Gå till innehåll

SAJT: PokerStars.com


Hristo

Recommended Posts

Vänner,

 

Tidigare i tråden skriver två personer att man kanske kan "casha ut" mer pengar än vad man satt in till sitt VISA-kort. Ni skriver att ni har gjort en utbetalning, men att ni inte har fått pengarna än. Skulle någon kunna ge information om ni har fått ut mer pengar än vad ni satt in med ert VISA-kort?

 

Jag funderar på att registrera mig på Pokerstars, men då jag inte har Neteller är ju möjligheten att ta ut pengar begränsad.

 

 

Jag satte in 50$ och cashade ut 250 $ till mitt visa bankkort utan problem,har bara cashat en gång dock !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 660
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Pokerstars är den absolut bäst skötta pokersiten jag spelat på. Ville bara ge dom lite credd efter mailet jag mottog idag:

 

Hello,

 

PokerStars has become aware of two players who were working together to the

detriment of other players. You were involved in at least one hand with these

players and as a result you may have been adversely affected.

 

The players' accounts were closed and their funds frozen pending a thorough

investigation, which is now complete. Fortunately the problem was identified

quickly and they had not played together long before the accounts were closed.

 

In a case such as this it is our policy to confiscate the colluders' winnings

and to distribute them to the players affected by their actions in as fair a way

as possible. To confirm your credit, log onto your PokerStars account, go to

the 'Cashier' screen and click the 'History' button. Your share will be shown

as a "Credit Purchase".

 

I regret that we will be unable to answer questions as to how your specific

credit amount was calculated. Likewise, we are not at liberty to identify the

specific games or players in question. Suffice to say that they have been

barred from the site and you will not encounter them again.

 

The integrity of the games at PokerStars is of paramount importance to us and we

will not abide cheating or collusion in our games. We work hard to police our

games and prevent such instances. In the rare cases where collusion has

actually occurred, we make sure that any players affected are compensated

appropriately.

 

Thank you for your continued play here on PokerStars. Please do not hesitate to

let us know any time we can be of help.

 

 

Best Regards,

 

SteveW

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bara för att du vann en massa pengar där så är de inte bra ;)

 

Jag håller med, d är en av de bästa rörande vissa delar som är måsten på marknaden...

 

Jag har svårt att se fler än ett fåtal siter som sköter en sådan situation ¨å bra. I bästa fall blir fuskare avstängda, thats it typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Min bankrulle på PS är runt 50 cent och jag föröker jobba upp den vid det vilda spelet vid 0.02-0.04 fixed.

Vid bordet sitter massa desperata själar och en kille med 17500$ !

Killen spelar tightast vid bordet så det är inte så att han slänger omkring sig pengar.

 

Frågan är, hur kan det bli så att man har 17500$ på pokerkontot och spelar "seriöst" vid ett 2cent-4cent bord? Fixed!

En sak om man vill spela över och verka häftig och sätta sig med mycke, men 17500$!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Hur är motståndet på 5+0.5 SnG? Vet folk vad de pysslar med, eller sitter de mest och plöjer på? Och hur pass brant stiger skickligheten? Är det likvärdig nivå på 10+1 som på 5+0.5?

 

Edit: Anledningen till att jag frågar är att jag inte har pumpat in cash på sidan ännu, eftersom pokersiterna är så sjukt långsamma på att ge tillbaka pengarna till Neteller...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är motståndet på 5+0.5 SnG? Vet folk vad de pysslar med, eller sitter de mest och plöjer på? Och hur pass brant stiger skickligheten? Är det likvärdig nivå på 10+1 som på 5+0.5?

 

Edit: Anledningen till att jag frågar är att jag inte har pumpat in cash på sidan ännu, eftersom pokersiterna är så sjukt långsamma på att ge tillbaka pengarna till Neteller...

 

Pokerstars tar ungefär 3 sekunder från cashout tills pengarna är på neteller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har enl hemsidan ett erbjudande till 17/3. Nån som har synpunkter på PokerStars ?

Superbra klientprogram, kompetent support, snåla med bonusar, många och bra turneringar, många duktiga spelare även på låga nivåer (även om fiskfaktorn troligen har stigit markant på senaste tiden). De kör tydligen rätt mycket reklam i det stora landet i väster, så förhoppningsvis blir det bara bättre och bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått dubbla uppgifter från stars angående uttag till VISA korte, enligt supporttanten jag maila ska det gå men enligt deras hemsida går det inte längre.

 

Någon som har gjort ett uttag nyligen?

 

Japp,tog ut 260$ till mitt visa bankort 4 mars och fick pengarna 11 mars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har enl hemsidan ett erbjudande till 17/3. Nån som har synpunkter på PokerStars ?

Superbra klientprogram, kompetent support, snåla med bonusar, många och bra turneringar, många duktiga spelare även på låga nivåer (även om fiskfaktorn troligen har stigit markant på senaste tiden). De kör tydligen rätt mycket reklam i det stora landet i väster, så förhoppningsvis blir det bara bättre och bättre.

 

Instämmer till fullo. Har spelat många klienter/siter, men ingen är i mitt tycke ens i närheten av Pokerstars. Så många grejer man tänkt "vore just om det vore sådär istället" om, så är dom precis som man vill ha dom i Pokerstars. Och dessutom: tekniskt säkrare miljö (enligt min erfarenhet) får man leta efter - jag har aldrig haft NÅT ENDA STRUL med disconnects eller seghet eller nånting där.

 

Enda anledningen att hålla sig därifrån är nog om man är into turbo turbo turbo action, för på Pokerstars är allting lite långsammare (man har timbank i turneringarna, All-In situationerna är medvetet utdragna så att man ska hinna med, osv).

 

Tänkte bara jag skulle plussa lite för Pokerstars, som jag tycker verkar få skit av många. Tycker faktiskt Pokerstars härskar big time!

 

Note: jag spelar inte cash-bord alls, utan bara NL turneringar, så det gör att jag gillar den ytterligare. Vet ingenting om hur cashborden är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...