Gå till innehåll

Kukbajs ska sluta med heroin och vinna krkrkrkr

Recommended Posts

Postad
33 minuter sedan, säger brusig1 :

Asgarvade svinhögt though, bilden av att någon pokerspelare frågar en 80-åring om han betalar för sex. När hans främsta intressen är romrussin och v75. Känns extra roligt när man känner folk som känner folke irl. Men ja samtidigt, hur jävla många människor har förmågan att fråga en 80-åring det oavsett vänskap/relation.

Dock så är det ändå ett forum där folk hade som årsmål vilka länder de skulle besöka bordeller i. Man blir nostalgisk 

Haha ja romrussinen i kombo med att köpa en hora är onekligen roligt.

Jag tänkte själv mest på ett av försvinnande få minnesvärda inlägg av Folke kring frun och som berörde mig. Det skulle kunna vara nåt jag rör ihop men brukar vara duktig på sånt. Att då antyda människohandel blev lite magstarkt men vi hjälps ju åt som sagt. 

Postad
6 timmar sedan, säger Markus8000 :

Haha ja romrussinen i kombo med att köpa en hora är onekligen roligt.

Jag tänkte själv mest på ett av försvinnande få minnesvärda inlägg av Folke kring frun och som berörde mig. Det skulle kunna vara nåt jag rör ihop men brukar vara duktig på sånt. Att då antyda människohandel blev lite magstarkt men vi hjälps ju åt som sagt. 

Jo men för mig är Folke ett anonymt Macke800-nick, jag har inte hela hans backstory. Nej hade jag vetat att gossen var 80 och pratat i svärmande ordalag om sin fru hade jag såklart låtit köpedamerna vara kvar på avbytarbänken, även i "KUKBAJS" dagbok.