+diet fram till ledigheten (15e oktober) , Så det är dags att köra en till 14 dagars challengen men den här gången krossa den. Spelade för övrig 2h 45 min igår å backade 343 dollar vilket gör att detta är statsen sen bettet började. Profit 33096 dollar Grind timmar 232h 5 min Gym sessioner 31 (och gått ner exakt 5kg) Labbtid 40h 10 min Och profiten på borden under september blev 15108 dollar Challengen är följande 1a-14e Grind 120timmar (plan 8.5h-9h grind varje dag) Träning alla dagar förutom söndagar Clean diet+ingen alkohol (undantag dagen jag går på bröllop) Studier Minst 10h. Om jag inte klarar dessa mål så springer jag rätt död till bettet så ska verkligen kötta nu. Förövrig riktigt nöjd med att ha 3 15k+ dollar månader irad. (17,4k i agusti och 15,4k i Juli) 1 Citera
Recommended Posts