Gå till innehåll

SAJT: PokerStars.com


Hristo

Recommended Posts

Reglerna är enkla. Potten måste upp i 20 dollar för att du ska få 1 FPP.

 

Får man 0.5 FPP om potten blir 10$ eller är det "allt eller inget"?

 

Funderar på att signa upp men antar att det är svårt att få ut bonusarna annars om man spelar på 0.25/0.5 NL och potten måste upp i 20$ för att få en poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 660
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ni/de _MÅSTE_ fixa en klocka/stapel eller något så man ser tydligt att det är lite tid kvar.

 

För nu spelade jag 2 bord och hade högsta färgen på bordet och när en har bettat och jag ska raisa kommer det andra bordet upp och blockar så jag inte ser klockan så min foldar automatiskt.

 

Är till viss del mitt fel att jag klantade till det men kändes lite surt.

 

Fixa en klocka snälla..!

 

// Henrik aka Pettson00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Ni/de _MÅSTE_ fixa en klocka/stapel eller något så man ser tydligt att det är lite tid kvar.

 

För nu spelade jag 2 bord och hade högsta färgen på bordet och när en har bettat och jag ska raisa kommer det andra bordet upp och blockar så jag inte ser klockan så min foldar automatiskt.

 

Är till viss del mitt fel att jag klantade till det men kändes lite surt.

 

Fixa en klocka snälla..!

 

// Henrik aka Pettson00

 

Skicka ett mail till sajten. Här disskuterar PF:s medlemmar PS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Någon som har fixat jogging overallen för 2900 fpp? Bra? Kan rekomendera baseball tröjan för 1250 fpp.

 

Jag har den och det är en jacka. Den är snygg! Tveklöst. Jag har Stockholms snyggaste jacka.

 

Däremot är den inte så jättepraktisk. Den är flortunn. Väger typ 0,5 gram (nåja). Den sitter bra men tyvärr är en sån sak som fickorna lite dåliga. Svårt att ha grejer i dem eftersom de lätt faller ur. Kan bara användas när det är minst 14-15 grader varmt ute.

 

Spela lite till och ta parkan i stället. Den är också tunn men det är en helgjuten jacka med vettiga fickor och allt känns stabilare och man kan ha den säkert ner till typ 5 plus. Det är bättre att satsa på denna parka i stället.

 

Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som har sålt turneringsplatser på PS? Jag har vunnit en plats som jag känner är för mycket för min rulle att utnyttja själv.

Direkt i chatten efter turneringen vad det två siter som postades som köper och säljer platser. Nån som har erfarenhet av detta?

 

Är det "safe"? Det står på siterna att transaktionen sköts av PS egen support.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är lite sugen på black wool lettermans jackan. Är det nån som vet hur storlekarna skiljer sig från vad man är van vid hemma i Svedala? Är amerikanska L betydligt större än här, eller är det samma?

Nu har jag inte köpt några kläder av Pokerstars, men väl några tröjor från Empire och jag skulle nog säga att en amerikansk L motsvarar våra XL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

att sälja platser är skitsmidigt. till vilken turnering är det? om det är till 500 k guaranteed har jag till en kille som brukar köpa mina har nog sålt fyra stycken till honom utan problem. det är pokerstars support som sköter det hela. säg till om du vill ha hans mail.

 

Det här är till event #15 i WCOOP. $2600 buyin med $2.5M guaranteed.

Vad kan man förvänta sig för "växlingskurs" på sådana W$?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

att sälja platser är skitsmidigt. till vilken turnering är det? om det är till 500 k guaranteed har jag till en kille som brukar köpa mina har nog sålt fyra stycken till honom utan problem. det är pokerstars support som sköter det hela. säg till om du vill ha hans mail.

Vad får du för en sån plats? ~$200?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satte in $500 för att cleara deras $100 bonus (bonuserbjudanted finns inte kvar) och spelade in de 500 FPPs som behövdes för att få ut maxbeloppet. När jag hade gjort detta skickade jag ett mail till dem och bad om min bonus.

 

Det visade sig att de hade fått in min insättning en dag för sent, dvs dagen efter att bonusen slutade gälla. Jag var dock säker på att jag satte in pengarna i tid och skickade därför ett till mail där jag förklarade situationen. Fick då detta svar:

 

After reviewing your situation, I do believe that you did attempt to earn this bonus in good faith. As such, I have credited your account with the $100 bonus as a goodwill gesture.

 

Fick svaret efter en kvart och mycket riktigt hade han satt in $100.

En annan gång kunde jag inte spela en turnering pga en bugg i klienten (det var bara ett fåtal som drabbades av buggen). Även där fick jag ett snabbt svar och pengarna tillbaka.

 

Alltså, tummen upp för pokerstars support!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som har sålt turneringsplatser på PS? Jag har vunnit en plats som jag känner är för mycket för min rulle att utnyttja själv.

Direkt i chatten efter turneringen vad det två siter som postades som köper och säljer platser. Nån som har erfarenhet av detta?

 

Är det "safe"? Det står på siterna att transaktionen sköts av PS egen support.

 

Om du har vunnit en plats till en $2600-turnering kan du ju istället välja att spela 12 st $215-turneringar. Detta har jag funderat på att göra i motsvarande situation, då får man ju riskspridning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kommer inte ihåg exakt vad jag fått men runt 200 var det för 500 guaranteed. och runt 500 $ för den högre. vet inte om det är ett fast pris men vi kom överens om det.

 

vet inte vad du får för den johan men safe är det garanterat så länge du kör affären via pokerstars supporten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet om PokerStars kommer införa något enklare cash out system så att man kan ta pengarna till sitt bankkonto eller något. För vill inte skaffa neteller pga av deras avgifter och att jag inte är så bra på att prata engelska när dom ringer och vill se att du är du. Men neteller verkar ju vara enda sättet att kunna casha ut från poker sidor idag om man bor i sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet om PokerStars kommer införa något enklare cash out system så att man kan ta pengarna till sitt bankkonto eller något. För vill inte skaffa neteller pga av deras avgifter och att jag inte är så bra på att prata engelska när dom ringer och vill se att du är du. Men neteller verkar ju vara enda sättet att kunna casha ut från poker sidor idag om man bor i sverige.

 

Använder du VISA kan du ta ut så mycket du vill direkt till kortet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...