Elakingen Postad 22 September , 2012 Rapport Postad 22 September , 2012 Nu får ni fan fixa flipper-buggen! I två års tid ungefär har den funnits, buggen som gör att borden överlappar varandra i en enda hysteri tills du plockar upp menyn och håller den i 5sek. Denna bugg infaller om man (som jag alltid gör) spewar med musklickandet mellan borden. Visst kan jag försöka sluta med det, men det borde vara np ändå kan man tycka. Det är ärligt talat extremt tiltande och rent ut sagt för jävligt att ha en sån bugg i klienten. Citera
rosjon Postad 22 September , 2012 Rapport Postad 22 September , 2012 Nu får ni fan fixa flipper-buggen! I två års tid ungefär har den funnits, buggen som gör att borden överlappar varandra i en enda hysteri tills du plockar upp menyn och håller den i 5sek. Denna bugg infaller om man (som jag alltid gör) spewar med musklickandet mellan borden. Visst kan jag försöka sluta med det, men det borde vara np ändå kan man tycka. Det är ärligt talat extremt tiltande och rent ut sagt för jävligt att ha en sån bugg i klienten. Aldrig någonsin råkat ut för det, när rapporterade du det första gången? Citera
SunTzu Postad 23 September , 2012 Rapport Postad 23 September , 2012 Nu får ni fan fixa flipper-buggen! I två års tid ungefär har den funnits, buggen som gör att borden överlappar varandra i en enda hysteri tills du plockar upp menyn och håller den i 5sek. Denna bugg infaller om man (som jag alltid gör) spewar med musklickandet mellan borden. Visst kan jag försöka sluta med det, men det borde vara np ändå kan man tycka. Det är ärligt talat extremt tiltande och rent ut sagt för jävligt att ha en sån bugg i klienten. Jag märker samma sak om jag har ett bord i "kö" som poppat upp i bakgrund utan att jag klickat bort det. När jag sen gör det så rushar alla requests for priority ifatt, typ. Citera
SunTzu Postad 23 September , 2012 Rapport Postad 23 September , 2012 Snälla, snälla, snälla SvS. Få lobbyn att visa siffror som iaf stämmer halvvägs, så sjukt jävla trött på att bord visar sig i lobbyn som 3 gånger högre snittpott än på bordet. Citera
Crappy Postad 23 September , 2012 Rapport Postad 23 September , 2012 Haha min lobby frös direkt i Långlördag igår Citera
wahlen1 Postad 23 September , 2012 Rapport Postad 23 September , 2012 Snälla, snälla, snälla SvS. Få lobbyn att visa siffror som iaf stämmer halvvägs, så sjukt jävla trött på att bord visar sig i lobbyn som 3 gånger högre snittpott än på bordet. Sluta tabla selecta då! Citera
SunTzu Postad 25 September , 2012 Rapport Postad 25 September , 2012 Sluta tabla selecta då! Bra plan Citera
speccan Postad 25 September , 2012 Rapport Postad 25 September , 2012 Ja disco-bord har ju alltid varit sjukt frustrerande , har själv aldrig förstått mig på varför de uppstår, men för mig gör de det jävligt ofta. Citera
Orrarah Postad 25 September , 2012 Rapport Postad 25 September , 2012 Någon mer än mig Svs stängs ner för lite då och då ikväll? Citera
calibrat Postad 25 September , 2012 Rapport Postad 25 September , 2012 Stängdes ner för mig nyss och kan inte logga in igen... Citera
Scrath Postad 26 September , 2012 Rapport Postad 26 September , 2012 Jag märker samma sak om jag har ett bord i "kö" som poppat upp i bakgrund utan att jag klickat bort det. När jag sen gör det så rushar alla requests for priority ifatt, typ. Samma här. Spelar dock ganska sparsamt nuförtiden men vill minnas att det var när man har fem bord uppe och köar till ytterligare bord och tackar nej som helvetet brakar loss. Sjukt störande! Citera
AA88 Postad 26 September , 2012 Rapport Postad 26 September , 2012 Samma här. Spelar dock ganska sparsamt nuförtiden men vill minnas att det var när man har fem bord uppe och köar till ytterligare bord och tackar nej som helvetet brakar loss. Sjukt störande! +1 Citera
papiPope Postad 27 September , 2012 Rapport Postad 27 September , 2012 Gör något åt eran jävla idiot-klient så att man inte ska behöva ha en sprillans dator bara för att kolla på jävla handhistoriken!!! Sega satans helvete! Lär av pokerstars där allt är hur smidigt som helst! Fuck you. Är ju dessutom ett mysterium att kopiera handen!½ Nu går jag och diskar istället. Citera
Anref Postad 29 September , 2012 Rapport Postad 29 September , 2012 Gör något åt eran jävla idiot-klient så att man inte ska behöva ha en sprillans dator bara för att kolla på jävla handhistoriken!!! Sega satans helvete! Lär av pokerstars där allt är hur smidigt som helst! Fuck you. Är ju dessutom ett mysterium att kopiera handen!½ Nu går jag och diskar istället. well played Citera
Grinder123 Postad 30 September , 2012 Rapport Postad 30 September , 2012 Jag älskar er som ni är SvS Citera
corgi Postad 30 September , 2012 Rapport Postad 30 September , 2012 Jag älskar er som ni är SvS +1 Citera
wahlen1 Postad 30 September , 2012 Rapport Postad 30 September , 2012 Gör något åt eran jävla idiot-klient så att man inte ska behöva ha en sprillans dator bara för att kolla på jävla handhistoriken!!! Sega satans helvete! Lär av pokerstars där allt är hur smidigt som helst! Fuck you. Är ju dessutom ett mysterium att kopiera handen!½ Nu går jag och diskar istället. Vad snackar du om egentligen? Du lär vara sämst om du inte kan fixa din handhistorik till svs? Det är väl fan inte deras fel? Citera
Krell Postad 30 September , 2012 Rapport Postad 30 September , 2012 Känns iofs som att han tänkte på handhistoriken i klienten Citera
wahlen1 Postad 30 September , 2012 Rapport Postad 30 September , 2012 Känns iofs som att han tänkte på handhistoriken i klienten var packad sorry! Citera
Nikopolidi Postad 1 Oktober , 2012 Rapport Postad 1 Oktober , 2012 bara jag som inte kommer in på svs atm? Citera
POkaa Postad 1 Oktober , 2012 Rapport Postad 1 Oktober , 2012 timebank på tv-borden hade varit bra. Citera
foogel Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Postad 2 Oktober , 2012 timebank på tv-borden hade varit bra. Jag antog att de inte hade det för att det ska få in så många händer som möjligt när de väl spelar in (vilket inte händer ofta). Citera
Kenan83 Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Postad 2 Oktober , 2012 Någon som vet vad jag ska göra för att HM ska visa resultat på mina sng som jag spelar på SvS? Citera
Dr_Anonymous Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Postad 2 Oktober , 2012 Varför stänger ni ner era HUsngbord redan vid 22:30? när pokern stänger 03:00???? Era blixtbord tar kanske 15min och spela? Citera
Recommended Posts