Gäst Postad 15 Oktober , 2024 Rapport Postad 15 Oktober , 2024 Du var alltid ett hot på borden, min vän. Klart som fan du vinner på /0.5. Ta tag i dina tiltproblem. Citera
massive Postad 6 November , 2024 Rapport Postad 6 November , 2024 Tjena! kolla din inbox! Skickat ett DM. 1 Citera
kukbajs Postad 4 timmar sedan Författare Rapport Postad 4 timmar sedan Ey yo, kamater! Hallå, jag har lärt mig att slå /0,5 nu!!!! Allt, eller mycket i alla fall, är toppen i mitt liv! Hur mår ni? Jag kommer inte att uppdatera som förut, då jag är så rädd för att doxxa mig själv ... Ni vet ju att jag aldrig kan hålla käften ... Sen har jag ändå inte tid. Men jag kanske kommer posta lite micro-grafer då och då. Det kan vara kul det också! Mitt livsmotto lyder: hellre liten och rapp än stor och slapp! Tror det kan appliceras på pokergiraffer också ... eller var det ett stort tankehopp, kamrater? Ha en fin lördagsafton, kamrat kompisar! Många pussar på stjärten! 6 Citera
AmyWinehouse Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan Wp! Har du spelat nåt högre eller har du binkat 1000 inköp senaste året? Citera
brusig1 Postad 44 minuter sedan Rapport Postad 44 minuter sedan Doxxad? Vem då, förstår inte hur folk är så rädda Citera
kukbajs Postad 30 minuter sedan Författare Rapport Postad 30 minuter sedan 1 timme sedan, säger AmyWinehouse : Wp! Har du spelat nåt högre eller har du binkat 1000 inköp senaste året? 99% /0,5. Va uppe på /1 lite i somras när jag va rik, men det va bara några veckor. Haft en ok winrate. 😃 Citera
kukbajs Postad 29 minuter sedan Författare Rapport Postad 29 minuter sedan Är mycket enklare att spela bra när man mår bra Citera
Recommended Posts