Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Sådär nu kommer update: Idag har Svenska Spel suttit in den extra kronan, så tjat lönar sig men tid tog det. Har nu 800.40 på spelkontot +56öre på pokerkontot sedan tidigare så det ser ut som dom bjöd på 40öre, fin gest av svenska spel efter alla förluster.

 

Tack svenska spel för återbäringen och den väl genomgående bra servicen :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rosco, ungefär lika skumt som att du inte orkat läsa tillbaka några få inlägg och se vad som orsakade situationen.

 

Personligen är jag mest upprörd över att vi skattebetalare tydligen har skänkt en spelare 40 öre av våra sunt förvärvade slantar. Vem kan vi ställa till svars för detta slöseri. Dom får du allt skicka tillbaka :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade reggat mig till Söndagssteken i Söndags efter insättning på prick 800kr, turneringen fuckar upp sig är tydligen en av dom första som ringer till supporten och påpekar problemet, jaja, det avbryts och återbetalning lovar dom, fine. Jag var fortfarande kvar i turneringen med ungefär lika mycket marker som startstack. Pengarna dyker in på kontot igår, men tro inte dom sätter in hela beloppet, näää dom sätter in 799,40:- vad i helvete ska det betyda? Det funkar ju inte att köpa in för öresbelopp klienten det vet ju alla som testat nån gång, och jag kan ju inte köpa in till nästa söndagsstek heller UTAN att göra en ny insättning, eller vinna en krona. Det blir till att ringa till supporten och tjata om den sista kronan, WTF? Dom tvingar mig att känna mig som en hora, men jag ringer och undrar vad fan dom håller på med, till svar får jag vänta lite, 3-4min går, han kommer tillbaka och säger, NEJ det ser ut att stämma, jasså säger jag? Det saknas ju några ören, jag vill kunna spela nästa stek utan att göra en ny insättning rätt ska fan va rätt, in med sista kronan, nej allt stämmer påpekar han du måste ha spelat upp dom (ja, självklart har jag satsat 60 öre, går det ens????. Vad i helvete är det för jävla svar? Din jävla idiot, till slut går han med på att sätta in sista kronan under morgondagen (idag), men inte fan har det kommit in nån krona.

Fy fan vad roligt! :lol: Bazinga.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rosco, ungefär lika skumt som att du inte orkat läsa tillbaka några få inlägg och se vad som orsakade situationen.

 

Personligen är jag mest upprörd över att vi skattebetalare tydligen har skänkt en spelare 40 öre av våra sunt förvärvade slantar. Vem kan vi ställa till svars för detta slöseri. Dom får du allt skicka tillbaka :rolleyes:

 

Jag har kanske missat något inlägg, men han skulle få tillbaka avgiften och det saknas 0,60 öre= skandal, inte för storleken på beloppen, utan för själva hanteringen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu får de för helvete va nog.. sätter in pengar då det är registrering fram till söndagsstekens start kl 20.00. 19.59 går jag in o ser att registreringen precis stängts. Allvarligt talat sjukt tiltad nu

 

Registreringen har såvitt jag vet alltid stängt 5 min innan turneringsstart, dvs 19.55 i detta fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Registreringen har såvitt jag vet alltid stängt 5 min innan turneringsstart, dvs 19.55 i detta fall.

 

Svs har stolt meddelat att registrering nu är möjlig till turneringsstart på Facebook mer än en gång senaste dagarna. Själv nyttjade jag det i gårdagens Långlördag och kan säga att det funkade finemang - hade inte hunnit registrera mig till turneringen annars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Många har säkert sätt detta på vår hemsida. Nytt från denna veckan är registrering hela vägen fram till turneringen startar.

Turneringarna har tidigare stängt fyra minuter innan starttid - nu kan du registrera dig ända fram tills turneringen startar. Detta gäller alla turneringar förutom duell-turneringar.

 

Vi har valt att genomföra denna önskade förändring trots att en liten missvisande detalj finns. I turneringsinformationen finns en nedräknare - "Registreringen är öppen i ytterligare xx min xx sek". Denna nedräknare är ännu inställd på att räkna ner till fyra minuter innan start av turnering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Lite svar på frågor :)

 

Varför har vissa satelliter rake och andra inte? Dåligt att vissa har det öht.

 

Sedan februari 2012 har vi tagit rake på våra satelliter eftersom det är standard i pokervärlden. Vi har idag rake på alla satelliter förutom våra POY-turneringar och Poker-SM turneringar.

 

 

Nu får de för helvete va nog.. sätter in pengar då det är registrering fram till söndagsstekens start kl 20.00. 19.59 går jag in o ser att registreringen precis stängts. Allvarligt talat sjukt tiltad nu

 

Från och med den 1:a september är det som, vi meddelade för ett par dagar sedab, möjligt att registrera sig ända fram till sista sekund i våra turneringar med undantag för duell-turneringar. Det som blir missvisande är att tiden till att registreringen stänger fortfarande visas fram till 4 minuter innan start. Dock är registreraknappen grön och möjligheten att köpa in sig är möjlig ända fram till start. Återkom om du upplever att det inte fungerar för dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Många har säkert sätt detta på vår hemsida. Nytt från denna veckan är registrering hela vägen fram till turneringen startar.

Turneringarna har tidigare stängt fyra minuter innan starttid - nu kan du registrera dig ända fram tills turneringen startar. Detta gäller alla turneringar förutom duell-turneringar.

 

Vi har valt att genomföra denna önskade förändring trots att en liten missvisande detalj finns. I turneringsinformationen finns en nedräknare - "Registreringen är öppen i ytterligare xx min xx sek". Denna nedräknare är ännu inställd på att räkna ner till fyra minuter innan start av turnering.

 

 

Grattis Svenska Spel!

 

När kan vi spelare se fram emot late reg? 2015?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...