Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Undrar mest för jag trodde 9 och 6 var standard. Verkar ju bara vara på svs och cosmopol som det körs 10 och 5 och jag fattar verkligen inte varför.

 

Nja hela boss nätverket more or less har väl 5 manna bord som standard?

sen vill jag minnas att jag stött på det, på diverse andra nätverk med, sen så blir varför inte? en mer relevant fråga för mig, all form av nytänk inom texas bör uppmanas imo med tanke på att det börjar bli ganska utstuderat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har koll på om det finns någon anledning till att mitt HM2 bara fungerar med 0,25/0,50 och inte med 0,50/1,00 nivån på svs?

 

Har jag missat någon inställning?

 

Har bara smallstakes varianten men den ska ju funka upp till 0,25/0,50 dollar. Är det så att programmet inte fattar att en krona är mindre än en dollar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har koll på om det finns någon anledning till att mitt HM2 bara fungerar med 0,25/0,50 och inte med 0,50/1,00 nivån på svs?

 

Har jag missat någon inställning?

 

Har bara smallstakes varianten men den ska ju funka upp till 0,25/0,50 dollar. Är det så att programmet inte fattar att en krona är mindre än en dollar?

 

Du har skrivit svaret =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I årets sista avsnitt från Las Vegas får vi träffar svensken Jonatan Hellman som placerade sig på en hedrande 28:e plats i WSOP Main Event.

 

Vi får även en intervju med pokerambassadören William Thorson som summerar sin vistelse och Dybban reser hem - Men vem är det som kör taxibilen?

 

Kolla in alla avsnitt i Pokerklienten eller på

och kom gärna med feedback på årets upplaga av Pokerstudion från Las Vegas, vad har varit bra, mindre bra och vad tycker ni att vi skall tänka på för att göra avsnitten så intressanta som möjligt?

 

Här hittar ni alla Pokerstudio avsnitt:

 

Mvh/

 

Niklas - Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spela VegasPoker och ta med en vän till Råsunda och se på matchen mellan Sverige och Brasilien den 15/8. En riktig uppladdning inför höstens VM-kval.

 

Allt du behöver göra för att ha chans på biljetterna är att spela i någon av VegasPoker-kval mellan den 16/7-22/7 samt skicka in en motivering.

 

VegasPoker

Vi har under juni och juli månad anordnat Vegas-turneringar medan WSOP anordnats i Las Vegas. Som "grande finale" avslutar vi denna turneringsserie med VegasPoker Main Event den 22:a juli.

 

Turneringen har ett inköp på 600+60 kronor och förhoppningarna är stora på ett stort deltagarantal och en hög prispott. Alla våra ambassadörer är redan registrerade och även Simon "dybban" Lindell kommer delta.

 

Gå in och mät dina pokerkunskaper eller bara sätt dig och chatta med Michael Tureniec, Anton Wigg och William Thorson.

 

Satelliterna till turneringen hittar du i vår pokerklient, tillsammans med massor av andra turneringar, lycka till i VegasPoker och i tävlingen!

 

Läs mer om tävlingen på svenskaspel.se/poker eller via pokerklienten.

 

Mvh/

Niklas - Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har uppstått ett problem med svs-klinten idag. När jag öppnar ett bord står det "internal error" och sen stängs borden & klienten ner. Ringde supporten och det enda tipset var att koppla bort den trådlösa routern, vilket inte fungerade.

 

Nu har jag startat upp min gamla dator och det fungerar perfekt. Samma internetuppkoppling.

 

Någon som har någon idé om vad det kan bero på?

 

Edit: Jag ominstallerade klienten och nu verkar det fungera!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

står ju på dom "spel på dessa bord kan användas i utbildningssyfte"
Tycker alla värdelösa coaches kan lägga ner istället. TV-borden används alltså till den nya typen av förnedrings-TV, det vill säga tomtar som blir ägda och sitter och berättar att de inte förstår det själva.

 

Sen finns det väl en på hundra som är bra också, men de kan ju gärna lägga ner ännu mer så slipper de göra andra bra.

 

Nu ska jag se om jag är med på tv nånstans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...