kukbajs Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan Va faen gör ni här? Kanske jag borde ha knackat turn? Eller vikt mot nästan min rejs? Citera
Lobo Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan 29 minuter sedan, säger kukbajs : Va faen gör ni här? Kanske jag borde ha knackat turn? Eller vikt mot nästan min rejs? Du ska inte betfolda på turn mot den höjningen i alla fall. Jag gillar folden på river mot den linjen Villain tog. Har han dessutom hög fold to c-bet, så blir det ännu tydligare eftersom de spelarna sällan hittar på en massa hyss. Citera
KlonkSteve Postad 41 minuter sedan Rapport Postad 41 minuter sedan 1 timme sedan, säger kukbajs : Va faen gör ni här? Kanske jag borde ha knackat turn? Eller vikt mot nästan min rejs? Wp wp, mtp nivån, att folk kommer va rätt slaskiga pre och post, gillar jag ditt spel. Tycker bet är obligatorisk på turn, och vs raise size måste vi ju syna. River är obligatorisk fold, syn där tror jag är stort misstag. Vs en större size på turn vill jag dock vika. Citera
Recommended Posts