kukbajs Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Den 2026-05-08 kl 17:52, säger Opteron : Posta lite fler händer! Tycker det är fett svårt att välja ut händer ... Är inte så bra på att markera under tiden jag spelar heller (gör alltid en miljon saker samtidigt). Citera
kukbajs Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan (redigerade) Uppdaterade ju aldrig i söndags. Blev inte så mycket spel i helgen ändå. Var fett trött på fredagskvällen, sen bara kände jag inte för det i lördags, men tvingade mig till att spela en (kass) session sedan sket jag i det. I söndags fick jag in 5h i alla fall. Sprungit i god mode lately. 1978 kr i BR, så blir kanske lite /1 denna vecka tom! Redigerad 1 timme sedan av kukbajs Citera
kukbajs Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Asså är det någon som har konto på flugsvamp? Kan ni logga in? Skulle hjälpa min kille att fixa shit. Använder ju ett lösenrodsprogram för alla mina användarnamn och lösenord. Igår gick det att logga in som vanligt. Idag får jag felmeddelande om att det är fel användarnamn eller lösenord. Fattar fan ingenting. Har inte ändrat på någonting. Copy/pastar ju bara från keepass och kan se när jag senast ändrade min .kdbx-fil och det var evigheter sen. Tiiiiiilt. Hur fan förklarar jag för honom att sidan har damp, exakt dagen efter han sätter in massa pengar. Får se om jag blir mördad nu ... Citera
Recommended Posts