Gå till innehåll

SAJT: PokerStars.com


Hristo

Recommended Posts

  • Svars 660
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

nej, det betyder ingen all in protection

 

Dvs att man automatiakt går all in om datorn strular?

 

Varför skulle man gå all in om datorn strular? Det betyder att handen foldas om uppkopplingen craschar och att man därmed inte får någon del av potten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej, det betyder ingen all in protection

 

Dvs att man automatiakt går all in om datorn strular?

 

Varför skulle man gå all in om datorn strular? Det betyder att handen foldas om uppkopplingen craschar och att man därmed inte får någon del av potten.

 

Jo det skulle faktikst vara jävligt idiotiskt. :?

Har hört att man går all in istället för att folda på vissa sidor. Tydligen ett rykte som inte stämmer. Skönt det.

Aja då vet jag. Tack för upplysningen. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, är ni VIP lr?

Det är bara motsvarande summa för depositen som återbetalas blixtsnabbt. Vinsten brukar alltid ta åtminstone nån dag eller två. Utbetalningarna delas av Stars upp i två omgångar - insättningen och sen vinsten.

Så funkar det för mig iaf.

 

Det stämmer...

Efter jag skrev mitt inlägg så kollade jag mitt Neteller och såg att insättningen kommit in. Sedan läste jag på BW att det i snitt tog 6 timmar och 31 minuter för utbetalningen att komma. Vi får se om den finns där när jag kollar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej, det betyder ingen all in protection

 

Dvs att man automatiakt går all in om datorn strular?

 

Varför skulle man gå all in om datorn strular? Det betyder att handen foldas om uppkopplingen craschar och att man därmed inte får någon del av potten.

 

Jo det skulle faktikst vara jävligt idiotiskt. :?

Har hört att man går all in istället för att folda på vissa sidor. Tydligen ett rykte som inte stämmer. Skönt det.

Aja då vet jag. Tack för upplysningen. ;)

 

Nej! det betyder att man inte räknas som all in med de pengar man redan har i potten om datorn krashar.

 

Dvs... de sidor som har all in protection gör att om man tex har bettat in 10 dollar eller nått i potten efter flop och sen hähger sig datorn... så räknas det som att dessa tio dollar var ens allin fast man har pengar kvar i sin stack... tex 30 dollar... man blir således inte foldad utan ens kort får vara med ända till rivern.

Detta missbrukas av en del som gärna vill vara med hela vägen men inte vill betala in mer i potten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, lite svårt att förklara detta men jag såg en kille på Stars fylla på sin stack - som var långt över max buyin - samtidigt som han var all in. När sedan potten hamnade hos honom fylldes hans stack med det han vann i potten plus ett max buyin.

En annan kille frågade och då svarade han att han gjort det de senaste två gångerna han varit all in för att kunna täcka den mest högstackade killen vid bordet.

Vad är detta för nåt? Hur gör man? Funkar det på alla sajter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Jo, lite svårt att förklara detta men jag såg en kille på Stars fylla på sin stack - som var långt över max buyin - samtidigt som han var all in. När sedan potten hamnade hos honom fylldes hans stack med det han vann i potten plus ett max buyin.

En annan kille frågade och då svarade han att han gjort det de senaste två gångerna han varit all in för att kunna täcka den mest högstackade killen vid bordet.

Vad är detta för nåt? Hur gör man? Funkar det på alla sajter?

 

Ja det är en bugg som används flitigt av visa spelare på pokerstars även paradise kan man göra det varje gång när du går all in så ska du vara snabb att klicka på more chips och då kan du realoada med ett hellt inköp!

oavsett hur mycket du har framför dig..........så de har inte alltid spelat till

sig alla $$$$ de har framför sig.... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, lite svårt att förklara detta men jag såg en kille på Stars fylla på sin stack - som var långt över max buyin - samtidigt som han var all in. När sedan potten hamnade hos honom fylldes hans stack med det han vann i potten plus ett max buyin.

En annan kille frågade och då svarade han att han gjort det de senaste två gångerna han varit all in för att kunna täcka den mest högstackade killen vid bordet.

Vad är detta för nåt? Hur gör man? Funkar det på alla sajter?

 

Ja det är en bugg som används flitigt av visa spelare på pokerstars även paradise kan man göra det varje gång när du går all in så ska du vara snabb att klicka på more chips och då kan du realoada med ett hellt inköp!

oavsett hur mycket du har framför dig..........så de har inte alltid spelat till

sig alla $$$$ de har framför sig.... :lol:

 

Jo, nu vet jag. Jag är själv använt knepet några gånger för att snabbt kunna täcka storstackarna vid borden. Skitbra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...