Gå till innehåll

SAJT: PokerStars.com


Hristo

Recommended Posts

  • Svars 660
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Går det att föra över pengar mellan konton på pokerstars? Isåfall vilka regler gäller? Hur mycket måste man ha kvar på kontot man skickar från, hur mycket är det minsta man kan skicka osv...?

 

Ja det går. Det är pissenkelt. Bara att gå in på "transfer funds" under options i lobbyn. Tror minimum är en dollar.

 

Har ingen aning om om man måste ha nått belopp kvar på sitt konto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har hört att man får beskatta pengar man vinner på vissa Poker Siter.

Är det så på PokerStar? Någon som vet?

 

Snälla, för din egen och för alla andras skull; Använd 1 minut till att söka efter svaret innan du frågar nästa gång. Detta ämne har diskuterats i mängder.

 

För att hjälpa dig på traven så talar jag inte om svaret på frågan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Har läst igenom hela tråden men kan ha missat det ändå.

 

Går det att ta ut pengar till sitt visa kort om man satte in pengar på ett annat visa kort nummer?

 

Anledningen jag frågar är för att jag satte in pengar med hjälp av föreningsparbankens "e-kort". För er som inte vet vad "e-kort" är så är det en tjänst där ett tillfälligt kort nummer skapas för att inte riskera att nummret kommer i fel händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har läst igenom hela tråden men kan ha missat det ändå.

 

Går det att ta ut pengar till sitt visa kort om man satte in pengar på ett annat visa kort nummer?

 

Anledningen jag frågar är för att jag satte in pengar med hjälp av föreningsparbankens "e-kort". För er som inte vet vad "e-kort" är så är det en tjänst där ett tillfälligt kort nummer skapas för att inte riskera att nummret kommer i fel händer.

Maila supporten och fråga.

Förklara också ditt läge med e-kortet, tror att det kan bli problem om du sätter in med många olika kortnummer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Tänkte kanske lira deepstack turneringen på pokerstars om ett litet tag. 5000 i startmarker och blindsökning var 30e minut. Måste ju ta sjukt lång tid? Hur lång tid tar det egentligen?

 

runt tio timmar om man är kvar länge.

 

 

Vad kan ni experter rek. att man köper ifrån deras shop. Har skrapat ihop en bra många FPP o vill höra vad man bör köpa. Ex. vilken bok är bäst o beställa

 

Om du inte läst One of a kind om Stu Ungar kan jag varmt rekomendera att du beställer den, kostar tror jag 1600 FPP. När det gäller kläder finns det inte så mkt snyggt, men svarta munkjackan med dragkedja är snygg och bra kvalite, även t-shirten är bra kvalite. Själv är jag sugen på köpa iPoden, men har precis börjat samla till den, har slaskat bort sjukt mkt FPPs på sateliter av olika slag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Någon som har nått Silver elle guld statsus ännu? Blir Silver i helgen..

 

Ja det går att köra tillbaka till VISA kortet, men bara det du satt in tror jag

 

Fel! Tror det här är femte gången jag skriver detta i den här tråden. Går att ta ut så mycket du vill till VISA.

 

Jag får det inte att fungera iaf, vad är du för medlem? är silver men det fungerar inte för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har nått Silver elle guld statsus ännu? Blir Silver i helgen..

 

Ja det går att köra tillbaka till VISA kortet, men bara det du satt in tror jag

 

Fel! Tror det här är femte gången jag skriver detta i den här tråden. Går att ta ut så mycket du vill till VISA.

 

Jag får det inte att fungera iaf, vad är du för medlem? är silver men det fungerar inte för mig.

 

Jag har diamant status! 8-)

 

Nä, det har inget med VIP-statuset att göra. Det ska funka iaf. Har du deponerat på nått annat sätt oxå? Neteller kanske? Isf måste de pengarna tillbax till neteller först innan du kan ta ut till VISAt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...