Gå till innehåll

SAJT: PokerStars.com


Hristo

Recommended Posts

  • Svars 660
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hejsan ny här på PF !

 

har två små problem på pokerstars som jag är väldigt irriterad över,behöver hjälp !

 

1.show cards "knappen" vart är den??

2.Har för mig att jag sett nere till höger vad man har för hand..men ser inte det längre och hittar inte någon inställning för det heller .precis när jag foldade en hand kom jag på att jag hade ju för f** nut straight :oops: .

 

Tacksam för hjälp.

by the way..superforum... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan ny här på PF !

 

har två små problem på pokerstars som jag är väldigt irriterad över,behöver hjälp !

 

1.show cards "knappen" vart är den?

2.Har för mig att jag sett nere till höger vad man har för hand..men ser inte det längre och hittar inte någon inställning för det heller .precis när jag foldade en hand kom jag på att jag hade ju för f** nut straight :oops: .

 

Tacksam för hjälp.

by the way..superforum... :D

 

1. Den dyker upp om du torskar potten vid showdown, eller om du vinner potten osynad

 

2. Sånt ska du inte behöva ha hjälp med och jag tror inte den funktionen finns (den borde inte finnas iaf) ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Är det någon mer än jag som har haft problem med att ta ut pengar från pokerstars till VISA-kort? Jag begärde en $400 visa cash out för 2 veckor sedan men jag har inte fått något än. Jag har mailat supporten 2 ggr och fått svar från dem 2 ggr i stil med "kreditering tar 3-10 dagar så dina pengar kommer snart". 14 dagar är ju en hel evighet längre än 10 dagar .. På andra pokersiter går det ju hur smidigt som helst, en dag eller två så har man sina surt förvärvade pokerdineros i näven. Så vad gör man??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon mer än jag som har haft problem med att ta ut pengar från pokerstars till VISA-kort? Jag begärde en $400 visa cash out för 2 veckor sedan men jag har inte fått något än. Jag har mailat supporten 2 ggr och fått svar från dem 2 ggr i stil med "kreditering tar 3-10 dagar så dina pengar kommer snart". 14 dagar är ju en hel evighet längre än 10 dagar .. På andra pokersiter går det ju hur smidigt som helst, en dag eller två så har man sina surt förvärvade pokerdineros i näven. Så vad gör man??

 

Kan man ta ut till visakortet överhuvudtaget??trodde ej det gick...(due to visa policy..blabla)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som jag förstått det så betalar de inte ut till Visa eller andra kort.

 

Jag skickade mina till neteller och vidare in på Multipoker och så bonushorade jag ett tag där för att dagen efter skicka pengarna vidare till bankkontot. Det tog ju iofs ungefär fem dagar innan pengarna var på kontot men de kom iaf fram.

 

Så gjorde jag, kanske finns det en optimalare lösning...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här verkar ju vara tämligen underligt. Hur kan de ha en cash-out option till Visa om de har en policy att inte betala ut till något som helst kort? Grejen är ju att jag har $400 mindre på mitt PS konto som nu verkar ha försvunnit någonstans. Det börjar kännas som att jag blivit snuvad på denna månads hyra ... :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här verkar ju vara tämligen underligt. Hur kan de ha en cash-out option till Visa om de har en policy att inte betala ut till något som helst kort?

 

Därför att om du har satt in stålar med VISA så måste du casha ut samma belopp som du satte in, innan du kan ta ut resten via typ Neteller eller check. Anledningen är för att skydda siten mot kortbedrägerier.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan ny här på PF !

 

har två små problem på pokerstars som jag är väldigt irriterad över,behöver hjälp !

 

1.show cards "knappen" vart är den?

2.Har för mig att jag sett nere till höger vad man har för hand..men ser inte det längre och hittar inte någon inställning för det heller .precis när jag foldade en hand kom jag på att jag hade ju för f** nut straight :oops: .

 

Tacksam för hjälp.

by the way..superforum... :D

 

1. Den dyker upp om du torskar potten vid showdown, eller om du vinner potten osynad

 

2. Sånt ska du inte behöva ha hjälp med och jag tror inte den funktionen finns (den borde inte finnas iaf) ;)

 

Skrivet: 2004-10-30 23:23:04 Tråd:

 

------------------------------------------------------------------------

 

hmm...den enda "box" som dyker upp är fold to any bet?? är det rätt

 

 

 

Jag hittar f*n inte den..något fel på installationen tro??

Vill verkligen veta för att gjorde en jänkare fly förbannad häromdagen.

vi var hu i en sng ca2500 istack mot hans ca 9000 och på brädan låg 8882 när jag gick all in med a6 och han ber mig visa korten om han foldar,varav jag svarar att jag inte vet hur man gör for real..och han blir pissförbannad och tiltar rejält så det slutar med att jag vinner tillslut och blev kallad både det ena och det andra.

kändes lite olustigt för jag vill verkligen inte vara en "asshole" i andras notes.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Skulle ta ut lite slantar från PS och såg till min förvåning att VISA cash out var möjligt med reservationen att summan jag satte in genom Neteller skulle överföras dit först. Jag har tidigare använt visa för att sätta in pengar vilket är en förutsättning. Men det stod ju fortfarande att VISA cashouts inte var möjligt...

 

Efter mailkontakt kom detta svar vilket kan vara av intresse för pokertsars spelare.

****************************************************

*snip*

 

Generally we are unable to process cashouts back to a VISA.

 

The 'Visa' option will only be available in the Cash Out screen if:

 

- you have used a Visa card to make a deposit into your PokerStars

account

- your Visa card has not expired

- your Visa card is issued from a European bank

- the bank that issued your Visa allows gambling credits

- you make a cashout request to receive $100.00 to $2,0000.00

 

*snip*

****************************************************

 

Vad fjärde punkten innebär vet jag inte. Men de svarade att jag skulle få mina stålar insatta (SEB). Vilket sparar en massa hassle med ocker avgifter på neteller.

 

Femte punkten är lite luddigt skriven men jag tror de menar $20,000(?). Inte ett aktuellt problem dock...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sven: Jag har också funderat lite över visa cashout.

Jag satte in 50$ för ett tag sedan och var nu tvungen att casha hem 250$,men det verkade inte vara något problem då jag kunde välja visa.Har även fått en bekräftelse på att dom är "credited" den 16/11 men att det tar 3-10 dar innan man har dem.Jag har visa bankkort via nordea!

Det vore ju underbart om det hela tiden fungerade att göra så..och som sagt slippa neteller:s "krångliga" regler+luddiga och dolda avgifter.

 

 

// cab19

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Snuvad...

Denna Historia är kanske lite märklig men ändå. Har neteller konot, men har förgäves försökt att bli Certified, skickat kopia på pass, id kort, Kredit kort, Samt en el räkning, Men än var jag inte certified, så jag kunde be om ett kort.

Dock hade(har jag en kompis som har neteller kort och kan ta ut på sin bankomat, efter att ha vunnit en del pengar på party poker ville jag ha pengarna enklast och fortast möjligt, SÅ jag hörde med min kompis om inte han kunde öppna ett konto på Pokerstars, då de tydligen vad jag vet är den enda sajt som har "transfer to a freind" option.

Först var vi inne på "chip Dump" direkt, men det är tydligen känsligt i dagens läge.

Sagt och gjort han öppnade ett konto, och jag överförde flera hundra dollar till honom, 2 minuter senare sa han, japp jag har de nu på mitt pokerstars konto, Så då överförde han direkt till Neteller.

Bra tänkte jag, om några dagar har jag pengarna Juste.

 

Men nu över en vecka senare har min kompis inte sett röken av en ynka cent från pokerstars, jag tänkte jag skulle ringa dem, men detta aka moneymaker pokerstars, har ta mig tusan inte en enda telefon support.... Utan en "exlusvie" mejl support, skickade melj ang mitt frustrerande problem.. 2 dagar senare, fortfarande inget svar.

Så pengarna finns kvar på pokerstars, de syns inte, kan inte användas, men de är där.... Så om jag inte snart får svar på pokerstars, fattar jag redan nu att jag kan säga tack och goodbye till de pengarna....

Ingen som har lugnande besked?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Players' Funds are Safe with PokerStars

 

PokerStars is proud to announce that, under new banking arrangements, an amount covering Players' account balances is held in segregated accounts, not used for any operational expenses. These segregated accounts are managed by the Royal Bank of Scotland plc, one of Europe's leading financial services groups. The arrangements ensure that PokerStars can at all times fulfill its obligations towards Players, and will provide further reassurance that Players' funds are always secure with PokerStars.

 

Känns ju tryggt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Vänner,

 

Tidigare i tråden skriver två personer att man kanske kan "casha ut" mer pengar än vad man satt in till sitt VISA-kort. Ni skriver att ni har gjort en utbetalning, men att ni inte har fått pengarna än. Skulle någon kunna ge information om ni har fått ut mer pengar än vad ni satt in med ert VISA-kort?

 

Jag funderar på att registrera mig på Pokerstars, men då jag inte har Neteller är ju möjligheten att ta ut pengar begränsad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...