Gå till innehåll

SAJT: PokerStars.com


Hristo

Recommended Posts

  • Svars 660
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej

 

Någon som spelar där? Vad jag förstår har de ett bra utbud av turneringar...för att spela $5 turneringar på multi får man betala en $ i avgift, det är 20%! Visst det är inga större summor, men ändå...

 

Helt riktigt.många aktiva bord och turneringar.

Turneringsavgiften ligger på 10%.

Dessutom snyggaste och tydligaste klienten enligt mitt tycke.(och mycket fisk...lol)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
även om man tröttnar och någons unge eller hund stirrar på en hela turneringen... :)

 

:D

 

Man kan ju högerklicka och välja "Block Image" om någon bild stör en. Själv brukar jag alltid blockera alla bilder som ger mig negativa känslor, för att inte mitt spel ska påverkas.

 

Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var inte illa, boken Hold em for advanced players verkar ju helt ok, även Doyles bok...samt filmen Rounders! :-) Synd bara att man bara får välja en...

 

Rounders finns på Ginza, 29 kr på VHS eller 59 kr på DVD. Så det är bättre du väljer en bok. HEFAP är mycket bra, dock ingen nybörjarbok. Super System bör man ha, och det är en hel del underhållande läsning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

någon som har något tips på en site med bra turneringsspel? Dock inte party eller pacific...

 

http://www.bet365.com som tillhör prima nätverket har bra aktivitet på single table. Det kostar $0.50 i inköp på $5-borden som du var ute efter. I skrivande stund är 12 $5.50 bord igång. Det är samma klient som ladbrokes, vilken iallafall jag trivs bra med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Hur pass svårt är egentligen motståndet på Pokerstars?

 

Alla säger att pacific är sajten med flest tomtar och fisk, men det är ändå där jag backat mest. (vad säger det egentligen om mig ;->)

 

Skulle vara skoj att regga ett konto på Stars bara för att kunna observera när det spelas på lite högre nivåer.

 

Nån som har nåt bra bonuserbjudande?

Som man inte behöver lägga ner 1 års intensivt spelande för att tjäna ihop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Började spela på pokerstars idag eftersom dom hade en så fin bonus. Det första jag gjorde var att söka upp ett sexigt/sött ansikte på en fjortissida och nu hoppas jag att det skall hjälpa 8-)

 

Hur tror ni det funkar?

 

Tror dom att man är en fegis eller fattar dom att det inte är äkta vara? Hur reagerar ni på ett sådant ansikte? Själv har jag blockerat dom eftersom jag finner det en aning rörigt

 

 

Denna sköna kommentar fick jag efter att ha tagit lite pengar av en

:lol: dnuse27: nobody i'd rather loose to though ting

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går själva "taggningen" till pokerforum.nu till?

 

Om jag trycker på bannern och följer länken på guidesidan som öppnas hamnar jag på

http://www.pokerstars.com/?source=pokerforum.nu

 

Härifrån laddade jag ner klienten för att sedan installera densamma. Något konto har jag ännu inte skapat för jag som sagt vill veta hur taggningen går till. Ska man fylla i någon kod när man skapar ett konto eller vad är det som gäller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste följande på 2+2:s forum. Kan det ligga någon sanning i det hela eller är det bara någon virrig konspirationsfanatiker som varit i farten?

 

"Using burn cards is SO important it's not funny. In a live game, decks can be marked and cards shuffled in such a way as to cause cheating. Online, the burn card is also important for similar reasons. Everybody knows there are computer programs that you can buy that predict the board based upon Poker Star's not-so-random 'random' number generation. It's impossible to have a truly random generation with a computer. As a result, there are a limited number of possible shuffles. Because of this, shuffles (and in turn, boards) can be predicted based upon your position to the button, and your hole cards. Therefore it is very easy to cheat with a computer. You know what cards are coming before they even flop, and you can go all in with 23o pre-flop knowing that the board will come A45J7. Watch that JJ and AK call you as you take all their money!!! Burn cards are the ONLY way to prevent this cheating. Burn cards are absolutely necessary online, just as much in a real game. Nobody should play at Poker Stars. It's too easy to cheat. Everybody needs to cash out their Poker Stars accounts and play elsewhere. Death to Poker Stars... those cheaters!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...