Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

1. Vad är TV-borden till för?

 

2. Borde man inte kunna filtrera så att man inte ser dem i lobbyn?

 

Hej,

 

TV-borden kom till för att vi vill ge er chansen att se hur våra pokerambassadörer spelar och spela mot dom.

 

När Michael Tureniec eller Anton Wigg spelar på dessa TV-bord är det stor sannolikhet att de även spelar in den sittningen för att sedan kommentera i efterhand och berätta hur de tänker i vissa situationer. Videomaterialet publiseras sedan på svenskaspel.se samt vår Facebooksida.

 

Tanken är att man skall kunna gå in och se hur ambassadörerna spelar och förhoppningsvis få tips hur man kan agera i knepiga situationer.

 

För att besvara din andra fråga så finns det idag ingen filterfunktion som enbart kan ta bort TV-borden.

 

 

Mvh/

Niklas - Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej på er i "sommarvärmen"!

Här kommer lite svar på era frågor.

 

Finns det någon önkad plats/preferred seat funktion på SvS?

 

När du tagit plats så finns det en ”rotera bord”-knapp till vänster på bordet. Klicka på den och välj din favoritplats.

 

 

kan ni inte införa antes och implementera dem i era turneringar i större utsträckning än vad som är fallet idag? det blir så sjukt statiskt annars

 

Vi har sedan en tid tillbaka testat fler turneringar med antes och märker att det är populärt. Dock kommer vi för tillfället inte att använda det i större utsträckning än vad som finns i turneringarna just nu. Men däremot är vi absolut inte främmande för en förändring i framtiden. Tack för ditt önskemål!

 

 

Hur går det med detta?

 

Början av nästa år är väl förbi?

 

https://svenskaspel.se/?pageid=/forum/Poker/lasinlagg&topicID=12704&entryid=115976

 

Japp, det är helt rätt att ”början av nästa år” är långt förbi. Och vi har tyvärr inte kunnat hålla den tidplan vi hade hoppats på vilket vi verkligen beklagar. Just nu är vi i testfas och hoppas kunna lansera en Mac-klient inom en snar framtid. Sen kan vi ännu inte ge något exakt datum eftersom vi vill se till att den testas ordentligt innan den släpps. Vi kan bara försäkra er om att vi vill få ut den så fort som det är möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej på er i "sommarvärmen"!

Vi har sedan en tid tillbaka testat fler turneringar med antes och märker att det är populärt. Dock kommer vi för tillfället inte att använda det i större utsträckning än vad som finns i turneringarna just nu. Men däremot är vi absolut inte främmande för en förändring i framtiden. Tack för ditt önskemål!

 

Konstigt svar tycker jag. Ni har väl inte kontraktat alla turneringsstrukturer för en tid framöver? Ni märker att det är populärt, men tänker inte använda det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Konstigt svar tycker jag. Ni har väl inte kontraktat alla turneringsstrukturer för en tid framöver? Ni märker att det är populärt, men tänker inte använda det.

 

Hej,

 

Håller med om att formuleringen och svaret var lite konstigt och inte gick ihop. Det vi menar är att vi testat att införa antes i flera turneringar under året, t.e.x TurboWiggen, StartStacken m.fl. I dessa turneringar har vi fått positiv återkoppling och märker att antes höjer turneringen. Vi har även testat att lägga in antes i ett antal turneringar i det dagliga utbudet. Där har det inte blivit någon ökat spelarantal och turneringarna har vi tagit bort. Vi anser idag att vi har en bra mix i våra blindsstrukturer och kommer inte göra några förändringar idag men stänger inga dörrar för ändring i framtiden.

 

Mvh/

Niklas - Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har uppstått ett problem med svs-klinten idag. När jag öppnar ett bord står det "internal error" och sen stängs borden & klienten ner. Ringde supporten och det enda tipset var att koppla bort den trådlösa routern, vilket inte fungerade.

 

Nu har jag startat upp min gamla dator och det fungerar perfekt. Samma internetuppkoppling.

 

Någon som har någon idé om vad det kan bero på?

 

Edit: Jag ominstallerade klienten och nu verkar det fungera!

 

Har du tur så funkar det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...