Gå till innehåll

SAJT: PokerStars.com


Hristo

Recommended Posts

  • Svars 660
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Någon annan än jag som är beviken på satlliterna som pokerstars har. Tex till 500 k så har de bara 10 +1 RB TURBO och en 3 !! US RB med 15 min levels. Snacka om sjuka kontraster. En turnering för lotto tomtar och en för tighta microspelare.

 

Det där stämmer väl inte riktigt va? Öppna fönstret för 500 K:aren och sedan "tournament info" o sen "satellites to this tournament" så har du ju en jäkla radda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tveksam till VISA svaret, dvs att du kan sätta in direkt till kortet. Detta gäller endast upp till det belopp som du satt in från kortet. Exempel. Sätt in 100 dollar ok att ta ut 100 dollar. Över detta går det inte mer ;-) Iallafall var det så förr när jag försökte ta ut mer än jag satt in.

 

Har du gjort en insättning via visa kan du göra uttag till visa, på precis det belopp du vill - både större och mindre än din insättning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här säger PokerStars

 

Sätta in och ta ut pengar är enkelt på PokerStars. Du kan använda VISA, MasterCard, NETeller, CentralCoin och FirePay. VISA och MasterCard debitkort går också att använda. Vill du ta ut pengar så sänder vi dina pengar tillbaks till metoden du använde att sätta in pengar med (undantaget är MasterCard). Du kan numera ta ut obegränsade summor till ditt VISA kort, helt utan kostnad. Om du föredrar en check så kan vi skicka en check till dig i svenska kronor.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ser MTT strukturen ut på stars ?

Startblinds och startmarker ?

Man kan säkert söka sig fram till det någonstans

men, wtf?!

1500 i startchips. Blinhöjningar var 15:e minut.

 

10/20

15/30

25/50

50/100

75/150

100/200

100/200 ante 25

200/400 25

300/600 50

400/800 50

600/1200 75

800/1600 75

1000/2000 100

1500/3000 150

2000/4000 200

3000/6000 300

4000/8000 400

6000/12000 600

8000/16000 600

10000/20000 1000

15000/30000 1500

20000/40000 2000

25000/50000 2500

30000/60000 3000

 

 

Större turneringar, typ söndagsstänkaren, börjar man med 2500 marker och blindhöjningar var 20:e minut. I FL turneringar stiger blindarna lite brantare och går upp till 60000/120000.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer än jag som har GROVA connection-problem på siten? Är vansinnig just nu. Det går upp och ner för att ofta vara helt kass. Disconnected gång efter gång. Jävligt frustrerande när man sitter med nötterna och just ska in med allt i mitten.. ;) Nä, men allvarligt. Har hört att det ska vara problem med BBB:s via telefonlinan. Men jag har BBB 10 Mbit med nätsladden "rakt in i väggen"....

 

Under Network Status är det 100%

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer än jag som har GROVA connection-problem på siten? Är vansinnig just nu. Det går upp och ner för att ofta vara helt kass. Disconnected gång efter gång. Jävligt frustrerande när man sitter med nötterna och just ska in med allt i mitten.. ;) Nä, men allvarligt. Har hört att det ska vara problem med BBB:s via telefonlinan. Men jag har BBB 10 Mbit med nätsladden "rakt in i väggen"....

 

Under Network Status är det 100%

Det är just BBB`s 10/10 "rakt in i väggen" som spökar. Finns fler trådar om det här problemet om du letar lite.

 

edit. snubblade över en tråd http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=238853

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är lite funderingar kring Pokerstars.

 

Turneringar är ju väldigt bra på pokerstars. Kul med satelliter till stora turneringar, många turneringar dagligen osv. Det ska man inte klaga på!

 

Men hur är det på cash borden? På nivån $0.10/.20 - $0.5/1 NL? Är ju en del amerikaner på pokerstars har man ju hört. Har dock inte stora efarenheter av amerikaner på cash borden. Hur är dom? Väldigt tighta eller över aggresiva?

Vilken strategi funkar på dom?

 

Vad finns det för bonusar där?

 

Har en liten tanke att spela där men kan vara bra och höra vad andra

säger om pokerstars.

 

EDIT: Oj råkade bli lite fel under här :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är lite funderingar kring Pokerstars.

 

Turneringar är ju väldigt bra på pokerstars. Kul med satelliter till stora turneringar, många turneringar dagligen osv. Det ska man inte klaga på!

 

Men hur är det på cash borden? På nivån $0.10/.20 - $0.5/1 NL? Är ju en del amerikaner på pokerstars har man ju hört. Har dock inte stora efarenheter av amerikaner på cash borden. Hur är dom? Väldigt tighta eller över aggresiva?

Vilken strategi funkar på dom?

 

Vad finns det för bonusar där?

 

Har en liten tanke att spela där men kan vara bra och höra vad andra säger om pokerstars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...